Nosilci za kolesa na vlečni kljuki

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Jaz imam Pure Instinct za 4, ne vem pa, kaj te zanima.
Zadeva opravlja svojo funkcijo. Da stlačiš gor štiri kolesa (mi dve odrasli + 2x24 col) se malo pomatraš, a ni sile. Naveličaš se vrtet tiste šravbe, s katerimi pritrdiš kolo. Ti šravbi tudi nimajo ključavnic (mislim, da obstaja zelo podoben Peruzzo model tudi s ključavnicami).
Na preteklem avtu je bilo potrebno prvemu kolesu odšravbati pedal, da si lahko pri preklopljenem bicikl prtljažniku odprl vrata avtomobilskega prtljažnika.
Zraven sem za eno kolo dobil neke ekstra plastike (za večji razpon gum) in jih za 28colski treking uporabljam, niso pa ravno nujne.

Obstajajo tudi prtljažniki, ki so 3+1 (kao en bicikl dodatno zasilno). Na koncu je vprašanje, kakšno imaš nosilnost kljuke (prtljažnik + štirje bicikli) + ročica, kolikor je prtljažnik dolg.
Morda le potrebuješ kombi ali ekstra prikolico :)
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.706
365
83
Avto po mojem ni problem (vw passat alltrack b8, nosilnost kljuke je 90kg).

Sulc , hvala za opis in izkušnje iz "prve roke".. ;) Take stvari me zanimajo, ja.. Če je nosilec ok, tudi po nekajkratni uporabi.. In morebitne pluse in minuse.. Če je "mehanizem" za zlaganje ok, če je kaj "labavo" (majavo), itd.. In če so kolesa lepo fiksna itd... ;)

Drugače se da dokupit te šraufe s ključavnico tukaj..

Zaenkrat zagret za nakup Peruzzo Pure Instinct 708/4... ;)
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.530
113
Preden se zaženeš ga pojdi vsaj nekam prijet, ker če je že nezložljiv tak da rabi gurtno da sploh ostane na kljuki, potem je pri zložljivem vse skupaj samo še slabše.

Da ne boš užaljen, ne leti direktno nate. Da se za 200 eur razlike jebeš z gurtnami in šraufanjem pedalov z bicikla, zato da ga boš nekam peljal, je priceless. Ko je nazadnje nekdo to delal je zabaval pol kampa, nazadnje pa je gurtno kar čez zadnje zice napel, itak ni pomagalo. Slabemu nosilcu niti tri gurtne ne pomagajo, dober ne rabi nobene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in tony

raners

Majstr
4. mar 2008
2.706
365
83
jello, kaj misliš s temi gurtnami? kaj bi gurtnal pri tem nosilcu (Peruzzo instinct)? Imaš v mislih kaj boljšega za recimo 200 eur več?
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.394
4.392
113
49
Na sončni strani ALP
jello, kaj misliš s temi gurtnami? kaj bi gurtnal pri tem nosilcu (Peruzzo instinct)? Imaš v mislih kaj boljšega za recimo 200 eur več?

Govora je o teh gurtnah:

gurtne.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.530
113
Ne vem, videl sem da je na okvir pritrjena gurtna in avtomatsko pomislil na nosilce, ki se jih dodatno gurtna na avto (kot na zgagini sliki). Skratka, point je da če imaš možnost pojdi vse skupaj nekam prijet z roko. Sicer pa, kako odpiraš prtljažnik če gre gurtna na avto? Vsakič odpenjaš? Na predstavitvenih posnetkih je vse tako fino in fajn, samo na gurtno se je nekako pozabilo.

