Ni glih tko... Odgovarjaš za kvaliteto storitve in kvaliteto/odgovarjanje material katerega si SAM prodal, ne pa ga je stranka prinesla s sabo. In če se ugotovi da je vzrok okvare v mazivu katerega si prinesel sam (in je to na nalogu zabeleženo) potem servis oz. izvajalec storitve servisiranja nima podlage za odgovornost. Niti temelja za sanacijo škode na osnovi garancije.
Verjemi, da bo izvajalec v takem primeru brez problema pristal na zunanje mnenje oz. ga bo sam zahteval.
In tisti izvajalec ki na delovni nalog ne pribeleži da je stranka sama prinesla določene rezervne dele in zahtevala njih vgradnjo je malo
in je kar prav da ga kakšen olupi.
Verjemi, da bo izvajalec v takem primeru brez problema pristal na zunanje mnenje oz. ga bo sam zahteval.
In tisti izvajalec ki na delovni nalog ne pribeleži da je stranka sama prinesla določene rezervne dele in zahtevala njih vgradnjo je malo