Jaguar I-PACE EV 2019

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Priznam ja je velika razlika.
Hotel sem povedat, da me na ulici velikokrat preseneti kakšen premium s tipičnim bučanjem kot ga ima moj.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
to pa ja..slabše olje, nevzdrževan..mrzu do konca..itd..

sam aveš, da imaš 2 ali tri tvoje mondejce za enga tega..ev.. to ni normalno..vsaj meni ne
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
avta za 60k si ne morm privoščit. Ampak kakšni so spoji - špranje ter plastika na otip mi je zadnji faktor, ki bi odločal pri nakupu.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ti veš, da pri Model 3 odtrga zadnji odbijač če se dlje voziš v močnejšem dežju? Veš koliko je bil potem avto testiran?

Če ne znajo skup spravit notranjosti, enih špranj, barve na avtu... a človek jim naj zaupa da dela vrhunsko njihov autopilot, baterija in pogonski sklop?

lol
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ravno zato govoriš takšne neumnosti ker si ga ne moreš privoščiti in nisi bil nikoli v tej poziciji, zato pa pametuješ kaj bi bilo če bi bilo. Ko bi enkrat odlistal 60 ali 80k€ za kišto bi te še kako zelo motil vsak detajl, verjemi. Če si pripravljen dati tak denar za avtomobil ki ima zgolj ogromno moči torej dober peformans in zvezno vleče potem žal nimaš občutka za denar koliko je kaj vredno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
Lepo zvezno speljevanje že od vsega začetka, brezslišno drsenje skozi prostor to je zame premium.
Totalne kripe so mi pa dizli, ki ropotajo in vibrirajo pa še smrdijo. Kakšna je plastika na otip (ter špranje med spoji - boli me k.) mi niti ni tolko pomembna, usnja pa itak nočem v avtu.

Komaj čakam da svojega dizla menjam za elektro (žal še nekaj časa verjetno ne.).

resno, si se ti vozil nad 50 km/h z elektro avtom, isto ropota kot dizel in podobno...pač gume so glasne itd. Ne vem, nisem videl neke faking razlike v šumenju (tesla, i3 ...)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Res je ja, kaj šele pri 150kmh ...

Razlike so, seveda, pri starih avtih, novi pa so itak tako izolirani, da ni neke razlike. Folk še pač živi v časov golfa1 in si misli kako je EV drug svet, no saj je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
ja. zunaj pa sploh ni razlike...sem zadnjic v At hodil po pločniku pa nekaj od zadaj prilomasti mimo (relativno počasi) pa je bila tesla s...sem samo pogledal, sem mislil da je kakšen tovornjaček po hrupu sodeč.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
heh, na "e-forumu" uporabniki debatirajo, kako glasni so kompresorji klim, enim baje to ruži bolj kot ICE...mogoče je to namerno :)

Meni sicer ne, oz tako prijezno "bzzzzzz" dela :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pri Priusu zan biti kompresot klime kar glasen, seveda ko razgret avto zaženeš, ko je enkrat ohlajen mirno prede.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

OFFICIAL: Jaguar I-Pace Range Just 234 Miles, MPGe Figures Disappoint


epa.jpg


According to the automaker, the 90-kWh battery in the Jaguar I-Pace offers up just 234 miles of electric range. That’s less than the base Tesla Model X. Lower than the Hyundai Kona Electric and even below the range rating of the Chevy Bolt. All three of those vehicles have smaller capacity battery packs.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Kaka bedna primerjava z Boltom in Kono, ki sta oba manjša in lažja avta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ne vem no, kot da se ICE primerja ferarija in cliota in jamra, kako clio s 50l naredi 700km, ferari pa le 100 ?

Saj pa jasno, če je večja moč, da je tudi večja poraba, nima jaguar 400KM in skraoj 700 navora, bolt pa recimo le 200KM in 260 navora? Dejansko ima jaguar dva motorja, vsak močnejši od Boltovega.

mislim kere primerjave dela folk
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Elektromotor nima take hibe kot klasika, da bi z velikostjo in močjo motorja poraba neizmerno naraščala. Pri EV na porabi največ doda dodatna teža večjega motorja.

Model 3 s 400+ KM ima praktično enako porabo kot IONIQ s 120 KM
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Verjetno pa so važne karakteristike motorja? Recimo Volt ima dosti višjo porabo od ioniqa, teorije pa so, da je pač ioniq bolj optimiziran za vožnjo pri xy kmh, volt pa bolj pri 47kmh...
Mogoče ne bi bilo slabo primerja na koliko rpm se vrtijo določeni motorji pri enakih hitrostih?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Elektromotor nima take hibe kot klasika, da bi z velikostjo in močjo motorja poraba neizmerno naraščala. Pri EV na porabi največ doda dodatna teža večjega motorja.

Model 3 s 400+ KM ima praktično enako porabo kot IONIQ s 120 KM

Ravnotako rabi večji motor večji zagonski tok da se zavrti. Ne prodajaj preveč bučk...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
To je bolj taka kot tista, da bom izklopil radio, da bom manj pokuril, kar je čista resnica, ampak zanemarljivo malo razlike.