Kvaliteta servisov

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
V primeru, da pride do okvare in je avto v garanciji ali pa je razpisan vpoklic potem matična firma potrdi popravilo oz. menjavo delov. Zahtevajo servisno zgodovino in jo potrdijo ali pa spodbijajo. V vsakem primeru je želja slovenskega pooblaščenca to, da tovarna ugodi stranki in plača menjavo. V takem primeru je dobro za pooblaščenca tudi če so bili servisi izvedeni drugje.

Zdaj pri vag škandalu npr. si servisi celo "manejo" roke, ker dobivajo na pooblaščene servise avtomobile, ki jih drugače ne bi več videli in so vsi pod kozolcem. To zdaj izkoriščajo in avtomobile na vpoklicu dodatno pregledajo in se poizkušajo prikupit stranki za dodatna dela in posel v naprej.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
V primeru, da pride do okvare in je avto v garanciji ali pa je razpisan vpoklic potem matična firma potrdi popravilo oz. menjavo delov. Zahtevajo servisno zgodovino in jo potrdijo ali pa spodbijajo. V vsakem primeru je želja slovenskega pooblaščenca to, da tovarna ugodi stranki in plača menjavo. V takem primeru je dobro za pooblaščenca tudi če so bili servisi izvedeni drugje.

Zdaj pri vag škandalu npr. si servisi celo "manejo" roke, ker dobivajo na pooblaščene servise avtomobile, ki jih drugače ne bi več videli in so vsi pod kozolcem. To zdaj izkoriščajo in avtomobile na vpoklicu dodatno pregledajo in se poizkušajo prikupit stranki za dodatna dela in posel v naprej.

Torej da ponovimo ,ker ocitno nisi razumel.

Za dela in delo odgovarja TVOJ SERVISER in NE garancija. Sploh pa ne avtomaticno. Tudi oni seveda lahko krijejo ce zelijo ampak to ni njihova zakonska obveza. Zakon je "preprecil" ukinitev garancije za druge elemente vozila. Za "sporne dele" je odgovoren SERVISER in nima pri tem GARANCIJA ali MATICNO PODJETJE NIC.

Generaliziranje o tem kaj kdo pocez nekaj pa kdaj drugic.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Kateri znamka da več kot dve leti garancije na avto? Kia?
Ajd nanpleh dajo nekatere 10 let ali del več ampak....

Pa napisal sem garancija, ne jamstva.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Za dela in delo odgovarja TVOJ SERVISER in NE garancija. Sploh pa ne avtomaticno.

ti si res tak nor al se delaš? Pomojem si no...
Pa kdo ti pravi da ti bo npr vw kril okvaro dela ki ga je vgradil tvoj serviser.
Gre se, da s takim posegom ne zgubiš garancije. Valda če ti daš not pri tvojem serviserju jermen, ki ga vtrga zaradi napake v materjalu nebo tega kril vw.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Verjemi, da se da dokazati da ni bilo servisirano po standardu. Sem prepričan, da bi izvedenc hotel imeti seznam pregledanih in opravljenih stvari in če so v skladu z navodili proizvajalca. Sedaj mi pa povej kateri nepooblaščenc ti da tak seznam.

Vsak ki ima registrirano servisno dejavnost in je vgradil original ali originalu enakovredn del.
Pa se lahko pod nosom obrišejo na pooblaščenem. Garancija bo veljala. Ti maš lepo račun in potrjeno servisno in je to to. Že večkrat dokazano in preverjeno v praksi. Pa se je šlo za avte ki so nazadnje pooblaščen servis vidli od blizu ko so šli iz salona.
pa to BMW, VW in MB in popravila v vrednosti več tisoč €

Beri http://www.krapenc.si/si/668/114/Servisiranje_vozil_pri_nepooblascenih_serviserjih.aspx
Če maš voljo su pa lahko celo uredbo sam prebereš.
In prosim ne več pametovat o stvareh o katerih očitno nimaš pojma.
In zakaj misliš da so začeli dajat minimalno zakonsko določeno garancijo potem pa jamstvo. Ker za jamstvo si lahko svoje pogoje zmislijo. Pa če bo napisal, da ga moreš direktorju 1x na mesec potegni drugače ni več jamstva bo to to.

Glede na to da si linkal si zagotovo tudi prebral?

Popravila in vzdrževanje motornih vozil lahko izvajajo vsi serviserji motornih vozil, ki so registrirani za popravljanje in vzdrževanje (imajo obrtno dovoljenje), za opravljeno delo izdajo račun in pri tem upoštevajo navodila proizvajalca vozil (v dopolnilnih smernicah je to opredeljeno kot »zmožnost serviserja, da pravilno opravi določeno popravilo ali vzdrževanje«). Posledično avtoserviser garantira za opravljeno delo in vgrajene nadomestne dele.

Delavnice lahko kvalitativne enakovredne nadomestne dele (torej tiste dele, ki niso originalni), nabavljajo tudi od tretjega podjetja, ki proizvaja nadomestne dele. Uredba dopušča vgradnjo nadomestnih delov ustrezajoče kakovosti (ni torej treba originalnih delov).

