Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
1. Če zapelješ v rdečo, zapelješ kvečjemu namenoma. Potemtakem vrni vozniško, ker si smrtno envaren ostalim. Če zapelješ "po nesreči", potem si nesposoben vozit, ker se to lahko zgodi samo debilom, nesposobnim vozit. Tudi v tem primeru vrni vozniško.
Da se vrneva k temi. Torej trdiš, da je tisti iz prvega posta v tej temi zaletel namerno? Saj je zapeljal skoz rdečo. Po tvoje namerno???
In ti bi mu vzel izpit? haha, veš kako se bo stvar razpletla? Zelo verjetno bo kriv tisti, ki je zavijal levo, ker je odvzel prednost tistemu, ki je peljal naravnost . Da je peljal skoz rdečo bo ne bodo mogli dokazat.
Ampak pravim, da če bi bil tisti ki je peljal v rdečo opozorjen 5 ali še več sekund prej, da se bo kmalu prižgala rdeča bi imel precej več šans, da bi znak opazil in pred rdečo tudi ustavil.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
2. Tuje raziskave kažejo, da so hitrosti skozi križišče v rumeno brez UZ nižje kot z UZ ... Kar pripomore k varnosti. Torej je stvar (ker negatvnih učinkov nima) skupaj pozitivna.
Pomankljiv podatek, saj ne vemo, ali so te "višje" hitrosti tudi višje od dovoljene. In koliko % so višje. (bistveno ali neznatno).
Če so v mejah dovoljene, potem pravzaprav ni nič narobe, če so pa višje, je pa rešitev v radarjih, tako kot na vseh cestnih odsekih, kjer so hitrosti pogosto višje od dovoljenih.
A o pogostosti voženj v rdečo pa tuje raziskave nič ne pravijo? Vsaj pri nas je več kot očitno, da so se vožnje v rdečo močno povečale.
Vseeno je bolje, če nekdo poveča hitrost, in pride skoz križišče še pred rdečo, kot pa da z nekoliko manjšo hitrostjo prevozi rdečo. ne gre pa za kakšno opazno razliko v hitrostih.
Najbrž je res kdo pospešil, ko je zagledal utripajočo zeleno, in je prišel v križišče še pri zeleni ali rumeni, ampak taki sedaj pospešijo, ko zagledajo rumeno in pridejo v rumeno ali še raje v rdečo. Kar je bistveno bolj nevarno. kar kaže tud zgornji primer.