Jaz imam Pure Instinct za 4, ne vem pa, kaj te zanima.
Zadeva opravlja svojo funkcijo. Da stlačiš gor štiri kolesa (mi dve odrasli + 2x24 col) se malo pomatraš, a ni sile. Naveličaš se vrtet tiste šravbe, s katerimi pritrdiš kolo. Ti šravbi tudi nimajo ključavnic (mislim, da obstaja zelo podoben Peruzzo model tudi s ključavnicami).
Na preteklem avtu je bilo potrebno prvemu kolesu odšravbati pedal, da si lahko pri preklopljenem bicikl prtljažniku odprl vrata avtomobilskega prtljažnika.
Zraven sem za eno kolo dobil neke ekstra plastike (za večji razpon gum) in jih za 28colski treking uporabljam, niso pa ravno nujne.
Obstajajo tudi prtljažniki, ki so 3+1 (kao en bicikl dodatno zasilno). Na koncu je vprašanje, kakšno imaš nosilnost kljuke (prtljažnik + štirje bicikli) + ročica, kolikor je prtljažnik dolg.
Morda le potrebuješ kombi ali ekstra prikolico
Zadeva opravlja svojo funkcijo. Da stlačiš gor štiri kolesa (mi dve odrasli + 2x24 col) se malo pomatraš, a ni sile. Naveličaš se vrtet tiste šravbe, s katerimi pritrdiš kolo. Ti šravbi tudi nimajo ključavnic (mislim, da obstaja zelo podoben Peruzzo model tudi s ključavnicami).
Na preteklem avtu je bilo potrebno prvemu kolesu odšravbati pedal, da si lahko pri preklopljenem bicikl prtljažniku odprl vrata avtomobilskega prtljažnika.
Zraven sem za eno kolo dobil neke ekstra plastike (za večji razpon gum) in jih za 28colski treking uporabljam, niso pa ravno nujne.
Obstajajo tudi prtljažniki, ki so 3+1 (kao en bicikl dodatno zasilno). Na koncu je vprašanje, kakšno imaš nosilnost kljuke (prtljažnik + štirje bicikli) + ročica, kolikor je prtljažnik dolg.
Morda le potrebuješ kombi ali ekstra prikolico