Torej garancija papa ce pride do cesarkoli...

Valda da ti nebo vw kril ker so ti ploščice razpadle 2 tedna po menjavi. Garancijo na avto pa imaš nespremenjeno. Lahko ti od novega na nekem nepooblaščenem šraufaš, ko bo šoba crknila bo šlo skozi garancijo itd itd.
Fantje malo se bo treba pozanimat in kaj v praksi skozi dat pol pa bluzit.

Bomo se enkrat ponovili?
Popravila in vzdrževanje motornih vozil lahko izvajajo vsi serviserji motornih vozil, ki so registrirani za popravljanje in vzdrževanje (imajo obrtno dovoljenje), za opravljeno delo izdajo račun in pri tem upoštevajo navodila proizvajalca vozil (v dopolnilnih smernicah je to opredeljeno kot »zmožnost serviserja, da pravilno opravi določeno popravilo ali vzdrževanje«). Posledično avtoserviser garantira za opravljeno delo in vgrajene nadomestne dele.

Za vgrajen del in delo ti garantira tvoj serviser in ni garancije. Lahko pa ti uveljavljas garancijo na kaj drugega (to je bilo bistvo spremembe v zakonu). Glede opravljene storitve imas pa garancijo svojega serviserja. To je verjetno logicno?

Kaj se "valda" bo ali ne bo zgodil pa drugic.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Torej
Hipotetično primer.
Znan motor ima probleme z ojnicnimi ležaji.
Avto si servisiral pri nepooblaščenem serviserjem, vendar z računom in ostalimi potrebnimi formalnostmi in je bil.tudi servisiram po protokolu proizvajalca (vsaj kar se ojničnih ležajev tiče).
Ojnico in motor vzame hudič. Pač pogleda sornik ali kaj drugega iz bloka.
Komu sedaj uveljavljati okvaro motorja.
Serviserju ki je sravfal, ali pooblascenemu trgovcu- serviserju ker je prodal motor z faljeno konstrukcijo. Kar je dokazano tudi s tem da imajo enake okvare tudi motorji ki so sicer servisirani pri pooblaščenih serviserjih.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Torej
Hipotetično primer.
Znan motor ima probleme z ojnicnimi ležaji.
Avto si servisiral pri nepooblaščenem serviserjem, vendar z računom in ostalimi potrebnimi formalnostmi in je bil.tudi servisiram po protokolu proizvajalca (vsaj kar se ojničnih ležajev tiče).
Ojnico in motor vzame hudič. Pač pogleda sornik ali kaj drugega iz bloka.
Komu sedaj uveljavljati okvaro motorja.
Serviserju ki je sravfal, ali pooblascenemu trgovcu- serviserju ker je prodal motor z faljeno konstrukcijo. Kar je dokazano tudi s tem da imajo enake okvare tudi motorji ki so sicer servisirani pri pooblaščenih serviserjih.

Ravno v tem je "catch". Se so delali oni, dostavis avto in zadeva postane njihov problem. Sicer je pa to zelo hitro lahko problem zaradi ugotavljanja kdo, kaj, kako in zakaj...

V zgornjem primeru bi verjetno moral izvedenec(i) ugotovi (stroski,cas, itd) koliko je bila stvar konstrukcijske napake, materiala ali dela.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Torej
Hipotetično primer.
Znan motor ima probleme z ojnicnimi ležaji.
Avto si servisiral pri nepooblaščenem serviserjem, vendar z računom in ostalimi potrebnimi formalnostmi in je bil.tudi servisiram po protokolu proizvajalca (vsaj kar se ojničnih ležajev tiče).
Ojnico in motor vzame hudič. Pač pogleda sornik ali kaj drugega iz bloka.
Komu sedaj uveljavljati okvaro motorja.
Serviserju ki je sravfal, ali pooblascenemu trgovcu- serviserju ker je prodal motor z faljeno konstrukcijo. Kar je dokazano tudi s tem da imajo enake okvare tudi motorji ki so sicer servisirani pri pooblaščenih serviserjih.

Pooblaščenec, ker je on tisti ki ti je dal garancijo na avto (motor). in če imaš ti potrjeno servisno zgodovino po navodilih prizvajalca. vgrajen filter ki ustreza in olje ki ustreza specifikacijam (kar dokažeš z računom, kjer je napisano kaj je vgrajeno) je to to.
Drugo bi blo če bi tebi motor neslo zaradi tega ker ti je filter razpado zaradi napake, To bi pa pač urejal tvoj mehanik, ker bi pooblaščen zavrnil popravilo zaradi tega.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
A drugace je ze kdo slisal za kulancna popravila po izteku garancijske dobe, ki velja samo, ce je bil avto redno servisiran od samega zacetka na pooblacenem servisu in me pri kateremkoli drugemu, pa tudi ce upksteva vse predpise?

Je torej vredno servisirati in prisparati par EUR in si ob moznost kulacnega popravila po izteku garancije?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Bom še enkrat ponovil zgodbo z našim na srečo bivšim P 3008 HY (lastna tema je zasvinjana s prigodami o nakupu P 508 HY).

