Vprašanje...
Gledam jaz zdaj te EVje in imajo vec ali manj pogon zadaj. Jaz avta s pogonom zadaj se nisem.imela. moj mi pravi, glede na to, da se v službo vozim tudi v hribovske ride, ki pozimi seveda prej zasnezene in poledenele kot dolina, spluzene pa kasneje, da bom enkrat nekje ostala ali pa kam zletela in naj gledam AWD. To marsikateri avto iz izbora ven da, ampak OK, ce zna biti to dejanski hendikep, pa naj bo AWD. Ker ce ga zdaj zignoriram, me bo karma od prvem snegu opomnila na to.
Ja pa avtomatski menjalnik, sneg in hrib je tudi problem. Pa pozabila si omeniti RWD in popolnoma drug način vožnje, da ne zletiš iz ovinka. Nimam veliko izkušenj z EV-ji in zimo. Bom pa na splošno napisal. Menim, da so ti strahovi glede snega in avtomatskega menjalnika, snega in zadnjega pogona iz časov ko so avtomobili imeli zadaj pogon in spredaj motor in iz časov ko ni bilo elektronike v avtu. EV-ji imajo baterijo na dnu in že zaradi tega nižje težišče. Razpored mase spredaj - zadaj je že zaradi baterije bolj enak. Razlog za večino problemov pri zimski vožnji RWD je bil slab oprijem zadaj zaradi manjše obtežitve zadnje osi.
Glavno pravilo za zimo je dobre zimske gume, ki imajo dovolj profila in niso prestare.
Kar pogumno, tudi mene je bilo strah prve zime s hibridnim prusom zaradi povsem drugačnega menjalnika in razporeditve mase. Dobre zimske gume in gre v hrib kot raketa, pa mal več gasa.