Kloško je s5 pod vplivom nekih prepovedanih substanc. Notranjc ima kabria ...
Verjetno je tole letelo na Dobovška ...
Pa še ON topic:
izbira je dokaj težka, sam bi se odločil za Audija.
Je pa še nekaj: po vsem napisanem in prebranem se vseeno bojim, da avtor kupuuje avtomobil, ki mu ne bo kos. Tu mislim predvsem na stroške vzdrževanja, pnevmatik, popravil ... A6 je napram A4 zagotovo dražji za vzdrževat.
Ko sem bil pred letom na enem izmed pooblaščenih servisov, je stranka pred mano plačala kar precejšnjo vsoto za menjavo diskov na Audiju A8. Pa čeprav tip sploh ni vedel, bi menjal ali ne bi? Glede na starost avta (letnik 2003) se mu je strošek zdel ogromen. In meni tudi. Pa mi je šef servisa razložil: "Pri Audiju A8 stranke ne vprašajo, koliko stane, samo plačajo!" Seveda je bolj cijlal na to, da kdor si to kupi, se mora zavedat, kaj vse lahko pričakuje. No, pa še pomiril me je, češ: "Vi ne boste toliko plačali, nimate osemke!"
Pa še ena prigoda, bolj kot zanimivost: pri mehaniku (ki je BTW specialist za omenjeno firmo, no doubt !!) na tleh zagledam ene prilično ogromne diske. "Aha, tole je pa za osemko, kolk pa to stane? Ker se mi zdi, da so za štirko preveliki!" Odgovori: "Ja, res je, ampak tud za osemko niso, so za R8. Te zanima, kolk stanejo? Tkole, enih 3500 EUR, pol pa še 700 ploščice!" Aaaaaaaaaaaaaaaa!
"Zakaj pa so tu?" Odgovor: "Lastnik je v AT mal driftal, pa avto preskušal na eni izmed prog in zažgal diske. Ampak, ker se dajo drejat, se je odločil za slednjo šanso ... ker je ceneje. Bo plačal samo drejanje in ploščice ... "
OK, včasih me ima, da bi se vrnil v čase dobrih starih jugecov ....