nov električni avto,nasveti za nakup

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.190
1.676
113
40
Jaz sem to razumel v smeri, da 2 do 3 kWh je na začetku, da ohladi.. Za vzdrževanje pa bolj 1 kWh (na uro). Tak da kake slabe 3 dni zastoja bi se prezivelo :)
 

mags

Fizikalc
11. nov 2020
200
95
28
Da se nekateri v miru in pocasi pripravite na to, kam gredo veliki ljubljeni v prihodnosti:
Ja, kar težko danes kdorkoli brez kitajca , sploh v avtomobilski elektrifikaciji
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.204
1.345
113
A med kopico podatkov o porabi pri tesliću pa ni podatka o volanu? Elektro-hidravlicni na avtu porabi ene 2 konja....
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.190
1.676
113
40
Da se nekateri v miru in pocasi pripravite na to, kam gredo veliki ljubljeni v prihodnosti:
Švaboti (oziroma vsi evropski proizvajalci so zaspali, tako ali drugače.
Pa js res ne stekam takih zadev.. Velika firma, stotine analitikov, svetovalcev, miljonske nagrade, pa da se je*es, ne gre krmila obrnit za 20 stopinj v 10 letih.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.083
711
113
EU
S tem da mi tudi nočemo ne te škart jajc elektro zastarele robe od Tesel dalje za predrag denar, ampak neka res sodobna vozila z najnovejšimi teologijami, ki pripomorejo tudi k ugodni ceni vozila, poleg izredno ekonomične in okolju prijazne vožnje ter ob lahkotnosti materialov. Če hočem že danes zmetati preveč denarja v avto, ga lahko tudi pozlatim in obtežim z dragulji, sam to ni glih to a ne.:p
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.282
2.671
113
S tem da mi tudi nočemo ne te škart jajc elektro zastarele robe od Tesel dalje za predrag denar, ampak neka res sodobna vozila z najnovejšimi teologijami, ki pripomorejo tudi k ugodni ceni vozila, poleg izredno ekonomične in okolju prijazne vožnje ter ob lahkotnosti materialov. Če hočem že danes zmetati preveč denarja v avto, ga lahko tudi pozlatim in obtežim z dragulji, sam to ni glih to a ne.:p
A lahko argumentiras to, dejansko vrstico po vrstico
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.083
711
113
EU
Da, pri električarjih na polno šparajajo na materialih, da lahko kompenzirajo za to drago preveliko baterijo, da pridejo nekje blizu na isto kilažo kot smo je vajeni; vse to, torej kakovostno slabše izdelan avto z najmanj pol manj dometa ter dodatnimi logističnimi izzivi, pa je za vsaj 10 čukov dražje kot je bilo doslej. Ostalo je pa misim da dovolj jasno. :cool:
Zato plačujemo danes za slabše več, čeprav bi morala biti vsa ta superduper vozila v bistvu cenejša.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
Brezveze je na alterju karkoli fizikalnega razlagat. Splosno znano je, da je avtoklima ene 5 do 10x bolj obremenjena kot hisna. Pa das jim link, kjer pise da tesla dela 1 uro na klimo. Ampak alteras bo 7 dni se hladil z eno polnitvijo....
Splosno znano je, da si alterjovci (vkjucno s tabo) ne znajo izračunat niti tega, kar so jih naučil v 7 razredu osnovne sole. Ker če bi si, nebi pisal taksnih neumnosti, kot je recimo to, da tesla ne zdrzi več k 1 uro na bateriji...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
978
250
63
A med kopico podatkov o porabi pri tesliću pa ni podatka o volanu? Elektro-hidravlicni na avtu porabi ene 2 konja....
Say what now? Volan pri modernoh avtomobilih je zgolj električen, nič hidravličen. In "porablja" konje samo takrat k ga vrtis na mestu, k se vozis je pa minimalno asistence...