Isto se ti zgodi, če imaš klasičen avto in spustiš gas pri malo višjih vrtljajih. Samo to se ne dogaja pogosto ker je večina klasičnih avtov fwd in v snegu se itak vozi z nizkimi vrtljaji. Se mi je pa zgodilo pri Hilixu, da mi je pri zaviranju z motorjem zaplesal zadnji konec.Upam da je tudi dovolj hitra.
Ne najdem zdele yt (fb watch) posnetka kako je nekoga prehitela rit ko je spustil gas in ga je zabrisal v narit sneg ob cesti
Pa ce sem takrat prav razumel (in zapomnil) je samo gas spustil. In je sel avto podobno kot bi v ovinku cuknil ročno.
Omenil sem zato, ker do sedaj ima "zaupanje" v citroena in je bila nakurjenega na njega.Sem že enkrat napisal - izogibajte se še nekaj časa PSA grupi z električnimi avti - imajo težave z on board polnilci.
Omenil sem zato, ker do sedaj ima "zaupanje" v citroena in je bila nakurjenega na njega.
Poleg tega je gledano s stroski birokracije to sorazmerno ugoden avto(zavarovanje 100kw, gume "standardnih dimenzij"...)
Si podobnega mnenja kot jaz, ko tudi za 3 leta starega golfa ne dam vec kot je stal nov.Vse res... In nisem ga cisto odpisala še. Moti me manjsi doseg in RWD. P/P je pa trenutno zelo dober, ce ne najboljsi.
Na ignor sem dala tvoj post, ker sem ze preveckrat napisala, da rabljenega nocem. Nov je na koncu 28,5k€ kar dobro opremljen.
Seveda je. Avto bo čez 50k km izven garancije, novega se je pa dobilo par dni nazaj za par stotakov več (po odbiti subvenciji). Taka Tesla ne more biti več kot 26 k€.Tudi 3 z nekimi 120kkm za 33? K€ se mi zdi predraga.
Isti sanjači kot VW.