Kar je nepomembno, saj je kompresor potrebno gnati z enako energijo, preko jermenov, ali pač z elektromotorjem.EV napaja kompresor direktno z 400V DC. ICE pa žene preko jermenov, etc.
Tole je že fajn, sam kaj ko te zavarovalnica za 200+ kW izžema vsako leto..
pa jaz sem ko baba vanga:
Teslo v Tesli Y
In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?www.alter.si
Kitajc mora biti 10 jurjev cenejsi od Tesle, da ga grem sploh pogledat.tole sem včeraj pripela, ker...
no, zdajle ga ni več vidnega:
Kitajc je obljubljen za 39k€.
Energija že morda, ampak kako prideš do tiste energije je pa ''rahla'' razlika. Recimo izkoristek ICEja je recimo 40% (pa je to zelo optimistično), torej že gre 60% energije v luft. Dodaj jermen, ležaje, itd. in imaš še tam ne male izgube.Kar je nepomembno, saj je kompresor potrebno gnati z enako energijo, preko jermenov, ali pač z elektromotorjem.
Kitajc mora biti 10 jurjev cenejsi od Tesle, da ga grem sploh pogledat.
Če klima porabi 6 konjev (eni pravijo 10) je to 6 konjev. Električnih ali bencinskih nima veze. Ne more potem Tesla porabit 0,5kW. V tem je poanta.Energija že morda, ampak kako prideš do tiste energije je pa ''rahla'' razlika. Recimo izkoristek ICEja je recimo 40% (pa je to zelo optimistično), torej že gre 60% energije v luft. Dodaj jermen, ležaje, itd. in imaš še tam ne male izgube.
Tudi zato (predvsem sicer zato, da tudi, ko avto dela na elektriko, lahko kompresor deluje) imajo hibridne Toyote električni pogon klima kompresorja.
pa tudi kompresor lahko precej bolj precizno reguliras, kot pri ICEju z jermenom...Energija že morda, ampak kako prideš do tiste energije je pa ''rahla'' razlika. Recimo izkoristek ICEja je recimo 40% (pa je to zelo optimistično), torej že gre 60% energije v luft. Dodaj jermen, ležaje, itd. in imaš še tam ne male izgube.
Tudi zato (predvsem sicer zato, da tudi, ko avto dela na elektriko, lahko kompresor deluje) imajo hibridne Toyote električni pogon klima kompresorja.
Če klima porabi 6 konjev (eni pravijo 10) je to 6 konjev. Električnih ali bencinskih nima veze. Ne more potem Tesla porabit 0,5kW. V tem je poanta.
Baterijo bo pa hladil kdo? Deček ki lula? Pa vse ecuje napajal? Vrtel ventilatorje? Srecno s 500w porabe ob zastoju na plus 70⁰