Hyundai Kona EV

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Tako je do 5 let je nekje 40k na leto. Izhajal sem iz tega da je za clio in zoe ista cena, okoli 17k EUR. Potem cena energenta za 40k na leto diesel in pri zoe 120 EUR mesečno za baterijo in stroški elektrike. Po laičnem izračunu si približno na istem. Odvisno kje polniš, če samo na javnih polnilnicah si na istem že pri dosti manj km. To je nekje enako kot je Andy gor za Kono izračunal. nekje med 150 in 200 k km se izenači, kar je nekako 40k na leto.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Težko je posploševat, za Zoe bi rekel da to kar velja, za Kono če bodo ceno res tako navite tudi, za kaj tretjega pa ni nujno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Neprecenljivo je tisti kabel večkrat dnevno vtikat v avto, pa spremljat in iskat kje so zastonj črpalke, pa katera na dela, ti pa samo še za nekaj km W v bateriji...
Tole je res za entuzaiste. In take se "lupi"
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ne vem, ali pa da moraš vsake toliko na bencinsko hodit in tam čas zgubljat in si roke mazat. Če ti je dovolj da polniš samo doma, se to meni zdi bolj udobno, si že tako napelješ kabel da je pri roki in rutinsko pač vkljopiš še kabel tako kot pač moraš vrata avta odpret in zapret.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mikrohard

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Neprecenljivo je tisti kabel večkrat dnevno vtikat v avto, pa spremljat in iskat kje so zastonj črpalke, pa katera na dela, ti pa samo še za nekaj km W v bateriji...
Tole je res za entuzaiste. In take se "lupi"
Imas mobilni telefon? Ti ga je tezko zvecer priklopiti na polnjenje?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Neprecenljivo je tisti kabel večkrat dnevno vtikat v avto, pa spremljat in iskat kje so zastonj črpalke, pa katera na dela, ti pa samo še za nekaj km W v bateriji...
Tole je res za entuzaiste. In take se "lupi"
Predvsem pa je neprecenljivo, ko greš v Avstrijo v shoping, pa te za eno polnjenje (80km dosega) olupijo za 6eur + 1 ura ceremonij s pridobitvijo kartice.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Točno tako je. Lepega dneva bo teh zastonjskih polnilnic konc. Najkasneje, ko bo ICE odklenkalo. Takrat bodo polnjenja svinjsko draga, saj je potrebno vse naložbe v elektro infrastrukturo not dobit. Recimo petrol, Elektro itd, ki imajo brezplačne polnilnice so gospodarske družbe in hočejo profit. Vse kar so do sedaj in kar še bodo v elektro infrastrukturo vložili jim bo povrnjeno 100x.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Pri avtu z dosegom 400 realnih km-jev je polnjenje izven domacega doma prej izjema, kot pravilo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
No ja. Sodobna vozila imajo 1000+. realno z 1000+ v razredu družinskega avta tipa golf in passat verjetno za časa našega življenja ne bomo vidli. Je zdajšnji naftni in bodoči elektro lobi premočan. današnji naftni imperiji bodo v bodoče elektro. Imajo zemljišča in svoje servise ob cestah, so urejeni z papirji, so ob glavnih prometnicah, majo strateške točke.Tega ne bodo z rok izpustili, da bi se mimo peljal in ne ustavil. Enostavno bodo v sodelovanju z avto industrijo naredili tako, da se boš recimo na dopust vsaj enkrat ustavil za vsaj kake pol ure ali več. V tem času boš drago filal, pa še kak eur za WC, deca sladoled, kavica, pir. Svet se vrti okol kapitala. petrol ni dobrotnik. Elektro pump ne dela zaradi eko oh in sploh skrbnika naše preljube Zemlje, saj zraven prodaja vsrana goriva. Vse je biznis. Avto industrija nam bo pa vsake tolko ob podpori marketinga drago prodajala vozila z recimo 10 km več dosega od prejšnjega modela. In nam bojo novosti in doseg servirali po malih obrokih.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Kolikokrat na leto pa narediš vožnje po 1000km brez postanka? Jaz naredim povprečno do 100km na dan. Čez 400km na dan res samo, če se gre na kakšen izlet/potovanje v tujino. Sicer pa moje "sodobno" vozilo (ki pač ni traktor) ima realni doseg cca. 600km.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Jest ne, ti ne. Nekdo pa. Verjemi, pri realnih 500, ne tistih papirnatih. realnih z klimo, gretjem itd bo veselja konec. recimo z motorjem 500 lahk naredim dopoldne.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Za 90 posto folka nepomembno.
Pri električarjih je edina realna omejitev samo cena. Če uspejo narest električarja tipa Golf, za ceno tam 22 k EUR, pa da ima domet samo 100 km, tudi pozimi, se bi prodajal kot vroče žemljice.
Ga ni lepšega, da avto filaš lepo doma, čez noč, tako kot telefon.
Folk je itak povečini na režimu kuča-poso, pa še to v rangu 15 km v eno smer, 30 km dnevno. Vse ostalo so v resnici ekstremi.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
No ja... ioniq ima cca 200km realnega dosega, cena s subvencijo cca 28k... pa se ne prodaja kot vroce zemljice. Jaz bi ioniqa vzel za 20k, kono pa za 30k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ne baje, kar so. Bi jih lahko prodali 3x več, če bi jih bili sposobni naredit.
Ampak smo še vedno v okviru first-adopterjev ... Tudi če bi jih 3x več prodali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Če bo tudi v Sloveniji podobno razmerje med ceno Ioniq/Kona, lahko pričakujemo ceno 45k€ (+-1k€) za 64kWh model. 40kWh bo imel pa podobno ceno kot Ioniq...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Za 90 posto folka nepomembno.
Pri električarjih je edina realna omejitev samo cena. Če uspejo narest električarja tipa Golf, za ceno tam 22 k EUR, pa da ima domet samo 100 km, tudi pozimi, se bi prodajal kot vroče žemljice.
Ga ni lepšega, da avto filaš lepo doma, čez noč, tako kot telefon.
Folk je itak povečini na režimu kuča-poso, pa še to v rangu 15 km v eno smer, 30 km dnevno. Vse ostalo so v resnici ekstremi.

Pa ni treba golfa, dovolj je nekaj v rangu cliota za 12k.