Ne delaj neumnosti, zahtevaj novega, vendar prijavi stvarno napako. In tako ti ga ne smejo šraufat, lahko ti samo novega dajo al pa denar vrnejo!!! Ne uveljavljaj garancije, ampak stvarno napako in pazi, da te žejnega ne peljejo čez vodo!!!Če bodo hoteli zamenjat? Se bojim da bo to trajalo. Vzel sem pri Telekomu.
Čez en teden boš že pozabil, da si bil brez. Naredi to, drugače te bo vedno žrlo! In boš vedno imel tisti slab občutek, da si izpustil neko priložnost, ko lahko še kaj narediš! Brcni se v rit iz kavča in naredi kaj!Bolj me to moti da bom nekaj časa brez telefona, svojega starega sem ravno danes prodal.
Nov aparat boš dobil le če ti priznajo stvarno napako. Torej...?Uveljavljanje stvarne napake je že ok na papirju, v real life pa ne tako. Seveda je super, ker kupec sam zahteva ali novi aparat, ali vračilo kupnine, ali razliko v denarju, ali ...
Je pa jeba, ker čakaš 8 dni na odgovor da se postopek sploh začne, seveda lahko v odgovoru dobiš tudi pojasnilo, da se stvarna napaka ne prizna in kaj ti potem preostane, tožba ???
Moj nasvet, pojdi do prodajalca ali na RAM in se najprej lepo pogovori, kaj so možnosti in se potem odloči po pameti. Tudi jaz bi vsekakor zahteval nov aparat, sem pa prepričan, da se da urediti brez uveljavljanja stvarne napake (če uletiš in takoj zahtevaš stvarno napako, prodajalci dobijo takoj ošpice in bodo naredili vse, da te zjeb*). Jaz osebno bi se osebno oglasih pri njih, jim predstavil problem in na podlagi zapisnika o okvari zahteval nov aparat ...
Jes te ne prepričujem, da se usajaš na Telekom ali kogar koli, jest se usajam, nate, da skočiš iz "udobnega fotelja" in kaj ukreneš! Takšnih in drugačnih izkušenj z trgovci imam pa že nebroj...! Vedi pa, dlje kot boš čakal, težje boš kaj dosegel, prve dni po nakupu, navadno prvih sedem dni se takšne zadeve najlažje urejajo!!!!! Najbolje na prodajnem mestu kjer si ga prevzel. Pa poročaj, kaj si dosegel. Obilo sreče ti želim!Sem že stopil v kontakt z Samungom, bomo videli kaj bo. Drugače pa nisem človek, ki bi se prišel usajati ko mislim da imam prav.
Tole sem pa posnel in tudi poslal na Samsung.
Ne razumeš - če uletiš in takoj uveljavljaš stvarno napako, se to ponavadi naredi pri prodajalcu, se naredi zapisnik in potem je zakonski rok 8 dni, da dobiš odgovor in odgovor je lahko tudi, da se stvarna napaka ne prizna in potem se prične zgodba o jari kači in steklem polžu.Nov aparat boš dobil le če ti priznajo stvarno napako. Torej...?
Če, želijo te lahko v vsakem primeru nategnejo, tudi z ne vem kakšnim pristopom. A pravica je navadno na strani kupca, razen, če mu kak update prej ne reši težave... p.s. nikjer nisem omenjal uletanja ne vem kam, povedal sem samo kaj mora storiti, način si bo izbral pa sam...Ne razumeš - če uletiš in takoj uveljavljaš stvarno napako, se to ponavadi naredi pri prodajalcu, se naredi zapisnik in potem je zakonski rok 8 dni, da dobiš odgovor in odgovor je lahko tudi, da se stvarna napaka ne prizna in potem se prične zgodba o jari kači in steklem polžu.
Če pa pristopiš kot človek do prodajalca/servisa, predstaviš problem in je evidentno, da ni mutnih poslov s strani kupca, bo itak spet napravljen zapisnik na mestu samem in velika verjetnost, da bo mat dobil nov telefon v nekaj dneh, če ne prej.
mat, poročaj kako se je izšlo.
Veš kaj me zanima - a si se ti sedaj obesil samo na ta speedtest in si siguren, da vedno meri iz istih serverjev ? A so ti appi zanesljivi ? Kako pa telefon deluje v real life, občutiš razliko npr. v odpiranju strani, če je BT OFF/ON ? A imaš drugačne hitrosti tudi v prikazu pod wifi nastavitvami v samem telefonu ?Sem že stopil v kontakt z Samungom, bomo videli kaj bo. Drugače pa nisem človek, ki bi se prišel usajati ko mislim da imam prav.
Tole sem pa posnel in tudi poslal na Samsung.
Mislim, da s tvojim ni nič narobe. Bi rekel, da je prej kakšna SW težava(ali težava s routerjem-nastavitve). Sam sicer nimam težav Wifi/BT hitrost je enaka z prižganim ali ugasnjenim. Pri meni se opazi občutno slabša hitrost/povezava preko mobilnega omrežja (telemach) predvsem v kakšnih zaprtih prostorih ali na kakšnih določenih lokacijah. BT nima veze ali je prižgan ali ugasnjen.Hvala, očitno je z mojim nekaj narobe.
??? Mal čudno... Torej, če želiš takoj menjat... v nasprotnem primeru pa čakanje in negotovost...?Primeni je ravno obratno. LTE mi leti kot še nikoli prej, tako da res več ne vem če se bom še kaj preveč z tem ukvarjal. Sem bil danes na Telekomu, lahko zamenjam če plačam 219 evrov uporabnine........
Za ta denar si kupiš nadomestni telefon in počakaš! Jest bi tako naredil!Tako nekako. nekaj imam še v mislih, bom videl kako naprej.