ja ni glih opel neka znamka, ki bi ceno držalaOdvisno, ampera/volt sta skoraj zastonj, i3 pa kr relativno drži ceno.
Although these vehicles come from different makers and are targeted at different customers they appear to share similar battery cells within liquid-cooled packs that ride underneath the floor as a structural part of the vehicle unibody.
Pa je potem mozno recimo omejiti filanje s 3x20 ali moras doma pojacat priklop na vsaj 3x35 (ene 20 evoov vecja poloznica na mesec samo zaradi vecje obracunske moci, da o strosku povecanja prikljufne moci ne pisem (vsaj nekaj 100 evrov, ali celo nekaj jurjev)
Razmišljam, če je iz vidika izgub, sploh kaj bolje, če je 3x?
Iz volt teme vidimo, da nižji kot je polnilni tok, večje so izgube. Ampak tu se tok ne poveča na 96A ampak je 3 x 32...torej če je 1 x 32 izgub recimo 10%, bodo pol ostale, le pač čas je krajši?
Zaradi notranjih izgubnih upornosti (na kablih in v akumulatorju) bo izgubna moč pri dvakratnem toku 4x večja (P=R*I^2). Glede na to, da bo polnjenje 2x hitrejše, bo skupna izgubna energija 2x večja.Izgube, ki so konstantne na časovni interval, bodo ostale, le da bodo trajale krajši čas, kar pomeni, da bo manjša količina izgubljene energije.
Zaradi notranjih izgubnih upornosti (na kablih in v akumulatorju) bo izgubna moč pri dvakratnem toku 4x večja (P=R*I^2). Glede na to, da bo polnjenje 2x hitrejše, bo skupna izgubna energija 2x večja.
Da povzamem: pri polnjenju akumulatorjev bodo skupne izgube (v obliki oddane toplotne energije) vedno manjše pri manjših tokovih polnjenja in obratno.