Kvaliteta servisov

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Verjemi, da se da dokazati da ni bilo servisirano po standardu. Sem prepričan, da bi izvedenc hotel imeti seznam pregledanih in opravljenih stvari in če so v skladu z navodili proizvajalca. Sedaj mi pa povej kateri nepooblaščenc ti da tak seznam.

Vsak ki ima registrirano servisno dejavnost in je vgradil original ali originalu enakovredn del.
Pa se lahko pod nosom obrišejo na pooblaščenem. Garancija bo veljala. Ti maš lepo račun in potrjeno servisno in je to to. Že večkrat dokazano in preverjeno v praksi. Pa se je šlo za avte ki so nazadnje pooblaščen servis vidli od blizu ko so šli iz salona.
pa to BMW, VW in MB in popravila v vrednosti več tisoč €

Beri http://www.krapenc.si/si/668/114/Servisiranje_vozil_pri_nepooblascenih_serviserjih.aspx
Če maš voljo su pa lahko celo uredbo sam prebereš.
In prosim ne več pametovat o stvareh o katerih očitno nimaš pojma.
In zakaj misliš da so začeli dajat minimalno zakonsko določeno garancijo potem pa jamstvo. Ker za jamstvo si lahko svoje pogoje zmislijo. Pa če bo napisal, da ga moreš direktorju 1x na mesec potegni drugače ni več jamstva bo to to.

Glede na to da si linkal si zagotovo tudi prebral?

Popravila in vzdrževanje motornih vozil lahko izvajajo vsi serviserji motornih vozil, ki so registrirani za popravljanje in vzdrževanje (imajo obrtno dovoljenje), za opravljeno delo izdajo račun in pri tem upoštevajo navodila proizvajalca vozil (v dopolnilnih smernicah je to opredeljeno kot »zmožnost serviserja, da pravilno opravi določeno popravilo ali vzdrževanje«). Posledično avtoserviser garantira za opravljeno delo in vgrajene nadomestne dele.

Delavnice lahko kvalitativne enakovredne nadomestne dele (torej tiste dele, ki niso originalni), nabavljajo tudi od tretjega podjetja, ki proizvaja nadomestne dele. Uredba dopušča vgradnjo nadomestnih delov ustrezajoče kakovosti (ni torej treba originalnih delov).

Torej garancija papa ce pride do cesarkoli...

Valda da ti nebo vw kril ker so ti ploščice razpadle 2 tedna po menjavi. Garancijo na avto pa imaš nespremenjeno. Lahko ti od novega na nekem nepooblaščenem šraufaš, ko bo šoba crknila bo šlo skozi garancijo itd itd.
Fantje malo se bo treba pozanimat in kaj v praksi skozi dat pol pa bluzit.

"Valda" da nimas. Lepo ti pise da ti za material in delo odgovarja serviser in NE tvoj proizvajalec/prodajalec. Sploh pa ne avtomaticno.
Torej, ce ti pri Miki Maus s.p. montiras svoj material (ali njegov) in se nekaj zalomi ti ON garantira in ne prodajalec/prodajalec. Sicer je pa to logicno sicer bi vsak pacal za svoje, racun za vse pa koncu prelozil na "garancijo". Malce se poznimaj preden zacnes sirit nebuloze.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Jaz lahko pohvalim A Cosmos BTC, kjer opravljam servise ze kar nekaj let ...

Imajo tudi "checklisto" ...






