Električno kolo

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.317
950
113
Ne vem, zakaj bi po hribu navzdol med zaviranjem obrnil pedala in zagnal motor?
Vzami njegov primer kot dobronameren nasvet. Kot kaže res nimaš veliko kolesarskih km za sabo. Ja, po klancu dol se tudi vrtijo pedala. Npr. ali samo v S ovinku obrneš/dvigneš pedal od tal, ali pa te recimo ob daljšem spustu ob malo bolj hladnem vremenu "zebe" in vrtiš pedala, da se ogrevaš in ne postaneš trd...

Bodi pozoren, če ti v takih primerih res vklopi. Spoznaj svoje kolo :zmaga: In veliko srečnih in uživaških km! :nazdravje:
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.314
1.183
113
55
Planet zemlja
www.posta.si
Saj ne rečem, da ni bilo tudi kaj dobronamerno, ampak ....
Po klancu navzdol že kot mladenič nisem vrtel pedal, sploh pa ne pred ovinkom. Pred S ovinkom sem pedal zavrtel za polovico nazaj. In pod razno ne bom imel vklopljene elektrike, ko se bom peljal po klancu navzdol.
Vseeno hvala! :nazdravje:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Glej delajte se norca kolko hočete ampak dejstva, da ta pecikl ni bil delan za tako moč spremenili nebote.
Ko bo zadaj aksa zvita in začela piramida opletat al pa bo piramido tak v račno zabilo, da je dol nemoreš vzet in bo treba celo pesto menjat, pa kolk cajta bojo lageri zdržali in ketna pa to bo pa spet vse drugo krivo.
Že tak na teh poceni peciklih to ne zdrži neke resne uporabe. Kaj šele ko 1200w motor na polno v breg v previsoki prestavi vse skupaj obremenjuje.

Drugač pa 1200€ za predelavo je bolana cena. Daš 500 zraven in maš vrhunskega leto ali dve starega trdaka original ebike, ki bo delal n krat bolje od tega.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
No pa saj verjetno bo z občutkom vozil kolo in v pravi prestavi? Saj pa tudi navadno kolo uničiš če delaš z njim kot svinja z mehom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Car

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Noro, to ze avto pošlepaš v klanc, če je treba. Musk se pa s teslo matra. Mar bi alter bral! 3kg AA baterij, 3kg motor pa imas raketo! Reno twizy pa pri 13kW motorju samo 57Nm navora. Ne znajo te francozi
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
250W motor by Bafang ima deklarirano 40Nm
250W motor by Bosch ima deklarirano 85Nm
250W motor by Domel ima .... 116Nm
Prva dva si lastim, tretjega sem vozil .... razlika je ogromna in se jo konkrektno občuti.

Kolk Nm ima ta 1200W ne vem, ziher pa preveč za klasično kolo
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
Car bo preveril in bomo vedeli, če stvar vzdrži. Poznam enega upokojenca, ki si je predelavo naredil sam in nima težav. Pravi, da s temi originali nima kaj početi, ker so pač prepočasni.
Zavedati se tudi moramo, da so Kitajci velik narod in imajo vse svoje. Tudi Nm in kW. Verjetno se bo pri dosegu tudi ugotovilo, da imajo svoje km. Ampak bo najbrž še zmeraj prej odpovedala rit kot pa baterija, če bo šlo za ravninsko turo.
Zame bi bilo tudi realnih 100 W povsem dovolj, če bi bilo vse skupaj težko 1 kg in bi v kak hrib dvignil za 3 km / h hitrost lezenja, sicer pa kolo na žgance ne bi bilo bistveno počasnejše.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.330
9.715
113
kod Džej-Zija
Za normalnega kolesarja je pomoč do 25 km/h čisto dovolj. Če je to "prepočasi", naj se ne pretvarja, da kolesari, ampak lepo prizna, da fura motor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sass

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
V vsakem primeru se pri električnem kolesu fura motor. Imam kolega, ki odkar ima električno kolo ful več kolesari, kg pa mu na pogled tudi lezejo navzgor. Očitno poraba kalorij niti slučajno ne dosega tiste, ki jo je prej pri krepko manj km pokuril na kolesu na žgance.