Kaj kupiti za 30 jurjev?

sad

Guru
24. avg 2007
21.037
9.673
113
Imaš prav, vendar ne zato kar si napisal, ampak ker vidim, da so tudi 996ke še vedno okrog 20 jurjev. Torej je cabrio še kakšnega jurja dražji in lahko dobiš že polno naloudanega Golfa 1.2 tsi. Pri 2.0 dizlu bo pa že malo vprašanje, kaj boš dobil zraven za ta keš.

Zgolj vprašanje: imaš Corso za 14 jurjev in polota za 15 jurjev. A po tvoje je potem Polo cenejši, ker bo kao manj vzdrževanja?
Da ne govorim o tem, da se tile porschi, ki jih kupujejo vunbacači seveda ne zavarujejo kasko, kar približno izniči prednost v zavarovanju. Ostane še cestna taksa, servisirajo se pa pod kozolcem in ne pooblaščencu, kjer mali servis stane 1000 eur. In tile, ki kupijo tele kante naredijo z njimi par tisoč km letno. Če delajo več je za njih prava izbira spimpan 530d.
Zdej pa pametuj naprej in še 3x ponovi, da je vzdrževanje in registracija porscheja dražja od golfa. No shit, sherlock. Temu ne nasprotujem, pisal sem pa o ceni. In ko bi ti vedel, kako se taki (in podobni) avti vzdržujejo pri nas bi nehal pisat o tem, da moraš imeti nekaj dohodkov za tak avto. Drži, če si normalen in ga vzdržuješ kot je treba. Precej je folka ki vrže zadnji keš v avto, pa še malo lizinga, potem pa... Poglej kakšne SLe AMG, avti so precej poceni, ampak zjebani do konca, saj se vunbacačem sanja ne, koliko so servisi. Ko pa to izvejo ga zvozijo do konca sezone in zgodba se ponovi. Pa vmes molijo, da kaj ne bo crknilo. Je pa vunbacače zdej konkretno udarila registracija, tako da se jih vsaj nekaj sedaj premisli.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Khm...avtor piše... Zaželjeno je, da bi bil avto višji, zato gledam po športnih terencih, Fino bi bilo, da je poraba nizka...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.037
9.673
113
Alter pač.
evil.gif

Drugače so pa Cayenni na voljo že za pol njegove cene.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Problem porscha (kot primer) je v tem da to ni avto za prevažat...sedeš že noter samo ven več ne gre...sediš na klocni, čutiš vsako hebeno luknjo na cesti( k sreči jih na naših cestah ni) ko se zjutraj vsedeš moraš najprej čakat gospoda da se toliko ogreje in naolji da lahko sploh spelješ..in ko prideš do spoznanja, da si se zajebal na polno, pride naslednje, da se kripe več ne moreš znebiti ker je noben ne kupi.

Potegne pa...majke mu.

Športnik je za afne guncat...zraven mora biti pa 'normalen avto' za dnevno prevažanje. In takega Igi išče..vsaj po mojem občutku.

Andrejb...kake pa ti streljaš...če bi še enkrat prebral in razumel bi...
crazy1.gif
(če ne poznaš človeka ne sodi in pametuj kaj ima in nima...če zmoreš mu nekaj svetuj...in to je to).
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Malo preveč posplošuješ sebi v prid.
smile-1.gif


Kdor kupi tako makino in ne vzame kaska, je milo rečeno bik. Težko si predstavljam, da bi nekdo tak avto zavaroval zgolj osnovno.
Kozolčar ti takega avta ne bo ravno kaj prida poservisiral. Takoj ko so v igri kakšni deli, greš lahko le do pooblaščenca (na odpad težje).
Potem ni res, da so avti zjahani do konca. Precej jih je bilo prej voženo ljubiteljsko in so vsaj v solidnem, če ne v odličnem stanju. In pa da zvoziš tak avto, rabiš imeti denar za bencin, ki ga tile strojčki papajo kot sosedov Franc vino.

Glede vprašanja. Da, suma sumarum je polo v tem primeru cenejš avto od corse, čeprav daš ob nakupu jurija več.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.037
9.673
113
Se strinjam, da so večinoma dobro vzdrževani, ampak ne tisti za 20 jurjev, ki jih vunbacači pokupijo. Večinoma 996. Kot rečeno zelo pogosto gledam enega takega. Tip se že drugo leto vozi s selotejpom zalimano zadnjo šipo. Da bi vsaj alternativo poiskal (jih je kar nekaj), ampak ne. In ko avto pogledaš od blizu tudi vidiš zakaj je zadnja šipa takšna.
Mah, lej nima veze. O Porših nimam veze, vem pa, da so že cenejši kot nov Clio. Recimo Cayenni so že pod 10 jurjev, pa je folk še vedno vse zavisten, ko vidijo, da ima nekdo kaj takega.
 

andrejb

Jasnovidec 2008
9. okt 2007
948
0
16
Zajbavam ga, sej to je menda še dovoljeno v naših logih kaj ne?

Če bom reku, da naj pride na testno vožnjo z sportiđom bo pa spet sam jok kle gor...ima pa še par modelov drugi znamk, ki jih naj prevozi na testnih, potem se nej pa odloči, kakao mu sede avto in kaj mu hrbtenica govori.. :)

pozabu sm sarkazem ON dat zdele :)
evil.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Tocno to sem mu mislil jaz predlagat, (v rangu 25k€)meni je prav kul avto. Kaj takega,
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...20NOVI%20MOD...

Dobi se X1 2013, xenon, avtomatik, navi, tempomat, bluetooth, gretje sedežev za 32k.

V enem letu pa izgubi cca. 10k € vrednosti? Ne gre skupaj z igijevimi željami, saj bi on rad kupil avto kot naložbo...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.649
6.706
113
pri taščici
Kot naložbe in nov avto ne gresta skupaj, in to ve tudi igi. Potem mora kupiti vsaj nekaj desetletij staro eksotiko. Pred časom je nek uporabnik prodajal tri desetletja starega bentleya ali nekaj takega. Samo tisto pa ni ravno namenjeno za 20kkm letno, oziroma znajo biti dragi ti kkm.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Runo pravi:
Malo preveč posplošuješ sebi v prid.
smile-1.gif


Kdor kupi tako makino in ne vzame kaska, je milo rečeno bik. Težko si predstavljam, da bi nekdo tak avto zavaroval zgolj osnovno.
Kozolčar ti takega avta ne bo ravno kaj prida poservisiral. Takoj ko so v igri kakšni deli, greš lahko le do pooblaščenca (na odpad težje).
Potem ni res, da so avti zjahani do konca. Precej jih je bilo prej voženo ljubiteljsko in so vsaj v solidnem, če ne v odličnem stanju. In pa da zvoziš tak avto, rabiš imeti denar za bencin, ki ga tile strojčki papajo kot sosedov Franc vino.

Glede vprašanja. Da, suma sumarum je polo v tem primeru cenejš avto od corse, čeprav daš ob nakupu jurija več.

Daj ne pretiravi. Tudi če delam 20000km na leto z njim in imam povprečno porabo 15l/100km me pride razlika do enega dizla s 7 litri porabe lih 200 eurov na mesec.

Tolk pa že na cajtu dnarja pršparam proti enemu Cliotu
evil.gif
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
No, to je 2500 na leto zgolj pri bencinu, dodaj zavarovanje, registracijo in kakšno izredno popravilo pa si v par letih na še enem novem cliu.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
zavarovanje in registracija nista nič dražja kot za drug avto, ki stane 15000-20000 eurov. Izredna popravila... videl sem novo 911 (takrat stara 4 leta), ki so ji fantje za 5000 eurov komplet mašino zamenjali (uradni servis mislim da je hotel okoli 20k). Pa ni to navaden popoldanc, ampak popoldanc, kjer zunaj stoji v vsakem trenutku po par tisoč PS.
 

jure_jankovich

Fizikalc
14. feb 2013
999
0
36
124
Citat:
Uporabnik Runo pravi:
Pač mi gredo na organ frajerji, ki v nič zabijajo ljudi, ker vozijo stare makine, v smislu "ta avto je cenejši kot nov clio" misleč "takega porša ima lahko vsak". Imeti tak avto dandanes je luksuz, ki zahteva kar solidne mesečne prihodke, če hočeš z njim kam priti.

Prijatelj (pa ne Srečko) dragi, žal si tudi ti v zmoti. Nekako so izkušnje tam nekje pol/pol. Ker ...

nekateri si kupijo "makino" da se pokažejo v okolici, pa kaj hitro sprevidijo, da je sam nakup še najenostavnejši. Ko je avto potrebno vzdrževat, pa pride do ... katastrofe.

Osebno poznam primere (in en tak je tudi tule na Alterju, mogoče se bo javil, če se bo spoznal
evil.gif
), izpostavim pa ravno tega v oklepaju: tip je kupil A8 (za recimo spodobno malo denarja). In se je vozil, vozil. Pa je prišel trenutek, ko je počepnil. In kaj zdaj? Ker ni imel denarja za popravilo, mu je avto 3 (!!) leta stal "za bajto". Torej, dejansko je res, da naj bi kupci takih avtomobilov imeli denar za vzdrževanje. žal pa je precej tistih, ki si tega ne zavedajo. Z avtom hočejo prit "med elito", ampak to žal ne znese. zato ne bodi prepričan, da so ljudje s porši nekaj nadzemnega. So tudi reveži vmes. Recimo da mentalni ...

BTW: moj sokrajan si je ravno pred kratkim kupil porša 911 S4 cabrio. Ne morem ravno reč, da je to moj kolega, ker gre za starejšega gospoda. Zadevo si je zaslužil na pošten način, z delom. Je pa res, da je njegov resor konkurence majhen, zato so mu vse poti odprte. In ta isti gospod je imel leta 1989 prvi Mercedesa serije S v takratni Yugoslaviji ...
cheer.gif


EDIT: typo
 
Nazadnje urejeno: