Vzdrževanje skuterja

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Te kitajci ne poznajo druzga kot 15w40....kjerakol navodila sem se v roke orjel je bla ta gradiacija pa ni blo veze al od kosilnice... Agregata.... Younameit
smile-1.gif


Seveda das lahko karkol not....najbolje da das kar olje za kosilnice...saj to konckoncev tud je
smile-1.gif


Omv gardenoil sae 30 (ubistvu je 20w30)... Najbolj prirocno ČE se ti doma nic drugega ne valja!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Si bom dovolil eno delno off topic opombo: mene pride liter Motula za mojo škatlico in Yamaho od tamalega 11eur. Se splača iskat slabše alternative za nekaj eur prihranka?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Odvisno kak picajzl si
smile-1.gif


Če bi imel motula po tej ceni lokalno ( ne neka online trgovina kjer je potem 11eur + 5eur poštnine) bi vzel motula

Drugače pa pač kar okolje ponuja....gledam price/performance......pa gledam tud PDS podatke (standardi, TBN, ...)

In izogibam se nekim "no name" oljem v smislu samo da maže ( Lidl 15w40, Nisotec-Niš, ....)

Omv drugače ni slab......
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.448
811
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Kdo je reku, da Kitajci delajo slabo robo!!!? Ko sem včeraj iz skuterja spustil staro olje, ga je vse skupaj nateklo mogoče 2 dcl.
shocked-1.gif
Bogve kako dolgo sem sem vozil "na škrge". Svežega sem nalil cca 8 dcl.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Zato je važno pri takem uporabniku kot si TI
smile-1.gif
da daš not olje z low NOACK vrednostjo ( ko je segreto da čimmanj izpareva)....

Ponavadi to dosežeš z olji ki majo čimmanj razlike v razponu med ciframi.....najbolje se obnesejo monogradna olja like sae30 (20w30 ubistvu)......

In pa 15w40 olja......po možnosti še HDEO (za tovornjake)....boljša oljna baza kot pri navadnem avtomobilskem 15w40....

Lahko pa seveda daš poljubno zadevo not......like 0w40....5w50 ČE hočeš....samo potem bolj redno kontroliraj olje na palčki
wink-1.gif
 

astra_boy

Pripravnik
15. jan 2008
127
0
16
Eno vprašanje glede valjčkov. Sicer še nisem podiral.
Po neki tabeli naj bi bili valjčki dimenzije 19 x 15,5 in težki 6,4 g.
Te teže ni mogoče dobit. imajo pa težo 6,3 in 6,5.

Kakšna je razlika v performansu če dam 6,3 in 6,5 ali če dam mešano 3 valjčke 6,3 in 3 valjčke 6,5?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Sam morš mu povedat da "v tem primeru" pomeni rahlo tunan scooter....6,xyHP je že kar sport predelava....napram originalnim 4,5HP kolker ma Runnerca oriđinal (odprta seveda)
smile-1.gif


Tko da tole je nek sport 50ccm cilinder...al pa navaden 70ccm.....
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
To je tako majhna razlika, da ne boš opazil.

Jaz bi dal 6,3 ... sem vedno raje lažje dajal kot pa težje
smile-1.gif


Dimenzija pa je odvisna od variomata. Original ima ene dimenzije, kak Malossi variomat ima potem druge valjčke.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Odvisno....maš 75w90 olja tako za differenciale kot za navadne menjalnike... Vidiš po specifikacijah... Pa tista za diff so ponavad rahlo gostejša tm cst 15-17 @100C VS 13-14 @100C za navadna menjalniska...

Ponavadi se v scooterje daje kar 80w90... Edino pazi da če je GL5 da omenja da ne najeda barvnih kovin... Ponavadi mopedi tako nimajo bron puš v menjalnikih tko da tudi to ne bo problem...