Jaguar I-PACE EV 2019

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Darjan pod katero skalco zivis, da je ipace sportni avto.

Tesla ocitno ponuja marsikaj in jo kupujejo. So leta pred ostalimi. Proizvodnja ni na nivoju.
Kaj pa pravi instagram in YT pa je tko, tko. Nekaj info dobis v obe smeri, ne. Potrebno bi bilo vedet vsaj priblizno realno statistiko.

Proizvesti avtio, ki je 1/4 slabse glede tehnike pogona je pa smeh.
se vecji smej je darjanpva logika, da ker je sportnik.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Glede na ipace, ki je edini primerljiv avto teslam v proizvodnji, so leta pred njim v porabi. Ostalih ni. To je trg EV.
Ce pa zelis delat primerjeve z ICE pa jih, po zelji. Jaz to pojmujem kot razlicne stvari.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj ti ni jasno? Preberi sploh test autocarja...real world test.

Štromarja boš kupoval, tako da boš pogledal tiste cifre o realnem DOSEGU. Če ti ustreza te boli PATAK ali je baterija 1000 ali samo 10. Važno je da prevoziš tisto razdaljo, ki jo dnevno redno voziš. Glede na podatke v članku večina angležev ne rabi iPace-a polniti več kot 1x tedensko lol.

Še samo bolj všeč mi je, če ma i-pace večji luft pri bateriji, če tega ne dojameš ti pa res ni pomoči.


Bogi norvežani, ker jim ipace toliko "požre"....enako kot Tesla btw.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Bla, bla, bla, blodiš. Če govorim o tehniki ne vem zakaj mahaš s številkami o dosegu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
hm, ja, 400KM zvezne električne moči...to je verjetno brutalen pospešek?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Dajmo nekaj spravit na čisto - na Tesli ni ničesar, kar drugim ne bi uspelo skopirat ali narediti enako dobro. Razlika je v tem, da pri drugih ZAVESTNO naredijo nekaj drugače, morda slabše, da drugje pridobijo - ali je to življenska doba, ali je to profit, ali kaj tretjega. Nič na Tesli ni revolucionarnega ali neznanega, kaj šele da bi bili "leta pred ostalimi."
Za ziher lahko povem, da obstaja prototipni BMW 7, ki ima večji doseg kot Model S 100, nima pa nekih Ludacris modusov in MAd Max nastavitev. Vgrajena tehnologija je že zame "state of the art," kaj šele za nekega povprečnega poznavalc EV. In ta sedmica verjetno ne bo nikoli ugledala luč sveta, vsaj ne v takšni obliki - kljub temu, da bi prinašala dobiček, ga bi bilo premalo in pa tehnologija je premalo preizkušena in MTBF (mean time between failures) je premajhen, da bi si upali nabiti na masko "propeler."
Pravzaprav je lape Tesli zaprl že Pečjak... Vse je v tem, koliko ceniš svoj ugled.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
eno je prototip eno je avto na cesti. in ja tesle so leta pred ostalimi. Ker čene druga se že leta vozijo okoli, ko so ostali še vedno pri prototipih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Bla, bla, bla, blodiš. Če govorim o tehniki ne vem zakaj mahaš s številkami o dosegu.

Kaj hudiča pa ti veš o tehniki? Maš ti secirane te motorje na mizi in poznaš vse podatke? Boli me patak če so v motorju hrčki če ma veliko moči in malo porabi ali pa je zelo zanesljiv, odvisno kaj se išče. Podatkov za primerjavo tehnike pa ne bo noben povsem odkrito serviral na pladnju.

V slo in na hrvaškem se dela tehnično veliko bolj zahtevne strvari glede EV kot pa v Tesli. In ne pozabi, da svojih baterij nimajo in so povsem odvisni od Panasonica, ki je netipično Japonsko javno zabrusil, da tako poceni kot so zdaj prišli do baterij ne bodo nikoli več.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
eno je prototip eno je avto na cesti. in ja tesle so leta pred ostalimi. Ker čene druga se že leta vozijo okoli, ko so ostali še vedno pri prototipih.

Zakaj bi MORALI imet EVje na cesti? Če bi jih ogrožali ali pa bi bil visok dobiček, bi klasični proizvajalci že dolgo tega na ceste vrgli EVje.

Leta prednosti? Tako kot pri "avtopilotu"? Umaknili iz prodaje, stare kupce 2 leti nategovali s tem, trdili da gre brez LIDARja, zdaj bodo mogli pa še komplet preimenovat autopilot, če ga bodo sploh lahko tržili kot takega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
hma zakaj bi morali? ja če ni potrebe zakaj zdaj vsi hitijo in silijo v to? Zakaj "veliki" predstavljajo, napovedujejo, obljubljajo itd ev. Ziher ne za brezveze.
Ampak ker so vidli kolko keša jim je cuknila tesla. Kak koli obrneš je še vedno leta pred njimi pa če ti je všeč al ne.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj pa hitijo lol? Pač začeli so, čakali da baterije sploh proizvedejo na nivoju. Še vedno malo gemblajo ali pa vedo kako bo s kako novo baterijsko tehnologijo. Recimo, da solid state pride do te mere, da se začnejo proizvajat, lahko tesla kar zapre štacuno.

