Kvaliteta servisov

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni glih tko... Odgovarjaš za kvaliteto storitve in kvaliteto/odgovarjanje material katerega si SAM prodal, ne pa ga je stranka prinesla s sabo. In če se ugotovi da je vzrok okvare v mazivu katerega si prinesel sam (in je to na nalogu zabeleženo) potem servis oz. izvajalec storitve servisiranja nima podlage za odgovornost. Niti temelja za sanacijo škode na osnovi garancije.
Verjemi, da bo izvajalec v takem primeru brez problema pristal na zunanje mnenje oz. ga bo sam zahteval.
In tisti izvajalec ki na delovni nalog ne pribeleži da je stranka sama prinesla določene rezervne dele in zahtevala njih vgradnjo je malo
stupid-1.gif
in je kar prav da ga kakšen olupi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Če bi proizvajalec olja vedel da se olje po "spletni oziroma trgovinski" ne more dobiti pri proizvajalcu bi zagotovo šel v akcijo izvora tega poceni olja ki se prodaja uradno po trgovinah.
Seveda pa to ni zagotovilo da se embalaža ne ponareja notri pa pakira neko fake olje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Res je, tukaj bi bilo.pestro. spomnimo se ojničnih ležajev (p a ne samo pri renoju, tudi pri Vagu).
V tem primeru imajo gladko razlog da ti skenslajo garancijo.
In tukaj dvomim da bi te izvedenci izvlekli.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
No ja ni glih tk.
Ce prineses na servis svoje olje katero ni po specifikaciji katero morajo naliti noter, se to zapise na delovni nalog in zraven dopise, da olje ni bilo pravilno in da dovolis menjavo na lastno odgovornost. Prav tako ti povejo, da v kolikor imas napacno olje, dda garancija ne velja. Tk so men rekli na servisu ko sem o tem spraseval.
Ce pa prineses olje specifikacij katere je predvidel proizvajalec in se to dokumentira, pa nimajo kaj prskat zraven glede tega.

Tocno tko je...

To da imas "original" olje in da "ustreza" je samo tvoja ugotovitev
smirk-1.gif
Mehanik ne naredi studije na vsak skatli kaj je ali ni... Kje si dobil, kako si dobil, kje je bilo skadisceno, kako je bilo skladisceno, itd, itd, itd....

Ti prineses novo sklopko v noname skatli (recimo). Kaj tocno bi moral mehanik narditi? Podpisovati "disclaimer" ni mozno btw. Ce mehanik naredi nekaj ceprav da ne bi smel je odgovorno tudi ce si to "podpisal" oziroma odobril.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Z lahkoto. Servis ni dolžen dajati jamstvo oz. kriti stoške odprave napake za nekaj kar ni prodal... Če se ugotovi da je za poškodbo krivo olje mora kriti garancijo tisti ki je olje prodal in ne tisti ki ga je natočil. Če to ni en in isti potem se boš lepo sprehodil do prodajalca olja in se bongal z njim o krivdi in povrnitvi stroškov.
Da boš lažje razumel... V gostilno prineseš šnicl in olje za cvretje in zahtevaš da ti ga pripravijo. Čez 3 ure imaš simptome hude zastrupitve katere vzrok je v olju v katerem je bil ocvrt zrezek. Kaj misliš, kdo bo odgovarjal za zastrupitev? Koga boš ganjal za odškodnino?

