Citat:
Ce pa govorimo o masinah 10/15 let iz DE z 200.000 km ps najdi KIO z temi km da ni ze gnila
Tast jo ima let 2002 rje za izvoz....
Poglej
Na splošno gre avtomobilsko tržna politika v to smer, da kupca na nek način PRISILI v ponoven nakup novega vozila.
Ker je avtomobilska tehnika že tolk zanesljiva in trajna, da se praktiično zelo malo kvari, morajo proizvajalci kupca v nov nakup prisiliti na drugačen način. Veliko avtov danes se kupi zato, ker pleh rjavi. Pa naj bo to korejc, japonc ali pa nemc. Ampak tak "slab" pleh je proizvajalec dal namenoma. Da te prisili v nov nakup.
Enako je pri vseh prodajnih artiklih. Računalnik ti praktično crkne v času, kot ga je proizvajalec sprogramiral oziroma določil. Ne crkne zaradi dotrajanosti. Al pa mobitel. A misliš, da danes ne znajo naredit trajnejšega mobitela?
Enako ti crkne likalnik. Namenoma so v likalnik vstavili materjal, ki ti bo po določenem času odpovedal.
Al pa čevlji. Določen čevelj ti bo po 3 letih razpadel, pa če ga boš kaj nosil ali pa ne. V podplat čevlja NAMENOMA vgradijo reciklažni materjal, ki ti bo po določenem času "sprogramirano" propadel. Kapiš?
Ti pa še kar bluziš o neki rjavini itd.....A misliš da korejc ne zna naredit "boljšega" pleha? A misliš da nemški avto ni narejen iz korejskega, kitajskega pleha?