Priznam ja je velika razlika.
Hotel sem povedat, da me na ulici velikokrat preseneti kakšen premium s tipičnim bučanjem kot ga ima moj.
Kakšna je plastika na otip (ter špranje med spoji - boli me k.) mi niti ni tolko pomembna, usnja pa itak nočem v avtu.
Lepo zvezno speljevanje že od vsega začetka, brezslišno drsenje skozi prostor to je zame premium.
Totalne kripe so mi pa dizli, ki ropotajo in vibrirajo pa še smrdijo. Kakšna je plastika na otip (ter špranje med spoji - boli me k.) mi niti ni tolko pomembna, usnja pa itak nočem v avtu.
Komaj čakam da svojega dizla menjam za elektro (žal še nekaj časa verjetno ne.).
According to the automaker, the 90-kWh battery in the Jaguar I-Pace offers up just 234 miles of electric range. That’s less than the base Tesla Model X. Lower than the Hyundai Kona Electric and even below the range rating of the Chevy Bolt. All three of those vehicles have smaller capacity battery packs.
Elektromotor nima take hibe kot klasika, da bi z velikostjo in močjo motorja poraba neizmerno naraščala. Pri EV na porabi največ doda dodatna teža večjega motorja.
Model 3 s 400+ KM ima praktično enako porabo kot IONIQ s 120 KM