Pri avtu je meni osebno zelo pomembno to, da sem zadovoljen s servisom in da jim lahko zaupam ... To je tudi razlog, zakaj je to ze moja cetrta Mazda
aplauz.gif

Podobno ček listo sem tudi jaz dobil pri mojem Fordu. Ampak je grenak priokus, ko ugotoviš, da je kljukica narejena pri resetiraj potovalni računalnik za menjavo olja, pa ti avto še vedno opozarja na menjavo olja..
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Jaja Summit ti vedno da takle papirček... Potem pa doma ugotoviš da sprednja luč ne deluje in da je ogledalo slabo pritajeno, čeprav si jih opozoril na to ob oddaji vozila.... Jebeš ti kljukice na papirju. To ti lahko sprintam,ne da pridem blizu avta....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
Jaja Summit ti vedno da takle papirček... Potem pa doma ugotoviš da sprednja luč ne deluje in da je ogledalo slabo pritajeno, čeprav si jih opozoril na to ob oddaji vozila.... Jebeš ti kljukice na papirju. To ti lahko sprintam,ne da pridem blizu avta....
Nekdo na prejšnji strani pa je napisal.
Citat:
Kot je nekdo pred zgoraj omenil; to je eden izmed dokazov o kvalitetnem servisu ne pa cena olja in možnost da privarčuješ 0,83EUR...

Nekoč so novinarji že delali test servisov s precej pomanjkljivimi avti. Bi bilo zanimivo spet kaj takega narediti.
To bi letele tozbe....pa nobenega testnega avta več, konec predstavitev za novinarje....
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
no sej, točno to pove, da takale checklista nic kaj dosti ne pove o servisu. ma mulc na minimalcu mačka, pa pač mal hitrejš kljuka vse. itak pa noben ne more rečt, kdaj ti je točno začelo malo rositi na semeringu...
po takih checklistah gre čisto vsak neodvisni serviser in razni low cost servisi. sam mojemu neodvisnemu serviserju in trem fantom, ki tam delajo že od zmer, pač zaupam malo bolj, kot recimo vajencem na bravničarjevi...
pa mi sploh ne gre za šparanje, ampak predvsem zato, da jim zaupam...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Bom vprašal drugače... kako bodo omenjeni mojstri dokazali (v primeru potrebe seveda) da je vozilo servisirano v skladu z zahtevami proizvajalca, da so se uporabljali rezervni deli ki so homologirani s strani proizvajalca, da so uporabljena maziva/tekočine v skladu z zahtevami proizvajalca in konec koncev da so usposobljeni za popravilo vozila konkretne znamke? Kako bodo dokazali, če še material prineseš sam?
Torej sledljivost, cerifikacija, postopki?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
ksz...

Pri nas v firmi so za laserje tudi take check liste. Nekaterim je bila praksa da so zadevo pokljukali potem, ko je bila zadeva že spakirana.

žkakor dober je servis vidiš šele z izkušnjami, svojimi ali od koga, ki mu zaupaš.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Bom vprašal drugače... kako bodo omenjeni mojstri dokazali (v primeru potrebe seveda) da je vozilo servisirano v skladu z zahtevami proizvajalca, da so se uporabljali rezervni deli ki so homologirani s strani proizvajalca, da so uporabljena maziva/tekočine v skladu z zahtevami proizvajalca in konec koncev da so usposobljeni za popravilo vozila konkretne znamke? Kako bodo dokazali, če še material prineseš sam?
Torej sledljivost, cerifikacija, postopki?

Nič ne bodo dokazovali mojstri pač pa kar lastnik sam, z računi za opravljeno delo in z računi za vgrajen material.
zmaga.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
roberto pa kaj tebi ni jasno?
Kdo rabi kaj dokazovat. Ti prideš z potrjeno servisno knjigo in računom od servisa in ker na pooblaščenih niso zaposleno zafrustrirani robertoti se nič ne dokazuje. Lepo se vzame avto popravi in je to to.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Torej, ce ti pri Miki Maus s.p. montiras svoj material (ali njegov) in se nekaj zalomi ti ON garantira in ne prodajalec/prodajalec. Sicer je pa to logicno sicer bi vsak pacal za svoje, racun za vse pa koncu prelozil na "garancijo". Malce se poznimaj preden zacnes sirit nebuloze.

