Pravilno je na 15 tisoč ali na eno leto oziroma so manjša odstopanja.
Neugodni pogoji so - primer - Če se dnevno voziš iz Bovca v Kranjsko goro in nazaj, avtomobili, ki se vglavnem vozijo po makadamu (veliko praha, počasna vožnja, slabo hlajenje motorja, visoki vrtljaji, nizke temperature, ...).
Ali pa bedaki, ki vozijo vedno z obrati v rdečem polju.
Če pa delaš recimo veliko kilometrov, recimo 50, 60 ali več letno, potem lahko servise delaš na 20 ali pa na 25 tisoč, spet odvisno, kako težko nogo imaš.
Taksisti in avtošole, ki delajo veliko km in imajo čez dan vedno delovno temperaturo olja, delajo na daljše intervale servise. Kar pa ne velja za rešilce, policijo, ...
Delovni stroji so pa čist nekej druzga. Tovornjak recimo dela veliko km, v delovnem območju (zelen del) in ima dolge intervale (predvsem mislim špedicijo). Delovni stroji v luki koper pa tudi delajo v normalnih pogojih - na gradbiščih pa niso normalni pogoji.
Vsak pravi mehanik bo predlagal na manj km redni servis - z oljem in filtrom pa ne bo obogatel.