Citat:
Uporabnik V_power pravi:
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Ono prej ni letelo direktno nate ampak bolj splošno. Menjat/ne menjat, sintetiko/polsintetiko/bučno - vprašanj kot toče, da bi pa kdo knjigo z navodili prebral pa ne. Naj mi eden pove, če mu je/poznakoga/slišal od koga zaribal motor zaradi slabega olja ali ker ga ni menjal pravočasno?
Sicer pa itak brez veze, važno da je sintetika pa da so dirkalne ploščice in diski pa je vse kul
. Da bi pa kdo vedel da z dirkalnimi ploščicami nimaš kaj počet v normalnem življenju, ker jih ne moreš segreti na delovno temperaturo, to pa malokoga zanima.
zariba verjetno ker zmanjka olja ali pa se filter zamaši?
poznam eno žensko ki ni menjala olja in filtrov 2 leti (verjetno je pozabila ali pa ni imela denarja za to), pa ima samo mestne kratke vožnje.
pa misliš, da ona sploh ve kje se preveri nivo olja?
zame je "slabo" tisto olje ki ga na servisni interval porabi preveč in zaradi tega mi je važno katero olje se daje notri.
imaš več vrst "dirkalnih" ploščic
večinoma pa kupujejo športne ploščice ki ti skrajšajo zavorno razdaljo tudi za 10m in več
se mi zdi da športne ploščice kot so npr. EBC Green Stuff sploh ne rabiš ogrevati
Red Stuff Ceramic se mi zdi da moraš malo segreti, Yellow Stuff pa so verjetno že kar dirkalne ploščice (nekaj hondašev jih ima na svojih Type R hondah
)