Kdor ima nosilec ve o čem govorim, ko si komplet napokan je treba še vsaj 3x nazaj v prtljažnik nekaj iskat ali nekaj odložit. In še med potjo, vsakič ko se ustaviš. Kdor pravi da ne, ali nima nosilca ali pa ga premalo uporablja.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Jaz sem ga verjetno ponucal doslej kakšnih 20-krat. Pedal sem odšravbal dvakrat/trikrat, ko je šlo za daljšo vožnjo (npr. dva dneva v eno smer in so bicikli ostali na avtu, npr. okrog Benetk) in sem si želel prosto razpolagati s prtljažnikom. Ne vem, kako je pri drugih prtljažnikih za 4(!) kolesa - ali so kolesa res toliko oddaljena od avta, da pedal ne moti. Po mojem bo tudi jellov predlog, da daj 200 EUR več, pomenil samo to - daš 200 EUR več, oddaljenost od avta pa bo enaka in pedal enako (ne)moteč.

Labav prtljažnik ni, je pa res, da ga sam tudi ne zlagam, ker imam dosti prostora - tako doma kot v prtljažniku avta, ko avto spraznim in kolesarski prtljažnik dam noter pred tatiči.
Kolesa na prtljažniku in prtljažnik je vse lepo fiksno. Mene bolj skrbi zadnja prema, ko zapeljem čez kakšen "val" z višjo hitrostjo.

Ta prtljažnik ima gurtne, jaz jih precej ohlapno zapenjam - zdi se, da so bolj za vsak slučaj - se pa lahko pozna na laku avta, čeprav je neka plastika čez te kljukice.

Na enem vijaku (30cm) za pritrditev kolesa sem uničil navoj (morda je bil zraven pesek, ne vem) in sem kontaktiral Peruzzo v Italijo. Želeli so 10 EUR za poštnino in so mi poslali dva rezervna vijaka brezplačno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
No, vmes je jello še odgovarjal - jaz sem se za večino voženj moral navadit, da po napokanju koles v prtljažnik segamo čez zadnje zice. Itak imamo peto kolo še tam noter.
Po mojem je ključno, da želeni prtljažnik preveriš pri SVOJEM modelu avta. Morda bo vsak prtljažnik s to težavo, morda noben...
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Ne vem, videl sem da je na okvir pritrjena gurtna in avtomatsko pomislil na nosilce, ki se jih dodatno gurtna na avto (kot na zgagini sliki). Skratka, point je da če imaš možnost pojdi vse skupaj nekam prijet z roko. Sicer pa, kako odpiraš prtljažnik če gre gurtna na avto? Vsakič odpenjaš? Na predstavitvenih posnetkih je vse tako fino in fajn, samo na gurtno se je nekako pozabilo.

Kdor ima nosilec ve o čem govorim, ko si komplet napokan je treba še vsaj 3x nazaj v prtljažnik nekaj iskat ali nekaj odložit. In še med potjo, vsakič ko se ustaviš. Kdor pravi da ne, ali nima nosilca ali pa ga premalo uporablja.
Jello,
kateri nosilec za štiri kolesa na katerem avtu uporabljaš?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.530
113
Imam nosilec za 4 kolesa, po 10 letih drži kot prvi dan, trenutno ga uporabljam na tretjem avtu po vrsti (prvi je bil karavan, zadnja dva enoprostorca) in prav na vseh se prtljažnik normalno odpira, ne glede na avto in ne glede na to ali je kolo, ki je najbližje avtomobilu odrasli mtb, cestno kolo, otroško kolo, moped s pedali ali kaj četrtega.
 
19. jul 2007
2.762
1.493
113
Jaz sem tudi v tej temi spraševal eno leto nazaj, kaj pa kako in na koncu podlegel Alter logiki: "imam enostaven okus, samo najbolje je dovolj dobro zame" in kupil Thule 3 +1 v Peter Šport.

In dela točno tako, kot je oglaševano. Primeš nosilec, daš na kljuko, zmontiraš 4 kolesa v 4 min, še otroci jih hočejo montirati, ker izgleda tako enostavno.
In se pelješ. Ko rabiš kaj iz avta (karavan), prekucneš nosilec s kolesi in to je to. Nobenih komplikacij in travm.

Koliko pridejo ostali blizu temu, ne vem.

