Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
je tam že bilo lepo povedano, da določeni znaki (med drugim tudi znak AVTOCESTA) označujejo področje kjer velja neko pravilo (npr. dovoljena hitrost 130 km/h) -
Sej si že sam vse napisal. Samo to je treba še vedet, da so znaki od pravil močnejši in če je znak in pravilo, upoštevaš pravilo.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
mimogrede - a še vedno "trdiš", da velja omejitev 40 km/h čez naselje če je znak 40 km/h postavljen 100 m pred znakom "pričetek naselja" (III-14)?
Še vedno.
In še vedno ni jasno, zakaj je na dovozu na Lj. obvoznico na nekem dost ravnem delu dovoza omejitev 40, potem ko začne pa bolj zavijat pa 130.
na prvi del:
je tudi g. Jurman iz Varnost v prometu "potrdil", da ima pravilo (kje se le to začne določa znak (npr. "pričetek naselja")) enako "težo / veljavo" in ga je potrebno upoštevati (drugače - razveljavi omejitev, ki je veljala do tiste točke)
na drugi del:
ne jaz, in verjetno tudi velika večina drugih uporabnikov ALTERja, nima vpliva na to kako DARS in drugi upravljalci cest postavljajo prometno signalizacijo - in se (mogoče ravno zaradi tega, ker nimamo vpliva
) pri postavljanju prometne signalizacije dogajajo takšne napake ozr. takšni nesmisli
pa še malo zlobno - če te toliko moti opisana situacija, bi bilo bolje da se odpraviš na DARS (predvidevam, da je za ta del ceste odgovoren DARS - če ne DARS pa DRSC) in tam reklamiraš situacijo
za konec še enkrat, kar trobim že nekaj časa:
žal je v naši preljubi državi tako, da se kliče na odgovornost (beri: kaznuje) le uporabnike (beri: voznike) cest, ne pa tudi upravljalce le-teh (čeprav so le-ti enako ali celo še bolj odgovorni za zagotavljenje varnosti v prometu (tako stanja cest, kakor tudi pri postavljanju prometne signalizacije))