nov električni avto,nasveti za nakup

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.621
6.868
113
Baterijo bo pa hladil kdo? Deček ki lula? Pa vse ecuje napajal? Vrtel ventilatorje? Srecno s 500w porabe ob zastoju na plus 70⁰
Baterija se valda nic ne segreva pri stanju na mestu, ce pa ze, pa jo tesla hitro ohladi.
kak leaf pa pregreje, zato pa imajo taksno degradacijo
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.241
6.460
113
pri taščici
Baterijo bo pa hladil kdo? Deček ki lula? Pa vse ecuje napajal? Vrtel ventilatorje? Srecno s 500w porabe ob zastoju na plus 70⁰
Baterijo je treba hladit? Hmmm poglej zunanjo tenperaturo in preberi tekst.
Pa avto je prej naredil vsaj se nekih 500 visincev na nekih 10km, tako da zeblo ga ni
 

Priponke

  • IMG_20230718_144556.jpg
    IMG_20230718_144556.jpg
    883,2 KB · Ogledi: 91

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.863
750
113
www.jernej.org
Ko bos okoli avta inel 20 cm stiropora.
Montiraj hišno klimo v zaprt rastlinjak na vrtu.
Zanemarjaš pa dejstvo, da hladi hišna klima volumen, ki je parkrat večji od volumna v avtu. Pa avti sploh niso slabo izolirani. Sicer pa imaš Teslo... saj vidiš, koliko ti gre za hlajenje. Meni ID.3 poleti za infotainment in hlajenje redko kuri več kot 1kW... mogoče pri čisto razgretem avtu. Ko se umiri, je ranga 500W.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.453
1.187
113
V škodi Citigo na parkirišču sredi vročinskega vala v parkiranem avtu držali prijetno temperaturo da smo v miru pojedli malico - trenutna poraba je bila 0,6 - 0,7 kwh
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.228
9.411
113
EU
Pozabljate da hišna klima ohlaja stalno isti zrak znotraj hiše.
Avtomobilska klima ohlaja zrak ob vstopu v kabino, potem ga ohlajenega odvrže ven skozi namenske reže na zadnjem delu vozila. Ta ciklus izmenjave zraka stalno poteka.
Podobno je, če na hiši odpremo okna na stežaj, in vklopimo klimo. Pa še hiša stoji na mestu, avto pa vozi sto na uro po avtocesti, in ima dosti večje toplotne izgube.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.863
750
113
www.jernej.org
Pa saj na koncu ni važno, kaj kdo pozablja. Bistvo je, da tisti, ki imajo EV vedo, koliko jim klima porabi. Tisti, ki ga nimajo, pa pametujejo, koliko naj bi klima v EV-jih pokurila in lastnikom ne verjamejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.228
9.411
113
EU
Zanemarjaš pa dejstvo, da hladi hišna klima volumen, ki je parkrat večji od volumna v avtu. Pa avti sploh niso slabo izolirani. Sicer pa imaš Teslo... saj vidiš, koliko ti gre za hlajenje. Meni ID.3 poleti za infotainment in hlajenje redko kuri več kot 1kW... mogoče pri čisto razgretem avtu. Ko se umiri, je ranga 500W.
Napačno razlagaš. Hišna klima hladi določeni volumen in ko doseže nastavljeno temperaturo, preneha in zmanjša hitrost..
Volumen v avtomobilu je "neskončno" večji od hišnega, ker avto klima ohlajeni zrak izpisuje ven iz kabine, notri pa vleče vročega zunanjega. . To je "pretočna" klima podobna pretočnim boilerjem za vodo. Za pot do Pelješca izračunaj koliko kubikov ohlajenega zraka mora avto klima pretočit skozi kabino, v realnem času, da bi voznik bil na hladnem.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.204
1.345
113
Brezveze je na alterju karkoli fizikalnega razlagat. Splosno znano je, da je avtoklima ene 5 do 10x bolj obremenjena kot hisna. Pa das jim link, kjer pise da tesla dela 1 uro na klimo. Ampak alteras bo 7 dni se hladil z eno polnitvijo....
 

mags

Fizikalc
11. nov 2020
200
95
28
Brezveze je na alterju karkoli fizikalnega razlagat. Splosno znano je, da je avtoklima ene 5 do 10x bolj obremenjena kot hisna. Pa das jim link, kjer pise da tesla dela 1 uro na klimo. Ampak alteras bo 7 dni se hladil z eno polnitvijo....
Žal prispevka nisi razumel, ko boš teslo uporabljal boš tudi to skapiral , žal si mi ne da razlagat, morda kak alteraš, če ga je volja.
Drugače pa, ja EV se ne splača , vse skup je en šit :), več bo takih ,ki tako razmišljajo ,boljš bo za nas ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe