Ker je zimski range pr 0C zelo pomemben za povprečnega slovenca. In to na autobahnu pr 140km/h+
Povprečen lastnik EV bo rabu največji range v toplih mescih, ker se običajno takrat tudi največ potuje kam dalj. In za povprečnega kupca je čist nebistvno kaksn range ma 120 ali 170 jurjov vredn avto.
Ampak precej bolj bistvno kaj zmorejo avti v rangu 30-50k€.
Ni seveda sicer nič narobe da se jih testirat tudi pozimi. Ampak to samo izkrivlja tipičn usecase in folk samo dodatno plaši in futra range anxiety.
Ampak realno bi bil velik bolj representativen test pr 15-30C, ker takrat se večina folka tudi fura na daljse ture. In koga briga range 120k€+ vrednega avta; tist k to kupi se s tem sploh ne ukvarja.
Ker povprečnega Janeza bo dost bol zanimal al lahk pride z id7 al pa teslo3/y poleti do poreča/splita (insert poljubna hrvaska destinacija) z filanjem doma ali ne.