Tako je, če upoštevamo še porabo periferije (če je seveda le-ta konstantna). Torej obstaja nek minimum porabljene energije pri nekem določenem toku. Če je tok večji ali manjši, pa se porabljena energija poveča.Se strinjam.
Dejansko gre za enačbo z dvema spremenljivkama. Prva je tista, ki sem jo jaz opisal, druga je pa ta, ki si jo ti opisal.
Graf, če izgube damo na Y os, na X os pa tok polnjenja, je pa verjetno krivulja podobna dolini.
Strašno dobro je mišljeno, ne bi si mislil...Ne vem kaj "strašno" pomeni ampak očitno je strah pred hitro degradacijo baterije povsem odveč...
Glede na to, da je notri LG-jeva baterija (kot v Amperi/Volt-u, Volt2, AmperiE, Ioniqu in KonaEV) in da je tekočinsko hlajena/ogrevana, računam, da bo padec kapacitete nekje tam, kot je pri ostalih EV-jih, ki imajo LG-jeve celice.
Npr. pri moji Amperi je v 5.5 letih (140.000+km) bruto kapaciteta padla za cca. 4%.
Kdo pri športnikih gleda na porabo naj gleda drug avto