Vzami njegov primer kot dobronameren nasvet. Kot kaže res nimaš veliko kolesarskih km za sabo. Ja, po klancu dol se tudi vrtijo pedala. Npr. ali samo v S ovinku obrneš/dvigneš pedal od tal, ali pa te recimo ob daljšem spustu ob malo bolj hladnem vremenu "zebe" in vrtiš pedala, da se ogrevaš in ne postaneš trd...Ne vem, zakaj bi po hribu navzdol med zaviranjem obrnil pedala in zagnal motor?
Kaj če bi 1200W spreminl v konje, tiste bencinske katere najdeš v recimo, Tomos avtomatika ali APN6Lahko razložiš?
+ ta el. motor ima cca. 160 Nm navora!Kaj če bi 1200W spreminl v konje, tiste bencinske katere najdeš v recimo, Tomos avtomatika ali APN6
Potem pa primerjaj vilico, verigo, gestel ... med tvojim biciklom in izbranim mopedom
Seveda ne znajo. Ce bi znali bi bilo precej ev vozil iz francije na cesti..Noro, to ze avto pošlepaš v klanc, če je treba. Musk se pa s teslo matra. Mar bi alter bral! 3kg AA baterij, 3kg motor pa imas raketo! Reno twizy pa pri 13kW motorju samo 57Nm navora. Ne znajo te francozi
A te Nm kitajci merijo? Potem jih z nasim merjenjem.najbrz tezko najdes četrtino. Vsaj ce primerjam kako kitajci pisejo Nm na pistolah za stavfanje.+ ta el. motor ima cca. 160 Nm navora!
Kaj ce ga ima manj kot Domel katerega si vozil?250W motor by Bafang ima deklarirano 40Nm
250W motor by Bosch ima deklarirano 85Nm
250W motor by Domel ima .... 116Nm
Prva dva si lastim, tretjega sem vozil .... razlika je ogromna in se jo konkrektno občuti.
Kolk Nm ima ta 1200W ne vem, ziher pa preveč za klasično kolo
Po podatkih na spletni strani ima 140Nm.250W motor by Bafang ima deklarirano 40Nm
250W motor by Bosch ima deklarirano 85Nm
250W motor by Domel ima .... 116Nm
Prva dva si lastim, tretjega sem vozil .... razlika je ogromna in se jo konkrektno občuti.
Kolk Nm ima ta 1200W ne vem, ziher pa preveč za klasično kolo
Mt=9550*P/n.....Mt(Nm), P (kW), n (min-1)......tole je formula, ki poveže vse 3 fizikalne veličine....pol pa računajteKaj ce ga ima manj kot Domel katerega si vozil?