Po eni strani ima kolesar pravico preživeti, po drugi strani pa ima tudi nekdo z motornim vozilom neko "pravico" do kolikor toliko normalne hitrosti potovanja. To pa denimo da 25 - 30 km / h ravno ni.
Naša infrastruktura pa je bolj kot ne slaba. Nekako se najde prostor za cesto, čeprav ljudje gradijo objekte (škarpe, žive meje) do roba svoje parcele, potem pa zmanjka za pločnik in kolesarsko stezo. In je to "nepomembno". Problem je generalna miselnost, kaj vse je v tej infrastrukturi nujno.
Dva primera: občina je pri nas naredila nekaj km lepe kolesarske steze med dvema krajema in jo zaključila sredi hriba za nepreglednim ovinkom. Tako je bilo nekako dve leti, da je država naredila krožišče, ki je bilo v njeni pristojnosti. Očitno se je nekomu na občini zdelo, da življenje kolesarja ni vredno 10.000 € kot bi verjetno stala neka začasna rešitev za dve leti.
Drug primer: ko se je urejala kanalizacija v enem križišču (oziroma ob križišču je nekaj združeno prišlo skupaj), so za kak mesec prostor odvzeli pešcem, čeprav bi ga lahko vozilom, ker je obstajala zelo dobra alternativa, ki je pomenila 300 metrov obvoza. Slednje me je precej mučilo, ker smo morali otroku najti normalno alternativo za pot iz šole, ki ne zajema hoje med kar gostim prometom. Pa še gradbinci bi lažje delali, če bi jim dali malo več prostora. Ampak če ni pločnika, kolesarske steze, ni škode po naši miselnosti. Cesta pa mora biti in to najbližja. Ne more biti do Lidla 300 metrov dalj zaradi obvoza.