Daj se ti malce pozanimaj no.... Noben ne komplicira, ker je to že tak dolgo v veljavi, da se ne igrajo več na servisih. Na začetku so se še delali pametne, zdaj pa dobro vejo kaj morejo. In ja če ti miki maus sp menjuje olje in ima ta miki maus sp registrirano vzdrževanje motornih vozil bo garancija veljala.
Očitno si pa samo ti tak nor, da misliš, da bojo ploščice menjane pro miki mausu, ki razpadejo potem na bmw menjali pod garancijo.
Če pa shodijo zadeve ki so še original v avtu te pa noben nebo nič vprašal. pa že nehajte bluzit če nimat izkušenj iz prakse.
Evo primere:
- MB komplet zamenjan common rail sistem brez iberlaufa na sistem z iberlaufom. Torej vsa elektrika, šobe, cevi in ECU. So meli neke želje po pametovanju in jim je lastnik samo omenil uredbo in je blo zrihtano. Avto nazadnje videl pooblaščen servis ko je zapustil salon.
- BMW x6 alternator brez vprašanj. Avto nazadnje videl pooblaščen servis ko je zapustil salon.
- Mnogo passatov in zamenjanih šob. Na začetku ena po ena, na koncu so menjavali kar komplet vse 4. Avti ki so bili uvoženi. Brez vprašanj.
- Ford s-max 2.0 tdci ventil na railu. Brez vprašanj. Avto nazadnje videl pooblaščen servis ko je zapustil salon.

to je to kaj se spomnim. Vi pa lahko jočete še kr dalje.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Torej, ce ti pri Miki Maus s.p. montiras svoj material (ali njegov) in se nekaj zalomi ti ON garantira in ne prodajalec/prodajalec. Sicer je pa to logicno sicer bi vsak pacal za svoje, racun za vse pa koncu prelozil na "garancijo". Malce se poznimaj preden zacnes sirit nebuloze.

Daj se ti malce pozanimaj no.... Noben ne komplicira, ker je to že tak dolgo v veljavi, da se ne igrajo več na servisih. Na začetku so se še delali pametne, zdaj pa dobro vejo kaj morejo. In ja če ti miki maus sp menjuje olje in ima ta miki maus sp registrirano vzdrževanje motornih vozil bo garancija veljala.
Očitno si pa samo ti tak nor, da misliš, da bojo ploščice menjane pro miki mausu, ki razpadejo potem na bmw menjali pod garancijo.
Če pa shodijo zadeve ki so še original v avtu te pa noben nebo nič vprašal. pa že nehajte bluzit če nimat izkušenj iz prakse.
Evo primere:
- MB komplet zamenjan common rail sistem brez iberlaufa na sistem z iberlaufom. Torej vsa elektrika, šobe, cevi in ECU. So meli neke želje po pametovanju in jim je lastnik samo omenil uredbo in je blo zrihtano. Avto nazadnje videl pooblaščen servis ko je zapustil salon.
- BMW x6 alternator brez vprašanj. Avto nazadnje videl pooblaščen servis ko je zapustil salon.
- Mnogo passatov in zamenjanih šob. Na začetku ena po ena, na koncu so menjavali kar komplet vse 4. Avti ki so bili uvoženi. Brez vprašanj.
- Ford s-max 2.0 tdci ventil na railu. Brez vprašanj. Avto nazadnje videl pooblaščen servis ko je zapustil salon.

to je to kaj se spomnim. Vi pa lahko jočete še kr dalje.

Citiral sem zakon ,ki si ga ti linkal... In napacno tolmacis.

Garancija velja ampak za dela in dele ti odgovarja SERVISER (miki maus s.p). Torej, prodajalec ti ne more zavrnit garancije ce ti crkne akumulator ti si pa menjal olje pri Miki Miska s.p.

Ce pride okvare na motorju po velikem servisu pri Miki Miska s.p. te lahko prodajalec bp usmeri na serviserja (Miki Miska). To je seveda tudi logicno saj ne more jamcit za stvari pri katerih nima nobene veze. Kako se potem vse skupaj konca je pa dalec od avtomatike...