Ampak botom line pa je, da si prišparal...
evil.gif

Tule seveda brutalno brcaš v temo. Še več: garancijskega popravile ne morejo avtomatsko zavrniti niti, če servisiraš pri nepooblaščencu. Dokazat (oni, ki bi radi zavrnili garancijo) morajo namreč, da vzdrževanje ni bilo po predpisanem standardu.
Seveda se to da, a ni tako simpl, kot bi ti rad prikazal. Pri olju pa sploh ne: prvič zato, ker obstajajo standardi, ki os osnova za ugotavljanje, ali je bilo servisirano po standardu proizvajalca, in drugič zato, ker tudi če je olje ponaredek, morajo dokazat, da je ponaredek in da je krivo za okvaro.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ni glih tko... Odgovarjaš za kvaliteto storitve in kvaliteto/odgovarjanje material katerega si SAM prodal, ne pa ga je stranka prinesla s sabo. In če se ugotovi da je vzrok okvare v mazivu katerega si prinesel sam (in je to na nalogu zabeleženo) potem servis oz. izvajalec storitve servisiranja nima podlage za odgovornost. Niti temelja za sanacijo škode na osnovi garancije.
Verjemi, da bo izvajalec v takem primeru brez problema pristal na zunanje mnenje oz. ga bo sam zahteval.
In tisti izvajalec ki na delovni nalog ne pribeleži da je stranka sama prinesla določene rezervne dele in zahtevala njih vgradnjo je malo
stupid-1.gif
in je kar prav da ga kakšen olupi.

Če je olje po standardu, garancija velja. Ker garancija namreč pravi, da bo motor delal, če bo v njem olje potrebne specifikacije. Takih olj je pa ogromno. Mimogrede: tudi vsi servisi iste znamke za enak motor ne uporabljajo enake znamke/verzije olja.
Izvajelec servisiranja (torej servis) pa itak nima popolnoma nič z garancijo, oni samo delajo. Strošek nosi proizvajalec.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
Bi si mislil, da kot avto novinar ves da so olja razlicne kvalitete pa ceprav je specifikacija prava...

Aja pa tudi pri oljih se pjavljano ponaredki. Tega ni malo.

Ah ja...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Včasih so bili avtomobilistični novinarji strokovno podkovani, strojni faks, gradiva in materiali, strojni elementi, mehanika fluidov in podobno jim ni bilo tuje, prav tako motoroznanstvo. Danes so novinarji vse drugo. Žal. Prepisovati zna vsak. Avto vozit tudi. Napisati članek da se lepo bere tudi skoraj vsak. Potem se neha.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Gorivo je tudi po standardu. Takem kot g predpiše fabrka in kontrolni organ. Pa mašina vseno ribne zaradi goriva. Kdo je delal strokovne preglede in dokazoval krivdo? Kdo je takrat plačal škodo? Proizvajalec vozila ali trgovec z gorivom?
Pri olju ni bistvene razlike. V obeh primerih si fluid prinesel s sabo, ni bil prodan na servisu.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Verjemi, da se da dokazati da ni bilo servisirano po standardu. Sem prepričan, da bi izvedenc hotel imeti seznam pregledanih in opravljenih stvari in če so v skladu z navodili proizvajalca. Sedaj mi pa povej kateri nepooblaščenc ti da tak seznam.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mehanik bo odgovarjal za tisto kar je naredil, v tem primeru za strokovno in kvalitetno opravljeno storitev. Za kvaliteto dela/materiala pa odgovarja prodajalec le-tega. In v tem primeru to ni mehanik in vse breme uveljavljanja garancije je na tebi kot končnemu kupcu.

Osebno ne vidim razloga da bi se npr. šel pregovarjat z nekim prodajalcem ki ti je prodal sklopko (tebi osebno), ti si jo prinesel na vgradnjo, zaradi (ne)kvalitete je crknila po 3 mesecih in zraven odnesla še lamelo, košaro, ležaj, ojnične... Če je dokazano vgradnja dobra, potem ti meni lepo plačaj popravilo in se bongaj s prodajalcem ali pa se vrni na popravilo ko boš rešil kdo bo to plačal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
Bi si mislil, da kot avto novinar ves da so olja razlicne kvalitete pa ceprav je specifikacija prava...

Aja pa tudi pri oljih se pjavljano ponaredki. Tega ni malo.

Ah ja...

Zakaj misliš, da obstajajo standardi? In zakaj misliš, da proizvajalec predpiše standard, ne pa znamke olja?

O ponaredkih pa ne bi. Tudi servisom so jih že prodali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Včasih so bili avtomobilistični novinarji strokovno podkovani, strojni faks, gradiva in materiali, strojni elementi, mehanika fluidov in podobno jim ni bilo tuje, prav tako motoroznanstvo. Danes so novinarji vse drugo. Žal. Prepisovati zna vsak. Avto vozit tudi. Napisati članek da se lepo bere tudi skoraj vsak. Potem se neha.