Torej kupili smo omenjeni hibrid z znano servisno zgodovino. 2 letna polna garancija in 5 let na elektro sklop. Avto je imel opravljen prvi servis cca 5.000 km prehitro glede na zahtevo proizvajalca na Citroenovem servisu, ki je medtem propadel, drugi servis je bil opravljen na Pižoju cca 5.000 km čez rok za prvi servis. Napaka na električnem pogonu se je pojavila po preteku osnovne garancije in pred potekom garancije na električni sklop - garancijsko popravilo je bilo zavrnjeno s strani servisa in Pižo Slovenija zaradi nepravilnega servisiranja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ste šli s prijavo na tržni inšpektorat po pomoč in kaj je slednji odgovoril?
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če bi kaj prebral bi vedel o čem....

Tudi ta kulanca BP velja ob pravilnim servisiranjem pri nepooblaščencu.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
@McGiver, brez zamere, ampak kaj tukaj ni jasno? Avto ni bil servisiran sklano z navodili proizvajalca. enkrat 5.000 pred rokom in drugič 5.000 po roku. Zakaj bi torej bilo priznano, če ni servisirano skladno s pravili?

@Ogo, tipičen komentar pametnega Alterjevca. In kaj bo tržni inšpektor naredil? dal kazen proizvajalcu vozila ker je napisal standard, kdaj mora avto na servis?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ste šli s prijavo na tržni inšpektorat po pomoč in kaj je slednji odgovoril?

Če leti name - v osnovni temi vse piše. S prodajalcem smo se dogovorili za vračilo avta in kupnine. Ja in bil je iz 03 skupine.
wink-1.gif
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Če bi kaj prebral bi vedel o čem....

Tudi ta kulanca BP velja ob pravilnim servisiranjem pri nepooblaščencu.

No, to pa tudi slučajno NE drži. Kulanca je samo in nič drugega kot dobra volja proizvajalca vozil. Je šel Audi v zadnjem primeru pri mojem bratu tako daleč, da so mu kulacno zavrnili, ker je bilo na poblaščenem servisu evidentirano, da je sam nosil olje na servis. Pa ti kar konkretno povem, A4 Avant, 2.0 TDI. Šle so pa šobe. Avto ima 190.000 KM.

In ne nismo se nič pritoževali inšpekciji in ne vem kam. Je brat odvetnik in je bil na koncu vesel, ko so mu dali korekten popust na vse skupaj.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
@McGiver, brez zamere, ampak kaj tukaj ni jasno? Avto ni bil servisiran sklano z navodili proizvajalca. enkrat 5.000 pred rokom in drugič 5.000 po roku. Zakaj bi torej bilo priznano, če ni servisirano skladno s pravili?

@Ogo, tipičen komentar pametnega Alterjevca. In kaj bo tržni inšpektor naredil? dal kazen proizvajalcu vozila ker je napisal standard, kdaj mora avto na servis?
Kaj tebi ni jasno? Prvi servis je bil narejen hitreje kar ni prepovedano, vendar ga niso priznali ker je bil kao na nepooblaščenci, ki pa je bil mimogrede iz istega hleva. Drugi servis je bil narejen malo kasneje kot je bil njihov termin za prvi servis.
In za konec: Peugeot nikakor ni hotel dat odgovora na preprosto vprašanje katera so opravila vezana na električen sklop vozila (dejansko jih ni!), ki bi morala biti opravljena ob prvem servisu, še posebej v luči dejstva, da prvi servis opravijo v par urah, mi (servis) pa smo en teden čakali na "orodje", da bi lahko sploh pogledali električni del vozila.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Sorry, nisem vedel, da ni bil opravljen na pooblaščenem servisu. Če bi prej poznal toliko komentatorjev iz tega foruma, bi ti lahko pomagali urediti, da se vse popravi pod garancijo, ker nekateri trdijo, da je nepooblaščen servis enakovreden pooblaščenemu in garancija velja.

Se pravi Alterjevci vemo več, kot Peugeot, ki ni želel zadeve popraviti pod garancijo.

Ampak O.K., važno, da si na koncu rešil in vrnil avto.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:

@Ogo, tipičen komentar pametnega Alterjevca. In kaj bo tržni inšpektor naredil? dal kazen proizvajalcu vozila ker je napisal standard, kdaj mora avto na servis?

Pač ne poznam detajlov. Samo če je olje v motorju nepravilno menjano, ne more crknit elektromotor ali pa npr. visokonapetostna baterija. Torej gre lahko za nateg proizvajalca, ker se je zakalkuliral v svoji kakovosti, sedaj pa iščejo sto in en način, kako pobegnit stran od reklamacijskih zahtevkov.

Večina elektro komponent v hibridih je namreč povsem brez vzdrževanja.

Zato so pa tudi bile sprejete tiste direktive EU. Da ni pobega stran. Tržni inšpektorat pa bedi nad tem in kaznuje kršitelje.