Jaguar I-PACE EV 2019

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Super, bulletproof tehnologija potem, resno za nakup rabljenega čez 3-4 leta :)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mimogrede, miska mi je povedala, da ipace dobi naslednje leto 22kW 3 fazni polnilec.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Z max 100kW se polni na na DC hitri polnilnici.
Na AC se trenutno lahko polni le z 1x32A, z naslednjim letom pa naj bi dobil 3x32A polnilec.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Pa je potem mozno recimo omejiti filanje s 3x20 ali moras doma pojacat priklop na vsaj 3x35 (ene 20 evoov vecja poloznica na mesec samo zaradi vecje obracunske moci, da o strosku povecanja prikljufne moci ne pisem (vsaj nekaj 100 evrov, ali celo nekaj jurjev)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Razmišljam, če je iz vidika izgub, sploh kaj bolje, če je 3x?

Iz volt teme vidimo, da nižji kot je polnilni tok, večje so izgube. Ampak tu se tok ne poveča na 96A ampak je 3 x 32...torej če je 1 x 32 izgub recimo 10%, bodo pol ostale, le pač čas je krajši?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Pa je potem mozno recimo omejiti filanje s 3x20 ali moras doma pojacat priklop na vsaj 3x35 (ene 20 evoov vecja poloznica na mesec samo zaradi vecje obracunske moci, da o strosku povecanja prikljufne moci ne pisem (vsaj nekaj 100 evrov, ali celo nekaj jurjev)

Seveda se da. Če že avto tega ne omogoča, mora domača polnilna postaja omogočati nastavitev zgornje meje toka polnjenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Razmišljam, če je iz vidika izgub, sploh kaj bolje, če je 3x?

Iz volt teme vidimo, da nižji kot je polnilni tok, večje so izgube. Ampak tu se tok ne poveča na 96A ampak je 3 x 32...torej če je 1 x 32 izgub recimo 10%, bodo pol ostale, le pač čas je krajši?

Izgube, ki so konstantne na časovni interval, bodo ostale, le da bodo trajale krajši čas, kar pomeni, da bo manjša količina izgubljene energije.
 

crunchy

Pripravnik
15. feb 2018
40
8
8
Izgube, ki so konstantne na časovni interval, bodo ostale, le da bodo trajale krajši čas, kar pomeni, da bo manjša količina izgubljene energije.
Zaradi notranjih izgubnih upornosti (na kablih in v akumulatorju) bo izgubna moč pri dvakratnem toku 4x večja (P=R*I^2). Glede na to, da bo polnjenje 2x hitrejše, bo skupna izgubna energija 2x večja.
Da povzamem: pri polnjenju akumulatorjev bodo skupne izgube (v obliki oddane toplotne energije) vedno manjše pri manjših tokovih polnjenja in obratno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
mnja, je pa izguba večja, če se polni z nizkim tokom, zato ker je "periferija" vklopljena dlje časa...jaz sem naračunal 15% pri 6A vs 10% pri 16A, tako da kar opazna razlika...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zaradi notranjih izgubnih upornosti (na kablih in v akumulatorju) bo izgubna moč pri dvakratnem toku 4x večja (P=R*I^2). Glede na to, da bo polnjenje 2x hitrejše, bo skupna izgubna energija 2x večja.
Da povzamem: pri polnjenju akumulatorjev bodo skupne izgube (v obliki oddane toplotne energije) vedno manjše pri manjših tokovih polnjenja in obratno.

Se strinjam.

Dejansko gre za enačbo z dvema spremenljivkama. Prva je tista, ki sem jo jaz opisal, druga je pa ta, ki si jo ti opisal.

Graf, če izgube damo na Y os, na X os pa tok polnjenja, je pa verjetno krivulja podobna dolini.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ta baterija/baterije ki bodo v tem Jaguarju, koliko pa je kaj predvidena izguba kapacitete baterije po nevem... 200.000km, 10 letih ali..? So kakšne študije, številke, izkušnje...?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Glede na to, da je notri LG-jeva baterija (kot v Amperi/Volt-u, Volt2, AmperiE, Ioniqu in KonaEV) in da je tekočinsko hlajena/ogrevana, računam, da bo padec kapacitete nekje tam, kot je pri ostalih EV-jih, ki imajo LG-jeve celice.

Npr. pri moji Amperi je v 5.5 letih (140.000+km) bruto kapaciteta padla za cca. 4%.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Huh presneto dober rezultat, to ni nič. Ni pa možno pa bo zadeva pri 200.000km totalno zružila oz. da bo silovito zružila od neke točke dalje?