Če jih je toliko, mi enega pripelji. Iščem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Verjemi, da se da dokazati da ni bilo servisirano po standardu. Sem prepričan, da bi izvedenc hotel imeti seznam pregledanih in opravljenih stvari in če so v skladu z navodili proizvajalca. Sedaj mi pa povej kateri nepooblaščenc ti da tak seznam.

Se najdejo. V tujini sploh.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Mehanik bo odgovarjal za tisto kar je naredil, v tem primeru za strokovno in kvalitetno opravljeno storitev. Za kvaliteto dela/materiala pa odgovarja prodajalec le-tega. In v tem primeru to ni mehanik in vse breme uveljavljanja garancije je na tebi kot končnemu kupcu.

Osebno ne vidim razloga da bi se npr. šel pregovarjat z nekim prodajalcem ki ti je prodal sklopko (tebi osebno), ti si jo prinesel na vgradnjo, zaradi (ne)kvalitete je crknila po 3 mesecih in zraven odnesla še lamelo, košaro, ležaj, ojnične... Če je dokazano vgradnja dobra, potem ti meni lepo plačaj popravilo in se bongaj s prodajalcem ali pa se vrni na popravilo ko boš rešil kdo bo to plačal.

Še 1x (n če ne verjameš, izvori brat tozadevne predpise): dokazuje tisti, ki zavrača garancijo - in ne, pavšalne trditve tu niso dovolj. Je treba kar jasno navesti kaj in kako in zakaj. Pri olju, recimo, bi morali dokazat, da kljub temu, da je bilo po glede na embalažp predpisanem standardu in predpisane viskoznosti, ni ustrezalo (recimo ponaredek). Pri kaki drugi stvari je lažje (recimo slabi rezervni del ali nestrokovno šraufanje, ko je kaj narejeno "po domače").
In ne, to ni nekaj, s čimer se ukvarja en mehanik, ne servis. Stranka pa tudi ne. Zdaj pa naprej ugibaj.

Mimogrede: ko se je na tem področju (že dolgo nazaj) spremenila EU zakonodaja, smo o tem pisali. So servisi znoreli, so od uvoznikov nekateri zahtevali,d a nas tožijo. Pa se je seveda izkazalo,d a nimajo prav, še preden je kaj sploh do sodišča prišlo. Tako pač je. Včasih so proizvajalci zavračali garancijo pri okvari motorja, ker so bile neoriginalne zavorne ploščice. Zdaj morajo dokazat, kaj točno je povzročilo okvaro, in vzročno zvezo z neustreznim vzdrževanjem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Verjemi, da se da dokazati da ni bilo servisirano po standardu. Sem prepričan, da bi izvedenc hotel imeti seznam pregledanih in opravljenih stvari in če so v skladu z navodili proizvajalca. Sedaj mi pa povej kateri nepooblaščenc ti da tak seznam.

Vsak ki ima registrirano servisno dejavnost in je vgradil original ali originalu enakovredn del.
Pa se lahko pod nosom obrišejo na pooblaščenem. Garancija bo veljala. Ti maš lepo račun in potrjeno servisno in je to to. Že večkrat dokazano in preverjeno v praksi. Pa se je šlo za avte ki so nazadnje pooblaščen servis vidli od blizu ko so šli iz salona.
pa to BMW, VW in MB in popravila v vrednosti več tisoč €

Beri http://www.krapenc.si/si/668/114/Servisiranje_vozil_pri_nepooblascenih_serviserjih.aspx
Če maš voljo su pa lahko celo uredbo sam prebereš.
In prosim ne več pametovat o stvareh o katerih očitno nimaš pojma.
In zakaj misliš da so začeli dajat minimalno zakonsko določeno garancijo potem pa jamstvo. Ker za jamstvo si lahko svoje pogoje zmislijo. Pa če bo napisal, da ga moreš direktorju 1x na mesec potegni drugače ni več jamstva bo to to.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa mašina vseno ribne zaradi goriva.

