Jaguar I-PACE EV 2019

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Treba mal z rezervo vzet tele tesla kupljene sajte... cleantechnica, insideev in elektrek.

Elektrek kapo je stalno ril Musku v rit in tiščal naprej svoj referal code, da je prilezel do free Roadsterja, elektrek ima 2 ali celo 3 nabrane, se pravi 750k vrednosti vaporware-a.

Insideev pa so kak mesec dva "odkrili" prijateljske povezave in veze z bratom od Elona, tako da je kot hišni časopis.

PS. Na leti direktno na to novico, samo bolj na splošno so veliko bolj bullish in furajo kako laž naprej namesto da bi Teslo direktno izpostavili (kar so tudi že naredili samo takrat, ko je cel svet že vedel npr.).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Ce govoris o kilometrih OK, ampak fascinira neucinkovitost. Kar pomeni, da bos pri isti tezi, volumnu baterije pri Tesli dobil vec. Ne vem no, meni se zdi to velik mimosun Jaguarja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Velik mimosun Tesle je, da je v vseh ostalih pogledih polizdelek, ki se začne razpadati že v Teslinem proizvodnem šotoru.
Super extra high tech baterija in motorji potem prav nič ne pomagajo, žal.

Kupci zadeve gledajo celovito. Fanatiki, pa seveda ne. Samo slednjih je malo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Baterija in motor sta tisto kar je najpomembneje pri EV....vse ostalo se precej enostavneje izboljsa.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, kot pri Alfa Romeu motor. Vse ostalo pa krep, da si z mehanikom na ti.
S tem, da je pri Tesli mehanik 700 km stran in računa 7500 EUR za najmanjše popravilo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
iz prve roke zagotovo ne....mogoce pa obstaja kaksna stistika o modelu S kolk se kaj kvari....ADAC pa to
Ne mores primerjat z Alfo, kao dober motor...ker je boljsi kot ga ima npr. BMW
Tesla ima napram Jagu 15% boljsega, boljsi sklop, MB, 4x0 sploh se niso zapeljali k strankam...vseeno se je treba zavedat, da oni rinejo na EV market, kjer so slabi, niamajo izdelkov in nimajo razen obljub prakticno nic...zanimivo bo
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tudi v Slo so Tesle s problemi...npr. ko zatajijo kosi pri vzmetenju, zdaj vgrajujejo konkretno boljše a brez vpoklica, tudi priznajo ne na servisu da menjajo, kar je izredno sporno imho.


Se ti to zdi kaka urejena firma?
https://twitter.com/XxAmberxX/status/1057054527608754178
https://twitter.com/TeslaCharts/status/1057011086011105286
https://twitter.com/zomgapocalypse/status/1056547589145944065
https://twitter.com/Cafazza/status/1056011086665736193

Tega je toooliko, da se ne da povedat. V slo zrihtaš avto iz nemčije, že jamrajo če je odbijač za pobarvat ali pa je bil pobarvan. Tukaj barvajo NOVE avtomobile takoj po prevzemu ali pa celo take sprejmejo! M3 obstajajo z prstnimi odtisi v laku, barve odbijačev se ne ujemajo ipd ipd.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Jaz tudi ne razumem gonje okoli porabe jaguarja.

kot da nekdo debatirala da ferari porabi več kot porš, to je pač zdaj drug svet, kot leaf, zoe, ipd
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz tudi ne razumem gonje okoli porabe jaguarja.

kot da nekdo debatirala da ferari porabi več kot porš, to je pač zdaj drug svet, kot leaf, zoe, ipd

Ne.. je malo čudno, da se niso bolj potrudili glede aerodinamike ipd. Tudi motor ni potem čisto na mestu, čeprav vsaj pri Audiju in MB potem ne pričakujejo nobenih težav, tako da je mogoče kak tehten razlog zadaj.

Sicer pa tudi Tesle zdaj zelo nihajo pri izkoristkih. Pri M3 kar poročajo o "izgubi" kilometrov na voljo pa so novi avtomobili.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Kako ne razumes Darjan gonje okoli Jaguarja...e pri EV je poraba, efektivnost irelevantna? Ker itak polniš na free vtičnici preko noči... Ne vem, no, logika da dol padeš. Sicer razumem, če meni nekdo časti gorivo, mi dol visi za porabo. Pa še takret ne, ker želim da čim manj sranja spuščam.

Tesli pa vsi priznavajo dobro tehnologijo pogona, baterij in krmiljenja. Jaguar je ocitna sunil nimo. Krepko.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dejansko je tako ja kontra logika. Kolega že i3 konkretno sprehodi kilowatte, ša ni tako športno orientiran avto in tudi voznik. Ravno zaradi nizkih stroškov stalno na polno pospešuje. Kadar rabi kilometre pa da v eco pro in res premišljeno vozi, da mu ni treba polnit.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Bo zanimivo videt Napredek skozi tehniko npr. Kaj bodo dali na cesto leta po Tesli. Ko bodo poročila razstavljenih primerkov in tehnologiji v ozadju. Ce pustimo pri miru organizacijo proizvodnje, dostave, servis itd. Je pomembno. Ampak ce je govora le o tehniki, resitvah, to me pa res zanima. Ker ta podjetja vstopajo na EV trzisce. In tukaj je pomebno kako znas narediti pogonski sklop in baterijo. To da znas izdelat super vozilo s kvalitetno plastiko in malimi spranjami je faktor. Ampak ce se tudi krogcev in mercedesov izdelek izkaze za taksen mimosun kot Jag. Bi bilo smesno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Samo zato, mr_, ker na jaguarja ne gledam kot na varčnega EV, ampak kot na športnika. Audi je kao 4x4, za merc pa ne vem na pamet.

In te avtomobile primerjaz s hyundai ki ima porabo 10kwh na 100km je pomoje mimosun. Hvala k, da se končno pojavljajo konkretni EV avti in ne samo škatlice.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Em...mr_ wtf? Omenil si 90% avta kot no big deal. Kaj mi pomaga top motor, če vse drugo razpade?

Kje ste sploh pobrali, da je Tesla tukaj nekaj daleč nad vsemi? Stvar ne opravi enega hitrega kroga na stezi, na avtocesti karnaenkrat nimaš drive-a (imaš video na YT), drive unity crkujejo kot po tekočem traku in jih redno menjajo...super dokler je garancija je super tudi čakat na to več mesecev?

Kako potem sploh imeti Teslo po poteku garancije? Razbite so bile vredne zelo malu, zdaj je popolnoma totalkana vredna 3x več, ker so deli tako dragi in jih rabijo za kakno S popravit neuradno.

Če teh težav ne bo pri tej konkurenci, potem nima veze tistih nekaj % višje "porabe" ali manj moči. Glede na to koliko leaf-ov ipd. se proda na Norveškem je to že mimo za teslo.

https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/jaguar-i-pace-takes-2019-german-car-year-award

Nekaj že delajo prav ali kaj...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
I-Pace is potentially another bright spot, registered more in Norway in October (provisional data) than total Jaguar volumes there during 12-months last year.
2:48 AM - 31 Oct 2018

Same is true for the Netherlands: before the end of 2018, more than 2,500 I-Paces will be registered here, which is about double the number of cars than the entire Jaguar portfolio sold in prior years.