nov električni avto,nasveti za nakup

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.499
6.234
113
Vprašanje...
Gledam jaz zdaj te EVje in imajo vec ali manj pogon zadaj. Jaz avta s pogonom zadaj se nisem.imela. moj mi pravi, glede na to, da se v službo vozim tudi v hribovske ride, ki pozimi seveda prej zasnezene in poledenele kot dolina, spluzene pa kasneje, da bom enkrat nekje ostala ali pa kam zletela in naj gledam AWD. To marsikateri avto iz izbora ven da, ampak OK, ce zna biti to dejanski hendikep, pa naj bo AWD. Ker ce ga zdaj zignoriram, me bo karma od prvem snegu opomnila na to.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Vprašanje...
Gledam jaz zdaj te EVje in imajo vec ali manj pogon zadaj. Jaz avta s pogonom zadaj se nisem.imela. moj mi pravi, glede na to, da se v službo vozim tudi v hribovske ride, ki pozimi seveda prej zasnezene in poledenele kot dolina, spluzene pa kasneje, da bom enkrat nekje ostala ali pa kam zletela in naj gledam AWD. To marsikateri avto iz izbora ven da, ampak OK, ce zna biti to dejanski hendikep, pa naj bo AWD. Ker ce ga zdaj zignoriram, me bo karma od prvem snegu opomnila na to.
Z dobrimi, ampak res dobrimi zimskimi gumami, boš presenečena kam vse prideš brez težav z avtom z zadnjim pogonom, preskušeno. Seveda bo sedaj ogromno stručkotov, ki so videli ob cesti pozimi bmw, ki ni zmogel rahlega klanca, samo noben ne bo povedal, da je notri bil lokalni čapac, ki je zadnje cente vrgel v bavarca, gume je pa kupil rabljene Ling Long, samo 5 sezon stare s še fuuuul profila. Ampak zaradi miru v hiši pred pametovanjem desca, mogoce res 4x4.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in sad

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.499
6.234
113
Zimske gume imam ze sedaj continentalke, ker tam mi je prav neprijetno adrenalinsko v dolino se vozit ob slabem vremenu. Za tako rec mi ni problema par k€ vec za avto dat...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Sem imel že nekaj avtov z zadnjim pogonom in z dobrimi zimskimi gumami nikoli nisem imel težav, je pa absolutno gotovo bolje 4x4, pa tudi precej manj zabavno :evil:
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.024
3.918
113
EV dosti lepše lahko regulira navor kot bilo kateri dinozaver in bo lahko marsikje gor prilezel.

No AVD pri električnem avtomobilu pa se tudi ne bi branil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

sad

Guru
24. avg 2007
20.884
9.549
113
Zimske gume imam ze sedaj continentalke, ker tam mi je prav neprijetno adrenalinsko v dolino se vozit ob slabem vremenu. Za tako rec mi ni problema par k€ vec za avto dat...
Čist tak, itak bom jaz lolek v prazno streljal.
V DOLINO je nepomembno kaj imaš FWD ali RWD oz. Je RWD celo boljši, ker če ti pogonska kolesa preveč zavirajo in zato zdrsnejo, je precej manj “zabavno” pri RWD.
Obratno je IZ DOLINE gor, vendar če nisi papak z LingLong gumami ne bi smelo ravno biti težave, sploh ker je to EV in je teža bistveno bolj enakomerno razporejena. Pri večini ICEjev je motor spredaj, zadaj pa nič, posledično prej pride to težav. Pri EVjih pa je motor nad zadnjo osjo.
Ampak kaj jaz vem.
Sicer pa imaš prav: raje spohaj še tistih par jurjev, da ne bo treba decu razlagat, da je imel prav.
Zanima me samo, kako se ta postavka za par jurjev v Excelu imenuje. Hvala.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.282
2.671
113
Zadnji pogon ice, 5 cm frisnega v sneženju, Cerknica - Bloke vzpon, frisne top gume, brez kakršnegakoli divjanja, je grdo trznil, presenetil. BMW. Mogoče zna biti ev kaj drugače, ne vem.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.863
750
113
www.jernej.org
Pogon na zadnja kolesa v EV-ju je prednost za vožnjo v klanec na zasneženi cesti. Se pride bolj daleč kot s pogonom na sprednja kolesa. Bistvo je v tem, da je večji del teže na zadnjih (pogonskih) kolesih. Z BMW-ji ni primerjave... tam je bila teža spredaj (motor) in ni bilo dovolj teže zadaj.

