Električno kolo

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.445
5.926
113
pri taščici
Za ta denar bafanga in baterije na AE ne dobis s temi podatki.
Res me zanima kaj ima to za en motor 1,2kw pa z 200km dosega.
€ 772,96 13%OFF | Bafang BBS02B BBS02 48V 750W mid drive electric motor kit with 48V 52V 13AH 17.5Ah 19.2AH Li-ion down tube ebike battery
 
Nazadnje urejeno:

valdo

Fizikalc
31. dec 2008
119
27
28
Za ta denar bafanga in baterije na AE ne dobis s temi podatki.
Res me zanima kaj ima to za en motor 1,2kw pa z 200km dosega.
€ 772,96 13%OFF | Bafang BBS02B BBS02 48V 750W mid drive electric motor kit with 48V 52V 13AH 17.5Ah 19.2AH Li-ion down tube ebike battery
Ja, na papirju in NET-u lahko napišeš, skoraj kaj hočeš oz. kaj ti je všeč;)
 

valdo

Fizikalc
31. dec 2008
119
27
28


IZDELAVA BATERIJ


Izdelamo baterijo
in maksimalno izkoristimo
prostor na vašem vozilu.

Tole piše na spletni strani, tud majster je nekaj govoril o lastni proizvodnji.... Mal počekiraj njihovo spletno stran, boš mogoče našel kakšno uporabno informacijo.
Hvala,
prvo predelavo sem naredil 2007, potem še eno 5 krat na različnih kolesih,
vsakič z drugimi akuji ==>baterije, ki omogočajo reverzibilne procese
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.037
399
83
Je kdo že čipiral svoje e-kolo in tako omogočil da motor pomaga tudi pri 25km/h plus?
 

valdo

Fizikalc
31. dec 2008
119
27
28
Koliko drazje bi bilo kolo z regeneracijo energije.
Raje nekaj km klanca (300 visincev) v energijo pretvorim kot v toploto zavor
Napačno si razumel,
pod aku sem mislil tole,
baterija ==> je za "enkrtano" uporabo in gre v reciklažo,
aku obogoča "nalaganje in jemanje" energije.

Se strnjinjam, da se na kolesu zaenkrat ne izide "polniti akuje" , razen če nimaš sodbnega "hranilnik enegrije", podobnega temu .
Sam uporabljam, ampak predvsem z namenom elektrozaviranja, ker drugače vsak 2 mesec moram obloge menjat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.445
5.926
113
pri taščici
Ne vem ce je nujno potrebno vpletat sskj...
Potem je treba najprej novinarje naucit da imajo elektricna vozila akumulatorje in ne baterije.
A je problem prevelika moc polnjenja pri zaviranju? Saj bi lahko omejil maximalno moc "regeneracije" (najbrz spet ni prav po sskj). Kar bi bilo viska pa uporaba klasicnih zavor.
Najbrz je fora v samem motorju, da obrne delovanje iz porabnika v "generator".
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.326
1.192
113
55
Planet zemlja
www.posta.si
Si že dal delat?
Kaj spada sem noter? (poleg motorja, elektronike in baterije?

Razmišljam, da dam ženinega MTB predelat...
Hja, kaj spada sem noter? Kaj bi pa lahko bilo razen zgoraj navedenega? Nisem ravno neki specialist, zato ne vem kaj bi še lahko bilo razen displaya. Kaj si imel v mislih? Jaz bom dal delat čez kakšen mesec, ko bom malo okreval od operacije.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.326
1.192
113
55
Planet zemlja
www.posta.si
  • Všeč mi je
Reactions: Zanzibar