Kako voziti dizla?

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Kolega te je nategnu. 520d '2001 ni twinturbo, 100%.
tongue-1.gif


Je pa twinturbo novejši 335d in 535d, 3.0 motor se mi zdi da je.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Lej jaz pa ti bom tak...rekel! Vozi ga kak tebi paše, more se avto tebi podredit ne da se boš ti njemu...saj zato pa so namenjeni. Kak bo turbina pa motor najmanj trpela...če boš ga mel doma v garaži
smile-1.gif
1.) A res, torej če meni paše vožnja z 8000 RPM, ga naj tak tiščim ? In ima avto da se temu podredi ? Veš iz osla ni mogoče purana naredit.
wink-1.gif

2.) Hecno, eni pa pravijo, da avto v garaži propade. Očitno ima čist vsak neko svoje mnenje
wink-1.gif

Citat:
Ne bluzi. Za vsako stvar velja, da najdlje zdrži pri zmerni uporabi. To velja tudi za dizle. Če ga boš tiščal v rdeče polje, kar ni ravno zmernost, pa ne pričakuj trajnosti.

Jaoo...madona eni ozko vidite...

Jaz sem samo modelu hotel nakazat, da psrašuje bedarije, ker moje mišljenje je tako naj se vsak vozi kak njemu paše ne pa kak drugi mislijo, da bi se moral vozit...in še to nekateri kateri še za volan dizla sploh držali niso. Sicer če pa mu paše ga naj vozi na 8k obratov...zakaj pa na...meni če ga bo pasalo ga bom tiščal ...posledic se vsak sam mora zavedat. Če pa bi gledal na varčnost itd....pa bom seveda vožnjo temu prilagodil...
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.555
1.257
113
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
potem probaj vozit kako opel astro 1.7DTI (tam en 2003 letnik)
dokler se turbina ne vklopi je kot da bi imel jugeca 45, ki bi ga samo do 2500 obratov fural
bonk.gif

take turbo luknje nevem če sem že kje videl heheh
me zanima če so novi motorji kaj boljši

To ni turbo luknja ampak vožnja izven območja delovanja turbine.

res? jaz sem pa mislil, da je lih to turbo luknja.... ker turbina ne dela takrat...... no ja
smile-1.gif
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
No, jaz ga šaltam kakor mi pač trenutno paše. Večinoma okoli 2000-2200, da vsaj še nekam potegne.

Do kam se ga pa še splača gnat pri prehitevanju in AC? Nad 3000 se nekako ne vrti več tako dobro, do 3500 še gre, do 4000 se mi pa zdi. da ga je brezveze gnati, ker bi takrat že lepše pospešil v višji prestavi. Ali se motim?

Kako je pa glede porabe in obratov? Pri 54km/h na tempomatu in peti prestavi ima za nekje 300-400 obratov manj kot v četrti, pa tudi porabo kaže manj. Se mi pa zdijo nekoliko majhni obrati za normalno vožnjo ~1300. Je to še vredu, ali se avto že muči?

Naj strokovnjaki spregovorijo!
LP
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Turbo luknja je čas, ki mine med pritiskom na plin in dejanskim pospeškom v območju delovanja turbine.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Sj sm reku, da nevem, če je ravno letnik 2001...Vem pa, da je 520D
grin1.gif








"majhno in veliko" turbino imajo samo tazadnji modeli, pri V motorju pa je samoumnevno da ima dve ampak zaradi drugih razlogov...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
.posledic se vsak sam mora zavedat. Če pa bi gledal na varčnost itd....pa bom seveda vožnjo temu prilagodil...
Kakih posledic ?
Kak naj prilagodi ?

Ima namreč dve možnosti:
- več let se vozi in bo čez čas ugotovil
- nekoga vpraša in bo vedel že danes

Hmm, naj sina pošljem v šolo, da se kaj nauči, ali pa ga vržem v življenje, pa naj sam ugotovi vse ?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Sba pravi:
Kako je pa glede porabe in obratov? Pri 54km/h na tempomatu in peti prestavi ima za nekje 300-400 obratov manj kot v četrti, pa tudi porabo kaže manj. Se mi pa zdijo nekoliko majhni obrati za normalno vožnjo ~1300. Je to še vredu, ali se avto že muči?

Naj strokovnjaki spregovorijo!
LP
Strokovnjakov na Alterju ni, so le ''kvazi'' strokovnjaki.
evil.gif

Odvisno od avta, moj se po ravnem in klancu navzdol tudi s 1000 vrtljaji počuti dobro, če bi bil pa klanec gor, bi se pa mučil. Pa recimo, da pri 1000 vrtljajih nabiješ plin do konca je tudi brez veze. In to pove, da mu ne paše preveč.
Pač ''fell your car''
grin1.gif
in ti bo povedal kaj mu ne paše.
 

