Električno kolo

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.999
6.877
113
pri taščici
Kako pa naj bi se peljal? In kaj je to hrib? Mojim 95kg zvlece na Toško čelo brez težav
500W baterija, 250W motor z 50 Nm navora
Je sicer celo pot asfalt, ampak saj ves luknje, pesek, klanec 10+%, serpentine ni nic novega na hribovskih cestah.
300m na cca 3km
Hvala za mnenje
Do sedaj sem preganjal 28" colsko treking nakamuro (56cm okvir lahko bi bil 58 ali celo 60, ampak je bil.naslednji sele.62? Ki pa je bil prevelik) s sprednjim vzmetenjem. Ce ne bi bila.15 let stara in ze mal utrujena, bi sel v predelavo z bafangom.
Moram soseda za en krog nafehtat. Je predelal nek fosil na tak nacin..
Jebe me geometrija koles, ker imam specifocne zahteve po velikosti okvirja. Razmisljam da bi si res kupil zenski okvir v najvecji mozni velikosti (ce bi bil dovolj velik).
Lani je bilo porazno kar se kolesa tice. Niti 1x nisem tega klanca prevozil. Se takrat ko sem zagrizel v njega, sem obupal in se obrnil.
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.685
2.565
113
brez zamere .... ampak kaj ima e pri tem, da si se zložil s kolesom? , če xx let nisi bil na kolesu, bi se zložiltudi z analognim mtbjem. Če so te pri Kekcu posadili na polno vzmeten emtb, še ne pomeni da ne obstoje e bicikl s katerim še bos vozil BP. Polno vzmeten eMTB z 29 col gumami pač zahteva nekaj vaje in predznanja.

ja so e kolesa in so e kolesa ....

In o čem sem jaz govoril?
Ja, opozorile sem ga, da kolo kupiti in imeti ni mala malca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Grestr

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.053
113
Vsekakor je to pri starejšem človeku nepovratna stvar. Ko gre enkrat na e kolo, navadnega noge kmalu ne bodo več zmogle.
Ker ga ima žena, sem bil tudi jaz že nekajkrat pred skušnjavo, da bi, ko sem pred kratkim po 20-ih letih menjal kolo, šel na elektriko. Ampak dejstvo je, da če resno garam, lahko kolesariva skupaj, oziroma me mora vrh kakega hriba malce počakati. Če bi imel elektriko, bi praktično lenaril zraven ... Lahko odpeljem ture, ki jih njej zdrži baterija, presneto malo verjetno pa je, da bi si vzel čas in šel kam dlje.
Pri e kolesu je več "potrošne robe". Na njenem smo po petih letih menjali celice v bateriji. Ko se doseg zmanjša za več 10 %, se ti zdi brez veze, da bi s tem odlašal, ker pride uporabnost pod vprašaj. Dobro je, če se celice da dokaj enostavno menjati. Tisti, ki je to delal, je rekel, da pri vseh ne zna in tega ne prevzame. Da bo proizvajalec na trgu čez 10 let še prodajal povsem namensko baterijo, ki bo šla na točno ta tip kolesa, je precej iluzorno. To tudi ni del, ki bi se danes naredil in nekje na zalogi počakal nekaj let. Ob tem, da se tudi pri teh proizvajalcih dogajajo razne konsolidacije, opuščali se bodo manj dobičkonosni programi in podobno.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.525
1.747
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Glede na to, da imam cca. 2 leti star, zelo malo vožen treking bicikl pa razmišljam tudi o predelavi v električnega. Kaj pa si mislite o tem, kdo v Lj in okolici bi to naredil?
P.S.: Sam se tega ne bi lotil!
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.657
9.868
113
40
MB
ksz, da malo plug-nem. :D

prenovljena spletna stran https://econo.eu/ (tak da bomo veseli tud opozoril o kakih napakah)

drugače pa tudi prenovljen verjetno največji kolesarski center na štajerskem kar se tiče e-koles, vabljeni ;) lastna proizvodnja baterij in sklopov za elektro predelave.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.525
1.747
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
ksz, da malo plug-nem. :D

prenovljena spletna stran https://econo.eu/ (tak da bomo veseli tud opozoril o kakih napakah)

drugače pa tudi prenovljen verjetno največji kolesarski center na štajerskem kar se tiče e-koles, vabljeni ;) lastna proizvodnja baterij in sklopov za elektro predelave.
Tale bicikl mi je všeč, ampak ni na zalogi... Imate napako na tej strani, pod rubriko Tehnologija in podrubrikami Domet baterije, Polnilec...in še nekaterimi imate napačen opis.
Lahko bi tudi prečrtali cene pri testnih kolesih, če jih ne prodajate. Razumljeno je, da so kolesa testna in da so zato cenejša, ne pa da niso naprodaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.999
6.877
113
pri taščici
Tule si malo poglej, jaz sem dva motorja oz. cel komplet za predelavo vzel, pa kolega ene tri. Pride iz Nemčije.