To da se napoveduje na veliko, še ne pomeni da se mudi, prav počasi gredo pa ničkaj se ne sekirajo. Bebci ponavljajo podatke, kako je Model3 bolj prodajan kot npr. BMW trojka, ne povedo pa da je trojka -30%, X3 pa +40%, ker amerikaninosi sploh nočejo več sedanov. Kaj ima tukaj Tesla? Model X za 100k USD, kmalu s polovično subvencijo.

Kot že napisano, če konkurent prodaja šaro in še na tem ne zasluži, potem pač počakaš, da se obesi, kaj boš sesuval svoj lastni biznis. Prihodnost je električna in avtonomna, kdaj točno pa se ta prihodnost za koga splača pa je vprašanje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Dajmo nekaj spravit na čisto - na Tesli ni ničesar, kar drugim ne bi uspelo skopirat ali narediti enako dobro. Razlika je v tem, da pri drugih ZAVESTNO naredijo nekaj drugače, morda slabše, da drugje pridobijo - ali je to življenska doba, ali je to profit, ali kaj tretjega. Nič na Tesli ni revolucionarnega ali neznanega, kaj šele da bi bili "leta pred ostalimi."
Za ziher lahko povem, da obstaja prototipni BMW 7, ki ima večji doseg kot Model S 100, nima pa nekih Ludacris modusov in MAd Max nastavitev. Vgrajena tehnologija je že zame "state of the art," kaj šele za nekega povprečnega poznavalc EV. In ta sedmica verjetno ne bo nikoli ugledala luč sveta, vsaj ne v takšni obliki - kljub temu, da bi prinašala dobiček, ga bi bilo premalo in pa tehnologija je premalo preizkušena in MTBF (mean time between failures) je premajhen, da bi si upali nabiti na masko "propeler."
Pravzaprav je lape Tesli zaprl že Pečjak... Vse je v tem, koliko ceniš svoj ugled.

Ne vem no, meni pa se zdi, da so leta pred ostalimi. Leta ze prodajajo EV vozila.
Pecjak ima serijsko proizvodnjo cesa? S cim jim je zaprl usta?
Recimo v Slo je imel Boscarol jajca, da bo izdeloval avione, ne le ultralighte, pa je pogorel. Pa je le kup plastike, motor in propeler. Kar pocne Piper in Cessna ze desetletja, le skopiras, kaj bi bilo tako tezkega...pa ne gre.
Tesla pa ima jajca zacet z EV in vodi. Zakaj to prmerjat s klasicnimi BMW in MB itd...Naj pridejo, če menijo da je prihodnost v EV na trg in se izkažejo. Zaenkrat dominira Tesla. Ali se bo sesula ali ne...will see
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Na trgu EV verjetno Tesla le vodi, ampak ne pozabit, da je to vseeno avtomobil in na trgu avtov je Tesla relativno boga.

ali zakaj bi morali segmentirat avtomobile na EV, phev, hibride, bencinarje, dizle, vodik...vse je to pač avto, kaj ga žene je načeloma "vseeno".
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ampak ker so vidli kolko keša jim je cuknila tesla. Kak koli obrneš je še vedno leta pred njimi pa če ti je všeč al ne.
Ja, imaš prav, seveda jim je Tesla cuknila, pač je formula na elektriko, trend, pač hit, enako kot bio prehrambeni izdelki. K temu je tudi pripomogla dieselgate gonja. Dajmo biti realni, a se sprenevedamo ali res kdo misli da nemška trojica "ne zna" dati na trg ekvivalenta Tesli ali podobnega skopucala? Ali zgolj nočejo prodajati pod ceno, v minus kot to dela Tesla? Vsak ki je sedel kdaj v Tesli in so mu pomembni detajli ne bo izjavil da je tesla vodilna ali pred komerkoli. Vodila v čem? V dometu? Pa koga briga domet, 10% večji ali manjši. Kripa je tudi marsikaj drugega kot zgolj poraba in domet. Vseeno mislim da bodo nemci plasirali na trg prave zadeve ko bo čas za to, ne verjamem da so na tem področju tako zelo nebogljeni kot marsikdo misli.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Lepo zvezno speljevanje že od vsega začetka, brezslišno drsenje skozi prostor to je zame premium.
Totalne kripe so mi pa dizli, ki ropotajo in vibrirajo pa še smrdijo. Kakšna je plastika na otip (ter špranje med spoji - boli me k.) mi niti ni tolko pomembna, usnja pa itak nočem v avtu.

Komaj čakam da svojega dizla menjam za elektro (žal še nekaj časa verjetno ne.).
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Velik premium dizlov (sveta trojica) se vozi po naši ulici, pa tudi na parkingih jih opažam. Me preseneča kako glasni so, nič boljši od mojega mondea.