PS: Upam, da bomo kakšnih 5-8 let s familijo hodili naokoli s kolesi, v tem času bo zadeva amortizirana. To mi je bil glavni motiv, da sem vrgel zajeten kupček denarja na mizo (dobesedno, da sem dobil še gotovinski popust :) ).
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.530
113
Enako (thule g6 929 + nosilec za 4 bicikel). Jaz se tudi danes ne spomnim več koliko sem pred 10 leti vse skupaj "preplačal", bi se pa vsekakor vsakič ko bi šponal gurtno (ali plezal čez zadnje zice v prtljažnik) spomnil koliko sem prihranil.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.314
1.337
113
Pri nosilcih in trugah je Thule z razlogom drazji. Zadeve so preverjene, stabilne in varne.
Ko gledam ene kak gurtnajo nove truge, ker se bojijo, da jih odpre ... sam pa 15 let staro Thule pocim gor zaklenem in to je to. Enako velja za nosilce, v mojem primeru sicer tiste na strehi. Ni razloga po nekih nepreverjenih firmah, sploh ce je razlika 200 ali 300 eur.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Vozim Thule 927 (3+1) brez kakega gurtnanja ali odstranjevanja pedal. Edino kaj je četrti pecikl more bit max M velikost. Raje S. Večjega ne spraviš gor.
Nastavek za četrti pecikl je snemljiv in ga maš gori v minutki.
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.034
118
63
Doma
Jaz imam na Thuleju četrto kolo L velikosti, ampak je to res max. Kolega imel peruzota, ga je prodal in kupil thuleta...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.316
941
113
Titograd
Ko sem videl Peruzzo in Thule, je že na prvi pogled jasno zakaj je en cenejši in drug dražji. Sam imam sicer VW-jev nosilec, ki ga itak dela Thule, še baba ga z lahkoto zmontira na kljuko. Nastaviš na kljuko, stisneš ročko in je to to... nobenega zategovanja z imbusi. Samo to bi gledal... in Uebler, ki je še dražji od Thule. Za drugo, hvala lepa za gurtne, imbuse in da me bo strah če bom na AC kdaj kaj izgubil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Če primerjamo dva prtljažnika iz različnih cenovnih rangov, je verjetno pričakovati, da bo bistveno dražji tudi vidno boljši.
Če ju dobiš za isto ceno, pa seveda ni dileme.
Če si na ceno občutljiv, pa morda kje prebereš kakšen test, mnenje kupcev... ultimativno pa seveda je, če ga lahko sprobaš - če se ti zdi vredno toliko ukvarjati za razliko v ceni. Sicer pač izbereš med najdražjimi in verjetno bo ok. Kot je johan blond napisal - po alter logiki je itak vse, kar je manj od najboljšega, nesprejemljivo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Dokler ne probaš, pol pa vidiš kaki kojn si bil, ker si bil žid do sebe. Res, da vsi pripelajo pecikl na cilj. Ogromna razlika je pa v tisti fazi predn začneš vozit in ko končaš. Kot je gori napisal, Thule daš na kluko in stisneš ročko. To je to. Ko maš 4 pecikle gor stisneš “pedal” na nosilcu in vse skupaj nagneš, da maš dostop do prtlažnika. Če ti to ni vredno razlike v Ceni kupiš najceneje in rešeno.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Aja še to mejte v glavi, da to kupuješ za “vedno”. Ni to neka stvar ki bi jo mogo vsake 5 let novo kupit. Tak da se splača enkrat kupit vredu zadevo.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Jaz imam nosilec Cykell za 3 kolesa, z možnostjo dokupa še ene letve za dodatno kolo. Ima enako, kot opisuje luka. Daš na kljuko, pritisneš dol in je zaklenjen. Lahko se nagne, da dostopaš do prtljažnika. Vsaka ročica, ki se namesti na kolo, se lahko še dodatno zaklene s ključem (ključ, ne inbus), da se ne da odvrteti. Zaklene se lahko tudi tam, kjer se namesti na kljuko. Odlična uporabniška izkušnja.