Ti bom se enkrat prekopiral tekst iz tvojega linka: Popravila in vzdrževanje motornih vozil lahko izvajajo vsi serviserji motornih vozil, ki so registrirani za popravljanje in vzdrževanje (imajo obrtno dovoljenje), za opravljeno delo izdajo račun in pri tem upoštevajo navodila proizvajalca vozil (v dopolnilnih smernicah je to opredeljeno kot »zmožnost serviserja, da pravilno opravi določeno popravilo ali vzdrževanje«). Posledično avtoserviser garantira za opravljeno delo in vgrajene nadomestne dele.


O cula kazala zgodbicah pa kdaj drugic.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
za material vedno odgovarja trgovec, ki mora za vse znamke imeti certifikate - in jih tudi ima
oziroma njegov dobavitelj - ki v primeru reklamacije odobri/ovrže le-to

na primer za GATES osebno poznam reklamanta, ki je mehanik, strojni inženir in trener za jermene v eni osebi
ta potem na prošnjo dobavitelja pregleda zadevo in pove vzrok okvare

Kar se tiče Krapenca, ga pa osebno poznam, saj je (ali je še) odvetnik za Euroservis mrežo, ki servisira znotraj uredbe o skupinskih izjemah (po domače, lahko tudi nove avte v garanciji)
po profesiji je inženir strojništva in pravnik, če se ne motim

sem pa enkrat spraševal fante pri Španu, npr spodaj v Adelu kupim ploščice te in te za MB in jih nesem zgor na pooblaščen servis.
To se zavede in v primeru, da pride do okvare, je potrebno predložiti račun za le-te ploščice, s čimer se dokazuje, da je bil kos za točno določen avto in kdo ter kdaj ga je kupil. Potem se da to v odobritev/zavrnitev s strani tovarne.
Pomeni, če meni sosedov Lojzek da filter v original pakungi za MB brez računa (ker je na primer avto prodal in mu je filter ostal na polici v garaži) se lahko v primeru zapleta in okvare pod nosom obrišem.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
roberto pa kaj tebi ni jasno?
Kdo rabi kaj dokazovat. Ti prideš z potrjeno servisno knjigo in računom od servisa in ker na pooblaščenih niso zaposleno zafrustrirani robertoti se nič ne dokazuje. Lepo se vzame avto popravi in je to to.

In kako ti nepooblasceni servis potrdi digitalno servisno knjigo? Ponavadi imajo dostop do tega le pooblasceni servisi ...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.525
957
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
za material vedno odgovarja trgovec, ki mora za vse znamke imeti certifikate - in jih tudi ima
oziroma njegov dobavitelj - ki v primeru reklamacije odobri/ovrže le-to

na primer za GATES osebno poznam reklamanta, ki je mehanik, strojni inženir in trener za jermene v eni osebi
ta potem na prošnjo dobavitelja pregleda zadevo in pove vzrok okvare

Kar se tiče Krapenca, ga pa osebno poznam, saj je (ali je še) odvetnik za Euroservis mrežo, ki servisira znotraj uredbe o skupinskih izjemah (po domače, lahko tudi nove avte v garanciji)
po profesiji je inženir strojništva in pravnik, če se ne motim

sem pa enkrat spraševal fante pri Španu, npr spodaj v Adelu kupim ploščice te in te za MB in jih nesem zgor na pooblaščen servis.
To se zavede in v primeru, da pride do okvare, je potrebno predložiti račun za le-te ploščice, s čimer se dokazuje, da je bil kos za točno določen avto in kdo ter kdaj ga je kupil. Potem se da to v odobritev/zavrnitev s strani tovarne.
Pomeni, če meni sosedov Lojzek da filter v original pakungi za MB brez računa (ker je na primer avto prodal in mu je filter ostal na polici v garaži) se lahko v primeru zapleta in okvare pod nosom obrišem.

