Hyundai’s first compact electric crossover returns a respectable 250 miles (402 kilometers) of range on the U.S. scale thanks to a 64-kWh lithium-ion battery pack. That’s a 12-mile improvement over the Chevrolet Bolt EV (238 miles), a 30-mile improvement over the standard (but not yet available) Tesla Model 3 (220 miles), and a significant 99-mile improvement over the new Nissan Leaf (151 miles). Total power output is listed at 201 horsepower (150 kilowatts) and 291 pound-feet (394 Newton-meters) of torque, with DC fast charging standard.
Kona Electric energy efficiency is internally-estimated at 117 MPGe, superior to Nissan Leaf (112 MPGe), Tesla Model S (104 MPGe), and Tesla Model X (93 MPGe).
Imaš kakšno novico glede tega? Predvsem cena me zanima. Na Norveškem so cene že znane. Če bo pri nas enako razmerje cene kona/ioniq, potem bo redna cena brez subvencije od 46k€ naprej (meni osebno predrago).Danes sem bil pri Šubelj-u in so mi rekli, da se jim konec maja odpre konfigurator, dobavljivi pa naj bi bili jeseni, tako da... Hmmm, bo treba konec maja spet k njim
SUV, a baterija čisto pri tleh (video 1:43)Hmmm, upam da baterija ne bo takole strlela pri produkcijskem avtu.
Ko bo cena padla na 20.000€ jo kupim.Jaz bi rekel 39kEUR z odsteto subvencijo za polno opremljeno Kono s 64kWh baterijo.