Je na youtubu nek video, kjer je en švicar v zasnežen klanec peljal ID.3 (pogon zadaj) in Kono (pogon spredaj). ID.3 je prišel bolj daleč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.884
9.549
113
Seveda pa je AWD varnejši kot RWD. Je pa tudi varnejši kot FWD. Tako da, zakaj ga pa sedaj nisi imela?
Pa še to: varnejši je, dokler ga butli ne dobijo v roke in seveda z nasmehom šibajo v klanec gor in s prezirom gledajo na nas plebejce brez AWD. No, na prvem ovinku po klancu dol, pa stojijo s telefonom v roki in kličejo avtovleko (avto pod cesto), ker AWD nič kaj dosti ne pomaga za navzdol. Fizike ne moreš premagati, pa tudi če butl misli, da je caR. Do prvega ovinka navzdol.

Tako da, če do sedaj nisi imela nobene kritične situacije s FWD, je tudi z EV RWD precej verjetno ne boš imela. Sploh, ker pišeš, da ne šparaš na pnevmatikah.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.621
6.868
113
Pri ICE z 70KM je fwd varen. Pri EV z 300KM in RWD pa je se ze za vprasat ce ni bolj varen AWD
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.884
9.549
113
O čem govoriš? AWD je vedno bolj varen. Razen za bedake, ki ne razumejo fizike. Za take je bolje, da se ustavijo v klancu navzgor, kot da se začnejo “zabavati” po klancu navzdol.
Vprašanje je samo, če ga potrebuješ.
Pa še to: če ne znaš plina dozirat, bo vse problem, res pa je, da bo manj “zabavno” in nevadno v tvojem prvem primeru. Po drugi strani pa povej iz prve roke, kako elektronika na Tesli deluje? Dvomim, da je nastavljena za driftanje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.884
9.549
113
Jah, jajc pol. Vsi tisti tvoji TCO izračuni in ne vem kaj še vse, so dejansko potem en bullshit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.043
2.791
113
Pogon na zadnja kolesa v EV-ju je prednost za vožnjo v klanec na zasneženi cesti. Se pride bolj daleč kot s pogonom na sprednja kolesa. Bistvo je v tem, da je večji del teže na zadnjih (pogonskih) kolesih. Z BMW-ji ni primerjave... tam je bila teža spredaj (motor) in ni bilo dovolj teže zadaj.

Je na youtubu nek video, kjer je en švicar v zasnežen klanec peljal ID.3 (pogon zadaj) in Kono (pogon spredaj). ID.3 je prišel bolj daleč.
BMWji imajo že dolgo razporeditev teže 50:50c tako da teža ni bila samo spredaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

jezek

Guru
24. jul 2008
3.204
1.345
113

Priponke

  • eh steer.jpg
    eh steer.jpg
    488,8 KB · Ogledi: 48

jezek

Guru
24. jul 2008
3.204
1.345
113
Temperatura hladilne tekočine je več ali manj ista. Ne sme nihati v takšnem razponu. Temperaturni razpon ima olje motorja. Ta pa niha glede na obremenitev motorja.
Ja sine.... +/- 30⁰ je nekak delovni režim inteligentnega termostata. Zaradi ekologije sicer. Cagar pa bo kazal 90, oz v najvec primerih ga sploh ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

jezek

Guru
24. jul 2008
3.204
1.345
113
Ni treba bit v avtu, pres sihtom ga nakuris pa spremljas podatke iz apliakcije scan my tesla.
Bom ti danes napisal vse koliko rabi, ce ne pozabim.
Ps, nisi povedal target temp v avtu, je razlika med 27 in 20.

Ni treba bit v avtu, pres sihtom ga nakuris pa spremljas podatke iz apliakcije scan my tesla.
Bom ti danes napisal vse koliko rabi, ce ne pozabim.
Ps, nisi povedal target temp v avtu, je razlika med 27 in 20.
Target 22. Pa simuliraj nek realen zastoj na AC. Parking ni isto kot zareci asfalt kjer stotine avtov goni ICE...in je vstopna temp v klimatizacijo verjetno ene 70. Skoda da nisi zdaj na AC proti Splitu...ravno obcudoval 3x10km kolone v kontra smeri. Pa danes niti ni vroce.