Nov avto

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Torej kot si ze sam pogruntal je na voljo samo zastarela japonska roba. Novodobni avti so pac na turbo in modernimi avtomatiki

Mazda ma drugacno filozofijo pri motorjih kot ostali. Dejansko je Mazda sposobna nardit dost zmogljiv a ob enem tud varcen NA motor, za razliko od drugih. Vecina se je zmansevanja porabe lotila, da so na male 1.0l do max. 1.6l mlincke nabili turbino mogoce pa porabijo 1l manj. Ob enem pa je tudi mnogo bolj verjetno da bo Golf 7 s "superiornim" in "neproblematicnim" TSI motorjem do 200.000km ze 3x na izrednem servisu, Mazda pa pac ne bo, ker je prvic manj stvari ki gredo lahko narobe, drugic pa si predstavljam da je obremenitev vitalnih delov motorja dosti manjsa.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa vendar je smer z višanjem ali večjo prostornino predvsem v evropi malo mimo... Ne rečem v ZDA, tam downsize ni tako v čislih.
Pa še en minus je (pa je lahko hitro uveden, pa še boleč...) Politika EU se lahko hitro spomni in obdavči prostornino nad 2, 2,5l s kakšnim ekološkim sr.anj.em da še bolj spodbudi mlinčke...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Ni poanta turbo mlinckov samo v porabi. Vozijo se neprimerno boljse kot NA motorji
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vem.
Ampak nekateri bi trotel-ziher zadeve, najraje da obratujejo nekje nad prostim tekom...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Nekak se mi zdi, da imajo najvec problemov s turbo bencinarji in visokimi stroski servisiranja tisti, ki jih nimajo. Sam v 5 letih nisem imel enega problema, servisi pa ista cena kot NA motorji. Servise za dizla sem vedno placeval ko budalo + 2000 za crkjeno turbino
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Generalno so enaka pravila dobre prakse tako za bencince kot dizle s turbino.
Ne razum pa še ene budalaštine večine uporabnikov, ki ocenjujejo turbo-motor po tem kako sune... a ni bolj pomembno da turbina začne delovati čim preje in čim bolj zvezno, tako da ni občutka on-off? Ampak da vleče in vleče?
Od nalih turbobencincev sem bajveč vozil prejšnjo generacijo Cliota TCe 100... sicer je žejen, ampak vleče pa zelo lepo od 1500 rpm naprej vse do 6000 rpm... brez luknje in suvanja.
Ampak tega NA motor ne zmore.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Turbo luknja vedno je, že zaradi fizične zasnove. Sicer se lahko rpetvarjate da jo ni, ampak je.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Pri 1.6 dci twin turbo je praktično ni. Vleče zvezno od 1200 obratov naprej. Pri 1500 obratih doseže že 80% max. navora.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Pa zvoziš s cliom tce100 vršič ali samo ljubelj brez prve prestave? 1.2tsi ne zmore, niti v najlažjem polu.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ljubelja še s katro nisem rabil s prvo vozit.
Za ta mlinček pa ne vem, nisem bil z njim na Vršiču.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Pa zvoziš s cliom tce100 vršič ali samo ljubelj brez prve prestave? 1.2tsi ne zmore, niti v najlažjem polu.
Tole bi pa res rad enkrat probal. Ker 2. Prestava pa spet ni tako dolgaJe pa res da teh dveh cest nimam v malem prstu, ampak se vseeno se mi zdi zelo cudno da ne bi mogel z drugo prestavo.
Mocno dvomim da je kak ovinek tako oster da se ga je bi dalo z 20kmh speljati. Pri 20kmh pa ima polo v drugi prestavi slabih 2krpm (6krpm pri 70kmh) in takrat turbina in navor ze morata delati svoje?
Pa kot receno, mocno dvomim da so ovinki ki se jih ne bi dalo z 20kmh speljati. Najbrz niti tistih na avstrijski strani ljubelja. Bi kak hondi lahko vec povedal o tej cesti.

Le kako so potem vcasih tamcki zvozili te ceste. Pa so imeli manj konjev kot polo, pa bistveno tezji.... So jim reduktorje montiral
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Pa zvoziš s cliom tce100 vršič ali samo ljubelj brez prve prestave? 1.2tsi ne zmore, niti v najlažjem polu.

Ko pa je to ful pomembno...
bonk.gif
Se v službo voziš vsak dan čez Vršič? Svaka ti čast!
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik andrejb pravi:
Ksz.
Kia ceed 5 vratni, oprema champion..1.0t motor cca 16.000eur :)
Pa še pr men jo dobiš :)

Off topic, ampak moram...
evil.gif


Daj omeni pubecom na rabljenih avtomobilih (ali komurkoli je že potrebno...), da naj že nehajo testirat tole stvarco gor in dol po Leskoškovi, preden koga ubijejo. 100-ka na števcu na tem odseku pač ni najbolj pametna ideja...igla obratomera tako blizu rdečega polja pri motorju, ki se je ravno zagnal pa tudi ne...
wink-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Aja pozabil. Vozil Astro, Megana, oboje dizel in mazdo 3. Iskreno? Nikoli imel mazde, so mi bile pa marsikdaj vsec, ne vsi modeli. Ce bom menjal pride mazda v garazo. Pelje se precej bolje kot preostala dva, je pa res, da so mi vsi trije malo presvoh, ampak ajde. Udobje je zagotovo v prid mazdi. Astra trda k 100 mater, megane malce bolje, mi pa sama notranjost ne potegne pa sedaj ko jih gledam na cesti so mi velike luci mal smesne in se ne morem odlocit ali mi je vsec ali ne. Aja, pa mazda da 5 let tovarniske garancije ali 150k km. Tele od letosnjega leta pa celo podaljsano nekaj na 8 let. Poraba se mi je zdela ok, voznja super, materiali dost kakovostni brez nekih high shine plastik kjer se vsak prstni odtis pozna. Pa ze nasplosno sem marsikje zasledil, da jim je v trojki uspelo zelo dobro uredit lego na cesti za tak avto. Skratka zame edina izbira trenutno za ta denar in da ne delam prevec kompromisov.
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Tisti ki priporocate mazdo poglejte enkrat 5 let staro kako je rjava. Malo avtov tako rjavi.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
S katerim motorjem pa si vozil mazdo? Sicer se res lepo pelje, se pa mi zdi da so dolocene stvari kar obcutljive, recimo lak, hitro pride do poskodb od kamenckov. Ne vem pa ce so drugi avti kaj boljsi pri tem. Pa hitro se pozna kak ris na pragu pri vratih, na notranji strani. So tydi drugi na mazda forumu pisali o tem.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
120KM bencin! Za lak pa ne vem, sem pa tudi jaz bral, glede rjavenja tanovih pojma nimam. Lahko pa povem, da tudi moj opel rjavi. Skratka, 5 let tovarniske, 10 al 12 na prerjavenje in 10 let zastonj asistence pa se avto mi je vsecen, jaz bi danes vzel trojko. Mojih 5c.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Aha, sej tudi sam sem se odločil za takšno. Najprej sem sicer gledal razred manjše avte (polo,corsa,m2,...), potem pa sem raje dal še nekaj zraven in vzel to. Zaenkrat zadovoljen. Garancija mislim da je 3 leta tovarniške in 2 leti jamstva. Vsaj pri meni, možno da so zdaj kaj spreminjali. Všeč mi je tudi poraba, ki se giba okoli 6 litrov.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Ne vem od kdaj, ampak mazda ima 5 let ali 150k km tovarniske garancije na vse. Trenutno pa za aktualen model nudijo nekaj podaljsane na 8 let.