nov električni avto,nasveti za nakup

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Brezveze je na alterju karkoli fizikalnega razlagat. Splosno znano je, da je avtoklima ene 5 do 10x bolj obremenjena kot hisna. Pa das jim link, kjer pise da tesla dela 1 uro na klimo. Ampak alteras bo 7 dni se hladil z eno polnitvijo....
Bi rad videl hišno klimo, ki mi bo pri 27 stopinjah zunanje temperature za hlajenje na 22 stopinj porabila 40-80W...

Avto mi v istih razmerah za klimo kuri dobrih 400W...

IMG_1302.PNG
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.124
113
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113

Od tu dalje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Da ne bomo preveč teoretizirali:

Tesla Model 3 Long Range (75kWh uporabna kapaciteta baterije). V torek, ko je bilo zunaj najbolj vroče, mi je avto za 45km dolgo pot porabil 9% (6,75kWh) baterije. Od tega je šlo 7,2% (5,4kWh) za vožnjo, 1,8% (1,35kWh) pa za klimo. Avto je torej na 100km porabil 12kWh za vožnjo in 3kWh za klimo.

Je pa šlo za res razgret avto (cel dan na soncu brez senčnika) in temperaturo zunaj 35-36 stopinj. Za isto pot si zdaj poleti vzame več kot pol manj (tam nekje 0,8%). Če dam, da se avto na parkingu shladi iz okoli 60 stopinj na 22 stopinj, si za to vzame okoli 1% baterije (0,75kWh).
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift in mags

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Darjan, zastoj filanje prihaja pri Tesli. Boš lahko kupil kaj še za ženo.

V petek, 21. julija, se bodo na izbranih polnilnicah Supercharger na Hrvaškem in v Sloveniji spremenile cene polnjenja in ure izven konic.

Od 21. julija do 4. septembra 2023 lahko od petka do ponedeljka med 22. uro zvečer in 8. uro zjutraj polnite brezplačno.

Za ogled tarif tapnite žebljiček na zemljevidu polnilnic Supercharger na zaslonu na dotik v vozilu.

Mesta s posodobljenimi cenami:

Otočac, Hrvaška
Kozina, Slovenija
Zadar, Hrvaška
Ljubljana, Slovenija
Karlovac, Hrvaška
Maribor, Slovenija
Senj, Hrvaška
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Ok, imam Teslo Y s črno notranjostjo in seveda stekleno streho. Sem se kar malo bal vsega skupaj, ko sem bral od raznih ''znalcev'' da se bom skuhal v avtu, fasal sončarico in kožnega raka obenem. Cabin overheat protection imam prižgan in ni nobene panike, če se pa spomnim par minut prej zalaufat klimo, preden pridem do avta pa še toliko bolje, zdaj pa ne vem, a sem jaz neobčutljiv na temperaturo, al so ''znalci'' to slišali od bratove žene, ki ima soseda, ki ima sina, ki ima Teslo in mu je to povedal? :sprasujemse:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Ok samo to zdaj ni vezano samo na Teslo, vsi črni avti se najbrž več grejejo kot pa v ostalih barvah na soncu, če je pa še črna notranjost, pa še toliko bolje. In pač traja kakšno minuto ali dve več, da zadevo prezračiš oziroma imate vklopljenje funkcije (pred-)hlajenja.

Kar se pa poškodbe kože tiče, smo pa vsi v nevarnosti glede tega predvsem pri tistem delu telesa, ki je ves čas na soncu, v naših primerih torej je najbolj izpostavljena leva roka, če ti sonce sveti čez okno ves čas na tisti strani, ko si več ur na poti.

Ni tu kaj novega za odkrivat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Odkar imam klimo v avtih, še nisem imel odprtega okna in roke zunaj. Razen ko je treba kake cestninske in parkirninske listke vlačit. Ali pa če ti palicaj da frulico za pihat.
Steklo pa itak odpihne 99% UVA in UVB sevanja. Je SPF 99.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco in mags

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Zanemarjaš pa dejstvo, da hladi hišna klima volumen, ki je parkrat večji od volumna v avtu. Pa avti sploh niso slabo izolirani. Sicer pa imaš Teslo... saj vidiš, koliko ti gre za hlajenje. Meni ID.3 poleti za infotainment in hlajenje redko kuri več kot 1kW... mogoče pri čisto razgretem avtu. Ko se umiri, je ranga 500W.
Pri teli temperaturi mi klima porabi pol toliko kot vožnja. Sploh ce nabases se na kakšno kolono. Pa ie voznja v kosu ali dve, je od kafica do kafica. Wltp dam lahko na dobro polovico.
 

