Nov avto

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Focus, Astra, Auris, Megane, B-max,... - do max. 18.000€

Zanesljivost, kvaliteta, izkušnje, ...

Kaj je najboljša izbira? Še je kaj pametnega v tem rangu?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
golf, mazda 3,pugi 308?

fordi so eno malo časovno povoženi + notranjost je projektirana za slepe
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Kak so včasih rekli? Samo ne F-avtov (Fiat, Ford, francozi) :)
Bolj za šalo kot zares, če zavržemo predsodke, je izbira pestra. Tema zanima tudi mene, še preden sem odšel v prvi salon, sem za Astro. Prej favorizirana Oktavija mi ni všeč zaradi motorizacije. Nočem literce, 1.4 pa je premočan (za moje potrebe). Pa VAG-a ne bi imel, ker jim trenutno ne zaupam.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Trenutno so (do konca leta) golfi "ugodni" ker prihaja spomladi facelift.
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
ksz

Tak bom rekel. Zadnja dva avta sta bila Passat 2.0TDI 2005 in Tiguan 1.4TSI 2010. Več sta bila na servisu kot doma.

Avto kupuje foter, ki je od BMW 1602 do danes imel v lasti nemce (BMW, Audi, VW) ampak sem ga zdaj komaj prepričal, da naj neha z VAG skupino, ker so ga zadnja leta pustili na cedilu, tako, da dvomim, da se bo želel spuščati v Golfa s TSI mašino, ker želi bencinarja.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
1.4 TSI ima po novem jermen, problemi so bili s ketnami na prejšnjih modelih
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Focus, Astra, Auris, Megane, B-max,... - do max. 18.000€

Zanesljivost, kvaliteta, izkušnje, ...

Kaj je najboljša izbira? Še je kaj pametnega v tem rangu?

Hja... Golfa si še pozabil
evil.gif

Pa Hondo VTEC tudi
evil.gif


Vzemi si čas, pojdi v salon in za začetek potipaj (dobesedno) avte iz tvojega izbora.
Potem izberi kaj rabiš (motor, D/B; oblika: HB/karavan/...), nato pa še test-drive.

Če kupuješ novega in bo bencinar, obvezno s turbino.
grims-1.gif

Po mojem mnenju je precej bolj prijeten za vozit od atmosfercev - ne glede na proizvajalca.
Če imaš dosti avtoceste glej modele s 6 prestavami.

No... od atmosfercev bi šel pogledat le mazdo 3, ki mi tudi sicer deluje OK.
 

alesn

Pripravnik
19. jun 2012
391
12
18
Mene tudi zanima za cenovni razred. Morda bi se stegnil tudi do 20.000, vendar me zanimajo karavani. Tako, da bom z veseljem bral predloge. Nagibam se k Auris TS Hybrid.

Zanima me tudi, kaj menite o rabljenih BMW serije 3 ali Passat, stari do največ 3 leta in prevožnih do 100.000 km? Ali je to tvegan nakup, zlagani kilometri?
Ali raje novo in nižji razred (Auris, Astra, Golf), ali malo rabljeno in višji razred? Avto nameravam imeti več kot 6 let.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
20k je za Passata trenutno malo neroden budget, ker solidnega novega modela za tak denar še neboš dobil, stari model pa spet ni vreden 20k. No, F30 3er-a pa bi moral dobiti že kar solidnega za tak denar če nisi preveč zahteven okoli opreme. Mislim da imata tako Passat (za tega sem prepričan) kot 3er elektronsko vodeno servisno zgodovino, tako da nakup preveč tvegan ni, v kolikor avto seveda prej preveriš na uradnem servisu.

Oba sta preverjeno zanesljiva, vsaj mislim, da so pri F30 že odpravili težave z verigo? Bo kakšen BMW fahrer bolj točno povedal.
smile-1.gif
 

alesn

Pripravnik
19. jun 2012
391
12
18
Torej, če ima elektronsko vodeno servisno zgodovino, potem goljufanje s kilometri ni mogoče? Kaj pa avto tega razreda uvožen iz tujine? Ali je enako varen nakup?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja isto ma elektronsko servisno knjigo, tako da nima veze. V Nemčiji so trojke kar lepo servisirane vsaj F serija je redko s kakšnimi težavami. Če so že kake mahinacije jih slo preprodajalci vse prej kupijo.
hysterical-1.gif


Sicer pa bi priporočal F30/31 samo meni je ta avto obupen brez opreme, to je kar težko verjet koliko nanesejo kake malenkosti potem na končnem občutku kvalitete. Če ne dobiš za budget dobro opremljenega, da ma celo še kaj več kot ti zadošča potem ne kupit. Tudi prodat je bolje opremljene 100x lažje kot slabo, tako da je samo začetna investicija večja, vrednost pa enako ohrani.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik alesn pravi:
Torej, če ima elektronsko vodeno servisno zgodovino, potem goljufanje s kilometri ni mogoče?

No, popolnoma ne moreš izključit natega, je pa to dosti težje. Vem za en primer, kjer človek dela nekje okoli 40.000 km/leto, ampak na servisu vpisuje vsak drugi servis, med servisi pa se pušča 20.000 razlike. Ampak tu gre za tesno navezo med voznikom in serviserjem. To izgleda nekako takole:

Prevoženih 20.000...servis se ne vpiše
Prevoženih 40.000...na servisu se vpiše stanje 20.000
Prevoženih 60.000...servis se ne vpiše
Prevoženih 80.000...na servisu se vpiše stanje 40.000

V praksi bo ta tip prodajal avto s 400.000 prevoženimi, na števcu bo imel 200.000, elektronska servisna knjiga pa bo štimala v nulo...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če je smiselno delam ravno obratno pa tudi druge poznam. Servisni interval je 30k, menjaš pa še 1x olje in filter olja vmes na 15kkm. Če delaš 15-20k km na leto je ok, če delaš pa 40 pa itak voziš na 30k na servis pa je.

Majo pa BMWji pogosto ravno razpolovljene kilometre v Slo in kdaj kak tak naleti na vzdrževanje ki se ne pričakuje za 150-20kkm, jasno da ne če ma pa avto 400-500k.
grin1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.129
113
Nisem za Toyote, še manj za Auris, samo tistle Auris iz linka, nov, za 17k, je pa vau
zmaga.gif