nov električni avto,nasveti za nakup

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.625
6.868
113
Je pa radar iz vidika varnosti veliko bolj pomemben, kot park senzorji.
Recimo tudi za preprecevanje trkov.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.243
6.460
113
pri taščici
Zato ker jih on ima.
Ce bi Tesla spredaj nataknil kamero ki bi pokrila tudi vogala avta bi bilo precej bolje.
Rikverc se da solidno parkirati tudi samo na kamere ( vse tri).
Naprej se pa pac parkira tako kot v 20. Stoletju.
Tisto kar tvoje oci vidijo.
Zjutraj je v nadih koncih ze megla. Bom pozoren kaj bo Vision videl.
Za dež/naliv je kar peljal. Tudi ponoci. Je pa res da tudi moje oci niso vec BP. Pocas bo treba kaka ocala.(za na blizu, na dalec se vidim, crte ponoc v dezju se mi pa lahko kar dobro skrijejo in tiste vision bolje vidi)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.625
6.868
113
Za mene je radar vstran vecja bedarija :)
Je pa oboje ja, ampak sigurno bo cez X let vision nadomescal vse “senzorje” - ker ce lahko nase oci, lahko tudi kamera.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

sad

Guru
24. avg 2007
20.884
9.549
113
Radar ne bi napravil nič, ker odvrže stran stoječe avtomobile.
Emergency braking sistemi jih nič ne odvržejo. Je pa res, da pri nekaterih avtomobilih delajo le preko kamere, pri drugih pa kombinirajo z radarjem. Pri slednjih bi morda celo preprečil, zagotovo pa vsaj konkretno zmanjšal posledice trka, ker bi avto znižal hitrost trka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in darjan

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Sem šel pogledat:

Toyota BZ4X - 14:25 ur
Tesla Model S P85 - 11:25 ur
Tesla Model 3 LR - 9:20 ur

Toyota ima katastrofalen proizvod. Tudi na Prima testu je bila krepko zadnja. Pa avto ni poceni, je dražji od LR Tesle.
 

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
329
46
28
Sem šel pogledat:

Toyota BZ4X - 14:25 ur
Tesla Model S P85 - 11:25 ur
Tesla Model 3 LR - 9:20 ur

Toyota ima katastrofalen proizvod. Tudi na Prima testu je bila krepko zadnja. Pa avto ni poceni, je dražji od LR Tesle.

Slabo si pogledal. Toyota BZ4X ima z novim softwarom (throtlanja) čas 11:50ur (Bjorn je na Švedskem imel s Telso S P85 popolnoma enak čas !!)
Bi torej bilo bolje za test primerjati podobne kraje/letne čase opravljenega testa ? Sta Tesli S-P85 & 3 z 11h25 & 9h20 morda narejeni v Kaliforniji, in ne na Švedskem (z Bjornom:))
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.083
711
113
EU
A to je tisto, ko so testiral Porscheja Taycana in ta hitro Teslo, kolikokrat zaporedno lahko na polno štartata in je Tesla zelo hitro opešala?
 

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
329
46
28
A to je tisto, ko so testiral Porscheja Taycana in ta hitro Teslo, kolikokrat zaporedno lahko na polno štartata in je Tesla zelo hitro opešala?

Ne. Tole:

Dajte mal nazaj poste prebrat, ne kr trolat :)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.206
1.348
113
Emergency braking sistemi jih nič ne odvržejo. Je pa res, da pri nekaterih avtomobilih delajo le preko kamere, pri drugih pa kombinirajo z radarjem. Pri slednjih bi morda celo preprečil, zagotovo pa vsaj konkretno zmanjšal posledice trka, ker bi avto znižal hitrost trka.
Bmw s kamero in radarjem se bo mirno zagonil v zid, ki ti ga nekdo sezida sredi AC
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.083
711
113
EU
Ne. Tole:

Dajte mal nazaj poste prebrat, ne kr trolat :)
Jaz sem se nanašal na tisti “najboljši thermal management baterije”; tako da bi bilo res bolje, da greš za nazaj brat poste, še boljše pa je, da jih tudi razumeš ;)
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Kupujem rabljen EV do 20.000 €

Bmw i3 in všeč mi je en iz Nemčije, vse kar me moti je to da je star 5 let in ima 100.000 km.

ali je to veliko ali malo pri takem avtomobilu. Nekje v roku 3 let bom na 160.000 km in bo baterija ven izgarancije.

Kako je kaj s kilometri pri EV ? Polnim ga bom doma na šuko vtičnici pretežno.
 

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
329
46
28
Jaz sem se nanašal na tisti “najboljši thermal management baterije”; tako da bi bilo res bolje, da greš za nazaj brat poste, še boljše pa je, da jih tudi razumeš ;)

Na kaj si se ti nanašal, ni razvidno od nikoder. Citiraj drugič :)
Da Tesla morda NIMA boljšega thermal managmenta kot Toyota, je razvidno iz testne razpredelnice od Bjorna, ki sem jo pridal in spraševal o Throtlanju (ne thermal mng).
To da Tesla softwarsko ne dovoli toliko FULL pospeševanj kot Porsche je pač Teslina odločitev, Porshejeva pa ravno obratno : Tesla skrbi za zdravje baterije, kupce Porsheja boli k** - če so pripravljeni dat za ploščice bremz pri Cayenu 20.000€, bodo pa še toliok prej za novo baterijo. In to je odgovor na tvoj post. Kot je Toyotina odloćitev o prisiljenem throtlanju ("punisment points" kot pravi Bjorn) baterije, da obdrži zdravje baterije.
Moje vprašanje pa je bilo, če prebereš zgoraj: ali tudi Tesla v resnici uporablja podoben algoritem, in bi 4. zaporedno polnjenje v istem dnevu, prineslo na FULL ULTRA CGARGE postajah podobno veliko nižje polnjenje kot 1. polnjenje, saj bi to iz Bjornove razpredelnice (ki sem jo dodal) kazalo, saj je čas za prevoženih 1000km enak pri Tesli, kot pri Toyoti.
NI vse zlato kar se sveti, in treba bo bolj v drobovje polnjenj in voženj it ( kot samo : vzamem avto iz garaže, kjer se je v miru polnil in resetiral "punishment pointse"), ter nardit 250km ter objavit na youtubu, ali na alterju :) !!
 

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
329
46
28
Kupujem rabljen EV do 20.000 €

Bmw i3 in všeč mi je en iz Nemčije, vse kar me moti je to da je star 5 let in ima 100.000 km.

ali je to veliko ali malo pri takem avtomobilu. Nekje v roku 3 let bom na 160.000 km in bo baterija ven izgarancije.

Kako je kaj s kilometri pri EV ? Polnim ga bom doma na šuko vtičnici pretežno.

Boli te baterija. Popraviš zaciklane celice v Zagrebški EVclinici, pa je.
Bi raje kupil novo EV Dacio za ta denar ? Jaz ne.