Vzdrževanje skuterja

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.469
839
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Mojga kitajca je že pošteno načel zob časa in ena izmed zadev, ki "razpada" je tale del, ki pa ne vem kako se mu reče. Zaradi vidne obrabe vleče luft in sklepam, da je to razlog, da moped ne gre kot bi moral it, prav tako mi crkuje v prostem teku. Kako in kje naj sploh iščem to zadevo?

edit: sem našel. Sesalno koleno je to.
 

Priponke

  • IMG_20230813_121644.jpg
    IMG_20230813_121644.jpg
    62,7 KB · Ogledi: 136
Nazadnje urejeno:

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.072
282
83
Mojga kitajca je že pošteno načel zob časa in ena izmed zadev, ki "razpada" je tale del, ki pa ne vem kako se mu reče. Zaradi vidne obrabe vleče luft in sklepam, da je to razlog, da moped ne gre kot bi moral it, prav tako mi crkuje v prostem teku. Kako in kje naj sploh iščem to zadevo?

edit: sem našel. Sesalno koleno je to.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
S čim se mažejo ležaji v CVT menjalniku na skuterju, kadar razderes oz. menjavas jermen ali kaj drugega tam notri?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Po spominu za Runnerco... maš tam bolj drsne puše in ne ležaje....pa tesnijo z O-ring tesnili....?

Mislim da je tam pisalo special grease....

V praksi je pa to semifluid grafitna mast (NLGI 0 ali 1)....vsaka kmetijska štacuna....kaka poltekoča mast za kotne prenose....al pa vsaka štacuna ki prodaja ležaje ( Tinex...MM Intercom....SKF)

Al pa vsaka avtoštacuna....ti proda mast v blazinci za zglobe....

Če nima tesnil pa kaka EP Litijeva mast klasična NLGI 2
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.469
839
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Eto mene spet s problemi :norec:
Torej gre še vedno za isti skuter Baotian 4T 49 ccm. Še vedno se borim ga držati pri življenju, čeprav je že dal kar nekaj skozi. Po zimskem spanju sem ga privlekel na dvorišče in naredil en krog. No zdej se je odločil, da bo spet delal probleme in sicer ko se peljem ga duši. Torej do neke hitrosti vse normalno, ko pojačam začne cukat in izgubljat moč. To je najbrž kriv uplinjač sklepam?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Ja spucaj prvo vse dize v uplinjaču....

Potem pa nadaljujemo če bo potreba :)
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
Ja, predvsem forgazer ima veze... Tud men honda ni uzgala po 5ih letih bencina v forgazerju... Jajca...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.469
839
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Pa dobro jajc je itak že davno odslužil, ga imam že kakšnih 10 let (pa že takrat nisem kupil novega) in dejansko nisem nikoli imel nekih problemov, tak da overall lahko rečem da mi je res dobro služil. Je pa res da ga nisem veliko gonil, kakšnega jurčka na sezono. 2x sem olje menjal in 1x jermen in to je to. Probam to rešit, če ne bo šlo pa naj ga kak cigan pride iskat. :cool:
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.409
397
83
50 cent na vzhodno robo. Motowell, je kdo ki se malo bolj bavi z nabavo, popravilom ipd zadevami na tej znamki? Svoje cajte renomirana firma iz Domzal uvažala.
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.469
839
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Ok, kot sem predvideval, ko bom dal fergazer nazaj skupaj, motor ne bo več vžgal sploh.:aplauz:

Skratka lepo sem ga očistil z namenskim čistilom po YT vodiču, spihal, prebodel in očistil tudi vse dize, ena je bila lepo zamašena in je bila verjetno krivec za problem z dušenjem pri dodajanju gasa. Zdej pa kot rečeno motor sploh ne vžge več. Ker si nisem točno zapolnil kam gredo vse cevke bi rabil malo pomoči in sicer ena kratka je dummy (odrezana pod kotom vem kam mora bit nataknjena), je pa še ena, katero ne vem kam paše. Označil sem jo na sliki spodaj. Je možno da tudi ta ni nikamor ne rabi bit spojena? Verglal sem ga na nogo precej časa in opažam, da sploh ne potegne bencina - cevka za dovod je povsem suha, ko jo iztaknem. Sem za hec na usta probal in v konta smer gre (čujem brbotanje v rezervoarju), medtem ko hočem povleč iz njega pa kot da je popolnoma zamašen in bencina nikakor ne morem zvakuumirat v cevko. Je to normalno? Kje sem naredil feler oz kaj je lahko razlog ne potegne bencina v uplinjač?

1715354485032.jpg
 
Nazadnje urejeno:

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Ok, kot sem predvideval, ko bom dal fergazer nazaj skupaj, motor ne bo več vžgal sploh.:aplauz:

Skratka lepo sem ga očistil z namenskim čistilom po YT vodiču, spihal, prebodel in očistil tudi vse dize, ena je bila lepo zamašena in je bila verjetno krivec za problem z dušenjem pri dodajanju gasa. Zdej pa kot rečeno motor sploh ne vžge več. Ker si nisem točno zapolnil kam gredo vse cevke bi rabil malo pomoči in sicer ena kratka je dummy (odrezana pod kotom vem kam mora bit nataknjena), je pa še ena, katero ne vem kam paše. Označil sem jo na sliki spodaj. Je možno da tudi ta ni nikamor ne rabi bit spojena? Verglal sem ga na nogo precej časa in opažam, da sploh ne potegne bencina - cevka za dovod je povsem suha, ko jo iztaknem. Sem za hec na usta probal in v konta smer gre (čujem brbotanje v rezervoarju), medtem ko hočem povleč iz njega pa kot da je popolnoma zamašen in bencina nikakor ne morem zvakuumirat v cevko. Je to normalno? Kje sem naredil feler oz kaj je lahko razlog ne potegne bencina v uplinjač?

Poglej priponko 85036
Vakuum za kesl meybi?
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Tista označena te čaka na konc sezone...

Odvijes tist šravfek pod šalčko od frgazerja....da spustiš bencin vn iz šalčke....da ti čez zimo usedlina od benza ne zamaši diz...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Janch

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Uzam eno pipeto...pa med verglanjem mal benza v frgazar špricn...da bo potegnil benz v sistem...ko bo motor "dihal"