bi se skoraj strinjal z MTL - da se olje ne menja so bajke
pri rabljenem nikoli ne veš kaj zakaj kako je z menjalnikom - nekaj se da z diagnostiko (slip pogledat, kdaj wandler zaklene itd.)
sodelavec je prodal letos e60 530d 2004, 400.000+ prevoženih, ZF 6hp brez težav
sedaj ima tudi E60 530d 2006 letnik, 300.000, menjalnik deluje BP
v osnovi enak menjalnik imajo tudi audiji, na primer a6 q 3.0 tdi ima ZFov 6Hp19A
pri omenjenem menjalniku ki ga ima E60 je pogosto iztekanje olja pri konektorju, jasno dokler ga ni kar naenkrat premalo, potem pa sledijo poškodbe na pretvorniku navora (nihanje obratov do 1800 ipd)
glede na to, da poznam osebno serviserja avtomatskih menjalnikov, bmw-jaša, ki pomojem tudi edini v Sloveniji sam obnavlja pretvornike navora (wandler, torque converter), lahko podam mnenje, da je redna menjava (pravilna!) olja in filtra v menjalniku predpogoj za nemoteno delovanje brez stroškov vsaj do 500.000 kilometrov
imaš pa potem določene izdelke, kjer je hladilnik menjalniškega olja skupaj s hladilnikom za vodo (pathfinder), kjer z obrabo in leti "prebije" hladilnik in antifriz začne mešati z menjalniškim oljem. Kaj se zgodi potem, predvsem z menjalnikom, si lahko mislite