Vsekakor o regeneraciji ne moraš razmišljati pri centralnem motorju.Koliko drazje bi bilo kolo z regeneracijo energije.
Raje nekaj km klanca (300 visincev) v energijo pretvorim kot v toploto zavor
Vsekakor o regeneraciji ne moraš razmišljati pri centralnem motorju.Koliko drazje bi bilo kolo z regeneracijo energije.
Raje nekaj km klanca (300 visincev) v energijo pretvorim kot v toploto zavor
Ja, ta proizvajalec, naročil sem ga pa z zastonj vgradnjo pri lokalnem serviserju koles.Zaupaš kje si ga kupil?
https://www.speedbox-tuning.com tu?
Boš povedal če si zadovoljen in kakšne so izkušnje.Ja, ta proizvajalec, naročil sem ga pa z zastonj vgradnjo pri lokalnem serviserju koles.
Bom. Sem zmenjen da pripeljem bicikl po cesti, ko bo malo topleje za kolesarjenje - ja, vem da sem pu**y za alter standarde Pantanijev - pa da ga ne vozakam v avtomobilu sem in tja...Boš povedal če si zadovoljen in kakšne so izkušnje.
Evo, pa ga imam!!!
Sem ga že malo sprobal in sem navdušen! V bližnji zelo hud klanec z veliko lahkoto, po ravnem drvi preko 50 km/h, ima gas ročko, sploh ni treba gonit, ampak to je pač za izredne primere. Motor najjači, Bafank 1200W, baterija 840 Wh, ekran barvni, prestave 9 stopenjske, domet nekje do 200 km.
Meni se ne zdi kaj preveč sporno, tista gas ročka se bo itak zelo malo uporabljala, brzino pa lahko dosežeš z elektriko al pa brez.Sedaj pa samo še homologacija, registracija,čelada in izpit za motor ...
Po pameti, so ta plavi že eno malenkost pozorni na predelave
Ne razumem tole?Bomo vidl kdo bo prej popustil. Ti ali kolo.
1200€ s ta hudo baterijo!Slika? Cena?
BTW, čestitke
Ta kolo ni narejen za 1200W motor. Ti pa tudi ne.Ne razumem tole?
Lahko razložiš?Ta kolo ni narejen za 1200W motor. Ti pa tudi ne.
Lahko razložiš?
Hmm... kaj pa pravijo okvir, vilice, feltne in zavore? To mora pri 50 km/h kar lepo zvijat...1200€ s ta hudo baterijo!