Hyundai Kona EV

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
vseeno, navdušenje me je minilo. Po ogledu navadne kone, ki je navaden odbijajoč plastik fantastik, po manjku 4wd, po še nižji višini, po precej visoki ceni, bomo tole enostavno preskočili. Elektro mobilnost bo še morala kar počakati.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Za nek normalen denar bi bil smiseln nakup... seveda pa slabih 40k€ z odbito subvencijo za tak razred avta ni normalen denar... še vedno je to avto za elektro poinirje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
vseeno, navdušenje me je minilo. Po ogledu navadne kone, ki je navaden odbijajoč plastik fantastik, po manjku 4wd, po še nižji višini, po precej visoki ceni, bomo tole enostavno preskočili. Elektro mobilnost bo še morala kar počakati.
Bejži no? Iz Merkle si se usedel v Kono in te je minilo? Ne verjamem! :valjamse:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za nek normalen denar bi bil smiseln nakup... seveda pa slabih 40k€ z odbito subvencijo za tak razred avta ni normalen denar... še vedno je to avto za elektro poinirje.
Se strinjam. Sva ravno danes racunala s kolegom. Polno opremljena KonaEV z odsteto subvencijo bo nekje 40kEur. Polno opemljena Kona 1.6T, 4wd, automatic je 26kEur. To je za cca 14kEur razlike. Za to dobis 10.000l bencina in s tem naredis cca 200.000km, ce racunas porabo bencina in cene voznje na elektriko.
Torej, pa zaokrozimo navzdol, recimo 150.000km (servisi, prispevek za ceste,...) - sele po tolikih kmjih se investicija sele izenaci. Sele od tu naprej zacnes varcevati, kar mi je prepozno.
Ja, sej ne recem, ponudba in povprasevanje, ampak mislim, da bom Ampero vozil se kar nekaj casa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ozze

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ampera bo edina pametna izbira, dokler ne crkne, če računaš iz vidika ekonomičnosti.

Drugače pa...vsak nov avto ne bo prinesel pozitivne računice, samo rabljeni jo, za pravi denar.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prvi entuziasti za EV bi morali biti bolj tiho, sedaj smo pa tam, da so proizvodnje kapacitete dokaj majhne povpraševanje po EV pa se veča, cena je pač odraz ponudbe in povpraševanja in nič drugega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Aja? Ni cena odraz tega, da so baterije tako zelo drage, da ceneje ti avti niti ne morejo biti?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Morda danes to še velja, komaj, jutri se bodo pa proizvajalci začeli počasi mastiti z visokimi maržami na EV.

Če malo po kmečko pogledaš komponente:
- Cena baterije je recimo 200$/kWh, Musk se hvali da so že blizu 100$/kWh
- električni pogon ni dosti drugačen kot v nekem hibridnem ICE, ja je bolj zmogljiv motor in inverter, pa dodatni polnilec, ampak po drugi strani pa ni not NIČ od ICE šare

Torej baterija od 6.000 do 12.000 €, v recimo C-HR hibridu (podoben rang kot Kona), ki ima notri vse ostalo in še preveč (ICE) za 25k €. To dvoje sešteješ in nekako ne dobiš 47k €, kot stane Kona brez subvencije. Ampak OK, če narediš bolj malo avtov, potem razvoj na en avto stane dosti več, ampak vseeno 10k € razlike, pa že s to nižjo ceno bi imeli enih 10% marže, pri tej višji pa jo imajo zajetnih 30%.

Še enkrat to je kmečka računica, ampak dvomim da sem kaj dosti falil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja saj, to tudi meni ne gre v račun, zakaj delajo neke uber nove modele, samo za EV (zoe recimo) in ne vzamejo obstoječega in vgradijo EV pogon. Ves nepotreben razvoj se na tak način zaobide.

Hyundai je začel zdaj to delat, tako da v kratkem bodo verjetno ostali sledili.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Zakaj? Zato ker v klasičnem vozilu ni namenskega prostora za baterijo, to štrlenje baterije na dnu Kone je točna demonstracija tega inženirskega kompromisa.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
Zakaj so EV dragi, zaradi subvencij. To je čista anomalija trga. In ne samo pri Ev, amapk vsepovsod.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj je vse več folka mnenja, da morajo subvencije počasi oditi.
Po drugi strani se pa tudi dizelsko gorivo subvencionira skozi nižjo trošarino ...
En lobi proti drugemu. :p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Je nekaj resnice na tem.
Zaradi subvencij, proizvajalci bolj navijajo cene, kot bi, če bi bila čista borba na trgu.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Pa tudi, če ne bi bilo subvencij... cena 40k€ je za Kono EV enostavno previsoka. Mene osebno na koncu zanima cena z odbito subvencijo. Ampak očitno je razmerje med ponudbo in povpraševanjem trenutno tako, da lahko to ceno opravičijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Je nekaj resnice na tem.
Zaradi subvencij, proizvajalci bolj navijajo cene, kot bi, če bi bila čista borba na trgu.

Če se veda pozabimo na to, da v precej državah subvencij ni oz jih dolgo ni bilo, cene so pa bile že takrat visoke.
V resnici je pa tako, da so strški razvoja na prodano enoto visoki, poleg tega pa proizvajalci (s Teslo na čelu) vedo, da so first-adopterji pač pripravljeni plačat višjo začetno ceno. TCO je pa itak OK ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja ne, 40k s kantico...ne vem no :) zdaj si pa zamisli kako rabljeno benflo dobiš za tak denar...pelješ se ko kralj