Na koliko kilometrov menjate olje

Na koliko kilometrov menjate olje v motorju


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
¸Dodaj še eno anketo "časovni interval" Pri enem avtu menjam na eno leto pri drugem pa na dve leti.

Sem tud to mislil dat, ampak je tudi dovoj na koliko km menjate olje. Sicer jaz ga bi potem menjal dvakrat ali trikrat an leto, ker se vozim v neugodnih razmerah.
In kaj naj ti pol jaz napišem? Včasih 4000 km, včasih 7000, včasih več kot 10000 - vedno pa na eno leto, ekr je predpisan interval pač 15k ali eno leto, kar je prej ... Torej na 1 leto.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Pri našem Twingotu je servisni interval 1x letno, vendar so na Renault servisu rekli, da za tako malo kilometrov (5000 km letno), lahko menjamo na dve leti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.679
6.711
113
pri taščici
Na nekaterih Oplih je na 50.... ampak baje se dela na 25, ker po 50 res ne vem kako bi zgledalo olje?!
sam ga zanbekrat delam enkrat letno pri okoli 25...
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Pravilno je na 15 tisoč ali na eno leto oziroma so manjša odstopanja.
Neugodni pogoji so - primer - Če se dnevno voziš iz Bovca v Kranjsko goro in nazaj, avtomobili, ki se vglavnem vozijo po makadamu (veliko praha, počasna vožnja, slabo hlajenje motorja, visoki vrtljaji, nizke temperature, ...).
Ali pa bedaki, ki vozijo vedno z obrati v rdečem polju.
Če pa delaš recimo veliko kilometrov, recimo 50, 60 ali več letno, potem lahko servise delaš na 20 ali pa na 25 tisoč, spet odvisno, kako težko nogo imaš.
Taksisti in avtošole, ki delajo veliko km in imajo čez dan vedno delovno temperaturo olja, delajo na daljše intervale servise. Kar pa ne velja za rešilce, policijo, ...
Delovni stroji so pa čist nekej druzga. Tovornjak recimo dela veliko km, v delovnem območju (zelen del) in ima dolge intervale (predvsem mislim špedicijo). Delovni stroji v luki koper pa tudi delajo v normalnih pogojih - na gradbiščih pa niso normalni pogoji.
Vsak pravi mehanik bo predlagal na manj km redni servis - z oljem in filtrom pa ne bo obogatel.
 
Nazadnje urejeno:

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Policaji majo vedno prižgane motorje, tako,da vedno terajo tople
grims-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Do zdej sem menjaval pri bencincu na 15000 (1.6 16V), zdej pa bom pri dizlu (2.2 HDI) menjal na 10000 - zarad turbine, torej spomladi in jeseni. V oba točim Total 9000; 5W40
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
@maurice današnji avtomobili so že vsi vodno hlajeni in majo čist uredu preračunane hladilnike z prisilnim kroženjem....tko da neka počasna vožnja lih ne ogroža olja zarad pregrevanja! Tud samo teranje mašine ( ogrete) ne ogroža olja!

Najbol ga ogroža mestna vožnja do službe al pa trgovine in nazai...pač pržeš mrzlo mašino....ugasneš mrzlo mašino...to pa je smrt za olje in posledično tud za motor!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Kaj ti ga tolk žre??? Kjer avto to??? Lantra meybi?
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Do zdej sem menjaval pri bencincu na 15000 (1.6 16V), zdej pa bom pri dizlu (2.2 HDI) menjal na 10000 - zarad turbine, torej spomladi in jeseni. V oba točim Total 9000; 5W40

Nočem pametovat, ampak resnično ni potrebe da bi Total 9000 menjal na 10.000km sploh pri HDi motorju. Če bi uporabljal recimo Total 7000, potem ja, ampak full sintetiko ne. Brez skrbi bo motor zdržal krekpko preko 350.000 km BP.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.753
113
kod Džej-Zija
ksz

Olje in filter menjam na vsakih 12.500km, noter pa dajem Castrol TXT, kot predpisano. Avto je Subaru Forester, z 270.000km. Še vedno znotraj servisnega intervala ne dolivam olja, ker ga enostavno ne popije toliko, da bi to bilo potrebno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Jaz ga tudi kar dolivam.
grin1.gif
boljše pa težko.

Lei sicer mal traja da najdeš tapravo olje ampak men je končno uspel najdt olje za mojo lantro....pač stare hyundai mašine (začetni modeli) so full radi pil olje....probavu od shella do valvolina......elfa.....use mi je pil...sedaj končno najdu olma 10w40 synth in po 4000km kratkih relacij (služba-dom)....avto se pržge za 5min je še zmeram na maxsimumu!

Pač morš trofnt...če boš sam dolivu ti bo pa 1x filter razpadu al pa nehu svinjarijo vn pobirat pol bo pa veselo!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Dokaj zdrava barva olja po 20.000 km lahko pomeni tudi da maš olje ki slabo opravlja svojo nalogo....ne puca mašine!
wink-1.gif


Pa btw...črno olje v bencinski mašini pomen da si že zamudu vlak......tist je razgrajeno olje.....kot mazut...uno k pride prvo iz naftne vrtine
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Ko naliješ v motor sveže olje je zlato rumene barve.....kasneje "zlato rjave"....vse kar je temnejš od čokolade je pa že zrelo za menjavo!

Moja percepcija menjave olja!!!