Ali si vzel bafang motor ali tongsheng?
Baterijo si tudi pri njih kupil?
Zanimivo da imajo na AE ceno za bafang motor skoraj 100€ visjo ali sem kaj spregledal ponoci ? 750W motor
Ali lahko obdrzim obstojeci trojni sprednje veriznik ali ga moram nadomestiti z enojnim njihovim? Sem v dileme koliko zob vzeti.
Brez motorja rabim za klanec najmanjsi veriznik (28? ) Za hitrosti pa mi pogosto pride peav tudi najvecji, 48? Veriznik.
Rabim poleg kita z motorjem in baterije se kaj kupiti za predelavo treking kolesa? Razlike v funkcijah displajev? (Poleg barvnega ekrana pa eden vidim da je BT)
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.684
113
Ali si vzel bafang motor ali tongsheng?
Baterijo si tudi pri njih kupil?
Zanimivo da imajo na AE ceno za bafang motor skoraj 100€ visjo ali sem kaj spregledal ponoci ? 750W motor
Ali lahko obdrzim obstojeci trojni sprednje veriznik ali ga moram nadomestiti z enojnim njihovim? Sem v dileme koliko zob vzeti.
Brez motorja rabim za klanec najmanjsi veriznik (28? ) Za hitrosti pa mi pogosto pride peav tudi najvecji, 48? Veriznik.
Rabim poleg kita z motorjem in baterije se kaj kupiti za predelavo treking kolesa? Razlike v funkcijah displajev? (Poleg barvnega ekrana pa eden vidim da je BT)
Tongsheng; ne preko AE in so me nategnili s kapaciteto - sem že napisal; nič nisi spregledal, pazi da kupuješ đermani stock; sprednji zobnik se v celoti menja (je že na motorju) - pozabi da boš izbiral verižnik ;)
Generalno moje opažanje - sprednji verižnik ne vpliva več toliko na vožnjo kot brez motorja, je pa res, da ko ti baterija crkne, bi si želel čim manjšega spredaj.
Dodatno rabiš orodje za prednjo akso ven vzet - meni to naredijo za pivo na prijateljskem servisu, pa nekaj vezic, mogoče kako "sam svoj mojster" rešitev če predeluješ fulija in to je to.
Zasloni so +- enaki, glede na to da večina tovarniških e-bikov nima sploh zaslona, je to pač neka fensi šmensi funkcija, ki jo nujno ne rabiš, torej vzameš čim manjšega, ker če ne bo kar gužva ratala na balanci.
Aja še to - če hočeš odklop motorja pri aktivaciji bremz moraš dokupit stikala za na ročke. Jaz sem vozil brez njih - pač ne vrtiš ko bremzaš - potem sem jih dal gor, pa spet dol - ne vidim neke res uporabne vrednosti, če voziš (tudi) z glavo! Pravi pa kolega, da je največ nesreč ravno med spusti, ko še zavrtijo pedale in dobijo pospešek.
Aja pa še to 2. - moj ima tudi "moped" funkcijo, sedaj vidim, da je ni več. ;)

Tale komplet sem vzel z VLCD5 zaslonom: https://www.pswpower.com/products/e...ctric-bicycle-mid-motor-with-torque-sensor-65


Edit: našel moj komplet z moped funkcijo: https://www.pswpower.com/products/e...-with-torque-sensor-throttle-e-brake-lever-88
 
Nazadnje urejeno:

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Se ena pripomba glede tovrstne predelava. Motor nima torque senzorja zaradi česar je v hrib precej v k...

Ravno za na gor je ogromna razlika med torque in speed senzorjem. No pa za na dol očitno tudi. Če imaš torque senzor dol grede ne dobis nobenega pospeska, ce zavrtis pedala.

In pa .... a da bi dal predelat, nekomu domačemu ki se s predelavami ukvarja, pa ni opcija. Se vedno raje kitajski šrot, kupovat potem pa forumih in FB jokat, da so te nategnil z kapaciteto baterije, pa da niso odzivni ko si jim poslal mail, pa katera inšpekcija je pristojna za Kitajce itd
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.684
113
Se ena pripomba glede tovrstne predelava. Motor nima torque senzorja zaradi česar je v hrib precej v k...

Ravno za na gor je ogromna razlika med torque in speed senzorjem. No pa za na dol očitno tudi. Če imaš torque senzor dol grede ne dobis nobenega pospeska, ce zavrtis pedala.

In pa .... a da bi dal predelat, nekomu domačemu ki se s predelavami ukvarja, pa ni opcija. Se vedno raje kitajski šrot, kupovat potem pa forumih in FB jokat, da so te nategnil z kapaciteto baterije, pa da niso odzivni ko si jim poslal mail, pa katera inšpekcija je pristojna za Kitajce itd
Malo si zabluzu:

tsdz2 tongsheng 48V 500W or 750W 42T VLCD5 TSDZ2 electric bicycle mid motor with torque sensor throttle e-brake lever​

Slovenske predelave so v 90% s temi motorji in napisom na ohišju - "tuti-fruti", če ni problem dat 300€ za delo in dobit enoletno garancijo, kot jo imaš sam, ja no, pa daš.

Glede dol grede in senzorja "pritiska" - odvisno kako močno/hitro zagoniš, verjemi, da lahko kar lepo dol pospeši tudi Giant & co.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Je kdo od vas znalcev kdaj vozil kako specialko, fitness ali gravela z Fazua motorjem. To bi blo zame taman, po ravnini in pod breg si tak večinoma nad 25km/h, kjer se motorji po EU zakonodaji izklopijo in ne nudijo dodatne moči, rabu bi samo za kak breg, pa še to po kakih 70+ km kilometrih ko si že malo zmatran. Pa tud če baterija crkne, bicikel še vedno ni pretežak (okoli 15kg), kar je malo več od povprečnega trekinga, pa dotični v linku ima tudi smešno nizka prestavna razmerja, da tudi z praznim v breg gre. Kako mnenje, še bolje izkušnja.

 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.525
1.747
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Danes sem klical tega majstra, ki predeluje kolesa. Priznam, da sem se že kar odločil za njega. Je sicer malo dražji, ampak po pogovoru sem ocenil, da ve kaj dela in da uporablja res kakovostne materijale, ne neka kitajska jajca. Ima tudi garancijo 2 leti, pa hitrost menda do 55km/h! :p