Mašina nikoli ne ribne zaradi goriva. Gorivo z mazanjem mašine nima nobene veze.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
luka51 ribne pumpa... ker gorivo maže pumpo/dize... (vsaj pri dizlu je tako)

sjtv1 ker se "malo" ukvarjam s olji... ti povem da tiste specifikacije so včasih lahko tudi strel v koleno.
recimo imaš olje ki ustreza zahtevanim specifikacijam pa nima dodatka notri, kateri posledično "poskrbi" da ti crknejo zavore. po etiketi "štima". cena "pravega" je 15€/l (rabiš pa 65L olja) cenejša alternativa pa 9€/l....

pri hidravličnih podobno. olje VG46 ali je 1€/L ali pa dobre 2€/L... seveda tisti za 1€ hitro poskrbi da ti kakšna pumpa zariba, ventili itd itd... ampak kako če pa je specifiakcija isa?!?!?!

a veš kako bi narod skočil v luft če bi mehanik dvignil ceno na 50€/h? tko pa par € več na L olja komot "požre"...
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Kolega, ki občasno fuša, ima v eni od naših večjih trgovin z avto deli 20-30% popust (odvisno na kaj). Pa kupuje čisto kot fizična oseba.

Glede dela pa: najlažje je biti fušar. Ponavadi so vsi zaposleni kjer kot mehaniki, torej se izobražujejo v službi, prispevke jim plača služba, kakšno orodje pride tudi od tam, pa kakšen tester se vzame domov. Pod takimi pogoji lahko delaš na pol zastonj.

Vem pa za primer (ki morda ni edini) da delodajalec (ki se ukvarja tudi z servisno dejavnostjo) potiho dopušča svojim mehanikom tako početje. Zakaj? Plače niso ravno briljantne in tako mu vsaj ne jambrajo preveč, pa še strenirajo se tako bolje. Konkurenčni mu itak niso, ker tak, ki pripelje avto na servis, kjer stane ura dela 80 eur, verjetno ne bo razmišljal o tem, da bi ga peljal "pod kozolec".

Problem takih razmerij je ker se slej ko prej začnejo zlorabe z (ne) odpisanimi deli, prevzemanje strank itd...

Eh teh 20-30% bi najbrž tudi ti dobil če bi rekel. Saj nihče ne prodaja več po priporočenih cenah proizvajalca.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.387
2.563
113
Predračun za periodičen obvezni servis?
Ve se zahteve in karakteristike za zamenjane dele. Nikjer ni omenjen proizvajalec le teh. Naprimer olje sam v specifikasiji SAE (?).
Razliko vidim samo v ceni ure, v ceni nabavljenega materiala. Če je predrag grem drugamm ali prinesem s seboj.
Ne vem kako je z prinešenim oljem. Veste v Novi zelandiji na žurko v restavraciji nosijo svoje vino. Gostilna potem zaračuna odpiranje, posodo z hlajenja pa ne vem kaj še. Vendar ali je postavka delo/menjavo tvojega prinešenega olja na računu? In kaj je z njim več/drugače dela kot z serviserjevim? NIČ! Včasih so tudi svojo kavo nosil mleti v trgovine, pa k frizerju svojo barvo!
Tisti, ki prinese svoje olje, že ve kaj kupiti. Naj ga pa serviser poduči o neustreznem - z argumenti seveda. Če jih ima!
Glede servisa, da se prizna garancija, mora le ta biti registran. Pa makar Hitri servis BSH! Odpade tisti, ki dopoldne dela na servisu, popoldne pa v kozolcu na črno, brez računa.
MPC cena je 20€, pravi serviser, ko mi izstavi račun za olje. Ja ampak tam je za 1l na Petrolu namenjen dolivanju, on pa kupuje sod za 160l-200l pri dobavitelju.
Saj sem mu rekel, da je nesposoben, da dobiva olje po tako visoki ceni, pa še (blagovna znamka) ni!
Pa je rekel, da davek ni njegova stvar, da gre državi. Ja, ampak je na osnovi njegove cene - olja, dela.
In se mi pojamra, kaj ga vlačim v medijih. Saj si zasluži z takim obnašanem!
 
Nazadnje urejeno: