No no, da nebos slučajn s kavča padu s takimi izjavami...Nobenega, on je kavc strokovnjak.
No no, da nebos slučajn s kavča padu s takimi izjavami...Nobenega, on je kavc strokovnjak.
kaj pa kak vw e-up?Se strinjam, samo veš kako je to - najprej sem rekel, da več kot 17.000 ne bom dal. Potem sem prišel na malo čez 20.000. Če bi mi budžet dopuščal res sploh nebi gledal nič drugega.
Saj EU tudi financira proizvajalce avtomobilov preko subvencij. Zajeb je pač v tem, da so kitajci vlagali v elektriko oz. baterije EU pa v klindizel. Stotine miljard vrženih stran. Sedaj je treba financirat prehod na elektriko in izgradnjo fabrik EVjev in baterij, ter pokopat in sprejet izgube.dobro, ampak to bo trajalo dokler bo partija pač sofinancirala to. ker z 1,5 % rvcja dolgo na trgu pač ne gre.
evropejci nimamo časa za take bedarije, si je treba še kakih 100 novih spolov izmislit.
Takole:
Germans are waiving the white flag in China as VW plans to use EV platforms from Leapmotor, SAIC, and Xpeng
And not just Germans. Toyota recently launched BYD-inside EV, and Renault works on PHEV drivetrains with Geely.carnewschina.com
Kitajski EV z evropsko znacko...
vseeno ne moreš ti delat razvoja ali kupit znanja z 1 % rvcja, nakradeno pa 1x tudi ni več dovolj.Saj EU tudi financira proizvajalce avtomobilov preko subvencij. Zajeb je pač v tem, da so kitajci vlagali v elektriko oz. baterije EU pa v klindizel. Stotine miljard vrženih stran. Sedaj je treba financirat prehod na elektriko in izgradnjo fabrik EVjev in baterij, ter pokopat in sprejet izgube.
Zunanji partnerji bodo pa ravno tako proizvajali sedeže (in ostalo) z gretjem, hlajenjem in masažo za avtomobile, razen če tudi na tem področju niso kitajci že vse pokupili, skopirali itd.
dobro švedi so itak out. "švedski" volvo je tak kitajc, tesla 3 in y so kitajci , tako da kitajska je tam. Prebivalstvo je pa tudi "švedsko". vedno bolj.
Golaž pač.