Priponke

  • IMG_20230719_151035.jpg
    IMG_20230719_151035.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 83

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Odkar imam klimo v avtih, še nisem imel odprtega okna in roke zunaj. Razen ko je treba kake cestninske in parkirninske listke vlačit. Ali pa če ti palicaj da frulico za pihat.
Steklo pa itak odpihne 99% UVA in UVB sevanja. Je SPF 99.
Ej a sem potem samo jaz čuden? Jaz pa če ni ravno 30+ zunaj, ko se vozim po mestu imam striktno odprto okno, ne vem, men je prav fajn tko vozit se. Seveda pa če je prevroče ali pa na AC pa seveda klima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Da ne bomo preveč teoretizirali:

Tesla Model 3 Long Range (75kWh uporabna kapaciteta baterije). V torek, ko je bilo zunaj najbolj vroče, mi je avto za 45km dolgo pot porabil 9% (6,75kWh) baterije. Od tega je šlo 7,2% (5,4kWh) za vožnjo, 1,8% (1,35kWh) pa za klimo. Avto je torej na 100km porabil 12kWh za vožnjo in 3kWh za klimo.

Je pa šlo za res razgret avto (cel dan na soncu brez senčnika) in temperaturo zunaj 35-36 stopinj. Za isto pot si zdaj poleti vzame več kot pol manj (tam nekje 0,8%). Če dam, da se avto na parkingu shladi iz okoli 60 stopinj na 22 stopinj, si za to vzame okoli 1% baterije (0,75kWh).
Tole se zgodi na poti od podgorice in nazaj v graben cez SH20
Vkljuceno je seveda cakanje na meji pri 40+
Tesla pri zaprti sipi,vecina "domacinov" z brisaco okoli vratu in rusko klimo.
 

Priponke

  • IMG_20230719_172637.jpg
    IMG_20230719_172637.jpg
    787,9 KB · Ogledi: 98
  • IMG_20230719_170048.jpg
    IMG_20230719_170048.jpg
    2,7 MB · Ogledi: 103

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Darjan, zastoj filanje prihaja pri Tesli. Boš lahko kupil kaj še za ženo.

V petek, 21. julija, se bodo na izbranih polnilnicah Supercharger na Hrvaškem in v Sloveniji spremenile cene polnjenja in ure izven konic.

Od 21. julija do 4. septembra 2023 lahko od petka do ponedeljka med 22. uro zvečer in 8. uro zjutraj polnite brezplačno.

Za ogled tarif tapnite žebljiček na zemljevidu polnilnic Supercharger na zaslonu na dotik v vozilu.

Mesta s posodobljenimi cenami:

Otočac, Hrvaška
Kozina, Slovenija
Zadar, Hrvaška
Ljubljana, Slovenija
Karlovac, Hrvaška
Maribor, Slovenija
Senj, Hrvaška
Jaz pa glih v torek pustil v dalmaciji ene 40 evrov na SC.
No za nazaj bom se vecji ovinek naredil. Voznja ponoci kar gre, sploh ce sta dva, da se mal zamenjata ko so veke tezke.
Oziroma če imata srbija in BG se free, bi sel kar do crnega morja..jadran sem ze videl,
Se po bolgariji srbiji najdem kaksne reke kjer se lahko namocis in me se kak teden ne bo domov.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.456
113
Da ne bomo preveč teoretizirali:

Tesla Model 3 Long Range (75kWh uporabna kapaciteta baterije). V torek, ko je bilo zunaj najbolj vroče, mi je avto za 45km dolgo pot porabil 9% (6,75kWh) baterije. Od tega je šlo 7,2% (5,4kWh) za vožnjo, 1,8% (1,35kWh) pa za klimo. Avto je torej na 100km porabil 12kWh za vožnjo in 3kWh za klimo.

Je pa šlo za res razgret avto (cel dan na soncu brez senčnika) in temperaturo zunaj 35-36 stopinj. Za isto pot si zdaj poleti vzame več kot pol manj (tam nekje 0,8%). Če dam, da se avto na parkingu shladi iz okoli 60 stopinj na 22 stopinj, si za to vzame okoli 1% baterije (0,75kWh).
No, se pravi ne bos klime laufal niti 24ur, kamo li 7 dni, kot je nekdo napisal...in zaradi cesar je sploh ta debata o klimi tu