Krapenc je moj sošolec iz srednje šola na Aškrčevi.
Je strojni tehnik (to lahko jamčim) in pravnik. (ostalo ne vem iz prve roke)

Na fakulteti za Strojništvo v Ljubljani, pa kolikor vem ni študiral. Vsaj jaz ga nisem tam nikoli srečal za časa mojega študija.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Če nimaš digitalne servisne knjige imaš samo problem, da moraš ti dokazovati, da je bilo ustrezno servisirano. Glede na to, da kljukanje debilnih check list, ki jih zna vsak s tri letno mehankarsko srednjo šolo ni raketna znanost, ne bo prav tezko to dokazati.

Prav tako bo tudi servis moral rečt, kaj je bilo po njihovem neustrezno vzdrževano. Če je pač avto riknil, ker olje ni bilo menjano je to precej jasno... v drugih primerih pa tezko dokazes, da je sel ne vem, lezaj v [cenzura], pa da ma to kakrsnokoli vezo s tem, ker avto ni bil na originalnem servisu, če se do takrat pri tem lezaju po servisnem planu itak ni nič delalo.

Aja pa še ena stvar: kako vi znate presojati ne vem, kvaliteto dela servisa, zdravnika, odvetnika?
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Če nimaš digitalne servisne knjige imaš samo problem, da moraš ti dokazovati, da je bilo ustrezno servisirano. Glede na to, da kljukanje debilnih check list, ki jih zna vsak s tri letno mehankarsko srednjo šolo ni raketna znanost, ne bo prav tezko to dokazati.

Prav tako bo tudi servis moral rečt, kaj je bilo po njihovem neustrezno vzdrževano. Če je pač avto riknil, ker olje ni bilo menjano je to precej jasno... v drugih primerih pa tezko dokazes, da je sel ne vem, lezaj v [cenzura], pa da ma to kakrsnokoli vezo s tem, ker avto ni bil na originalnem servisu, če se do takrat pri tem lezaju po servisnem planu itak ni nič delalo.

Aja pa še ena stvar: kako vi znate presojati ne vem, kvaliteto dela servisa, zdravnika, odvetnika?

Ni treba garancijskem servisu "nic" rect. Ti v zakonu pise da za delo in dela odgovarja TVOJ serviser. Garancijo seveda lahko se vedno uveljavlja samo na delo ali dele TVOJEGA serviserja. To postane tvoj problem oziroma tvojega serviserja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne vem če poznaš izija pri njem ne boš nič dosegel pa če ga za roko osebno pelješ na turo v praksi.

rjuhar pa ti veš, da itak matična firma potem plača to popravilo in Slovenski servis ta posel v večini primerov z veseljem sprejme? Ne gre iz njihovega žepa, ampak profitirajo. Pri prvih menjavah verige pri BMWjih so priznavali ogromne stroške dela in se je Slo servisom samo smejalo, čeprav so imeli veliko dela.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ne vem če poznaš izija pri njem ne boš nič dosegel pa če ga za roko osebno pelješ na turo v praksi.

rjuhar pa ti veš, da itak matična firma potem plača to popravilo in Slovenski servis ta posel v večini primerov z veseljem sprejme? Ne gre iz njihovega žepa, ampak profitirajo. Pri prvih menjavah verige pri BMWjih so priznavali ogromne stroške dela in se je Slo servisom samo smejalo, čeprav so imeli veliko dela.

Bos znal sam prebrati zakon? Bos znal lociti med servisi in serviserji. MATICNA FIRMA ti ne prizna in ne garantira za zadnje servise.
Tvoj serviser ti lahko vgradi karkoli zeli in kakorkoli zeli (tukaj je filozofiranje o kvaliteti delov cisti mimosunek). Na koncu itak on garantira in NE MATICNO (garancija) podjetje.

To ti pise v zakonu (zgoraj citiranem). Sprememba je bila samo na glede prekiniteve garancije na ostale zadeve...