Kiri

Pripravnik
15. avg 2007
498
0
16
40
Murska Sobota
Obišči stran
KSZ ... JTD se rad zavrti, zato ga je treba vcasih, ko hoces iztisnit kaj vec iz njega, pac pritisnit....
Kar se tice motorja in turbine, bi rekel, da nista ravno obcutljiva. Foter je imel Mareo, ki jo je kupil pri 80k km na stevcu in vozil do 400k km, dokler se mu ena zenska ni zaletela v rit in naredila totalko. V tem casu je menjal samo EGR ventil. Znanec je v podobnih kilometrih na Sharanu TDI, ki je bil kupljen nov, zamenjav turbino 2x ali 3x.

Povzetek: prvih 10km bodi malce bolj prizanesljiv, potem pa kakor ti je volja. Kar se pa porabe tice, bos pa itak scasoma sam ugotovil kaj mu najbolj odgovarja.

p.s. tudi sedanji fotrov avto je JTD
smile-1.gif
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Sba pravi:
Kako je pa glede porabe in obratov? Pri 54km/h na tempomatu in peti prestavi ima za nekje 300-400 obratov manj kot v četrti, pa tudi porabo kaže manj. Se mi pa zdijo nekoliko majhni obrati za normalno vožnjo ~1300. Je to še vredu, ali se avto že muči?

Naj strokovnjaki spregovorijo!
LP
Strokovnjakov na Alterju ni, so le ''kvazi'' strokovnjaki.
evil.gif

Odvisno od avta, moj se po ravnem in klancu navzdol tudi s 1000 vrtljaji počuti dobro, če bi bil pa klanec gor, bi se pa mučil. Pa recimo, da pri 1000 vrtljajih nabiješ plin do konca je tudi brez veze. In to pove, da mu ne paše preveč.
Pač ''fell your car''
grin1.gif
in ti bo povedal kaj mu ne paše.
Tudi s 50 je možno priti na 90km/h v peti prestavi, pač z minimalnim gasom do ugodnih vrtjajev, potem pa lahko pritisneš malo bolj. Čeprav se mi dozdeva da "do podna" nima nobenega učinka, ker pri nižjih obratih tako ali tako ne porabi, kasneje mu pa dodaš še malo plina, če hočeš malo bolj pospešiti.

Sem upal, da boš razkril svojo slavno tehniko varčne vožnje in skrivnostno nizke porabe.
grims-1.gif


Motor je pa 1.5 dCi 85KM. Poraba se vrti pod 5l po BC. Realno pa sem največ naredil 1050 km z enim tankom, ponavadi jih delam ~950 in je (preračunana) poraba 5.2 l/100 km.

nahrung002.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Sba pravi:Tudi s 50 je možno priti na 90km/h v peti prestavi, pač z minimalnim gasom do ugodnih vrtjajev, potem pa lahko pritisneš malo bolj.
Drži. Zato je bilo namerno napisano, da pohodit do konca ni v redu.
Citat:
Sem upal, da boš razkril svojo slavno tehniko varčne vožnje in skrivnostno nizke porabe.
Hehe, precej jih pravi, da je dovolj zgolj, da delaš kolone za sabo
redface-1.gif
.

Citat:
Motor je pa 1.5 dCi 85KM. Poraba se vrti pod 5l po BC. Realno pa sem največ naredil 1050 km z enim tankom, ponavadi jih delam ~950 in je (preračunana) poraba 5.2 l/100 km.
To zna biti čisto dobra poraba, lahko pa tudi katastrofalna. Pač odvisno od relacije.
Meni sicer v tem letnem času uspeva priti na nekje 1200 km
nahrung002.gif
.

@ komentar na fell: drži, zahebal
redface-1.gif
.
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Hecno, da sem imel najnižjo porabo pozimi. Res pa da se mi ni nikamor mudilo. Vozil za tovornjaki na AC. Ja 2/3 vožnje je po AC, večinoma po prehitevalnem pasu. Nazadnje sem gledal relacijo do Kranja in nazaj ~80km in je bilo 4.3 po BC, ga pa nisem nič kaj dosti šparal, ko pa sem prišel z istim tankom iz NM pa je bilo že 4.8. Dokler je pod 6 se ne pritožujem.

Malo tudi poskoči poraba zaradi letnih gum. Colo večje in malenkost širše.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Poraba se zaradi letnih gum ni nikoli višala, če je pa druga širina in večja cola to je pa drugo
wink-1.gif
Ni res
grims-1.gif
. Namreč meni običajno poraba ob menjavi naraste.
Sigurno pa dejstvo, da so zimske strošene, letne pa nove (torej 6mm več profila), nekaj le doda k temu
evil.gif
.