Električno kolo

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
184
103
43
Nekateri nosilci na kljuko imajo možnost rampe, s pomočjo katere težko kolo zapelješ gor. Na strešnega, si jaz nebi upal dat električarja.

Sicer pa se proizvajalci trudijo nas prepričat, da za vsako športno aktivnost, drug tip podlage, intenzivnost …, potrebujemo ustrez poseben kos opreme. Torej moraš imeti city, trekking, trdaka, fully-ja, gravel, bikepackerja. Pa temu prilegajočo opremo, oblačila, obutev in instagram račun.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
saj pravim različna poimenovanja za isto reč, če ti trdak oz po moje treking zadostuje, itak zadostuje vsem ki se ne vozijo čez drn in strn, potem pač iščeš nekaj z motorjem zadaj .... nižja cena, nižja teža, lažje vzdrževanje .... mama mojega otroka na vagi pospeši do 52kg in na metru do 164 pa takšnega trdaka brez teža preklada

Nisem strokovnjak, ampak če dobiš eMTB samo z vzmetenjem spredaj, je to še vedno MTB? Kaj pa če nima nobenega vzmetenja?

Motor zadaj je meni bil OK za po ravnem in mogoče malo klanca, ker že z malo hriba zadeva odpove svojemu namenu in si ne bi želel porivat v hrib še 10kg dejasnko mrtve teže.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
ja so e kolesa in so e kolesa .... ena grejo tud v klanec ena pa samo po ravnem, najlažje se jih prepozna po nizki ceni. Ne vem kaj si imel. lahko prides poiskusiti mojega, Bafang motor zadaj 250W 45Nm, z torque senzorjem .... na Toško čelo BP v €€€ nekaj malega preko 2k€

Vzmetenje, spredaj zadaj ... jaz teh brez zadnjega vzmetenja ne vidim kot mtb, tako kot z mtb ne grem dostavljat po mestu, ampak za to vzamem babjega z ozkimi gumami

to je približno tako kot bi za X5, Q7 ali podobna SUV j.... rekel da so džipi
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
Ne poznam Toškega Čela. Če mtb zadaj nima vzmetenja in potem je to pač treking, potem pa je odločitev še toliko bolj enostavna. Jst pa OPa razumem, sem bil pred istim problemom in v isti dilemi. Na kolega kolesarja se pa nisem več niti zanesel, ker eno je kolesar profič, po možnosti še downhil scene ipd, drugo pa bit nek na easy kolesar, ki bi včasih šel tudi po makadamu in ne samo po cesti, in bi rad šel tudi v hrib, po možnosti tudi po kakšni neurejeni makadamski cesti, da si malo na zraku pa z navadnim kolesom ne gre, ker ni kondicije za to. Drugače pa pač razumem tudi kolega profi kolesarja, da mora bit kolo za 5000€, če boljše če je 10000€ in takšno za 2000€ ni OK, še toliko manj če ima še baterijo in elektromotor.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Car

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
Ne vem, jaz sem tega hotela, ga ni bilo nikjer za dobit (ali slično, ampak cubi so lansko leto bili najcenejši):

Meni je to MTB. hardtail ali ipak mtb
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Samo Svoj

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Ja to kar je Jabe nalepla je pač mtb - hardtail. Imho ce se ze spogledujes z taksnim kolesom doplacaj za zadnji amortizer, je vredno.

Drugo pa je ce bos takšno kolo sploh izkoristil ker s tem rint po asfaltu in speglanem makedamu je obol - zaradi krampastih gum

Bistvena razlika med mtm pa treking je seveda geometrija okvirja, koti vilic in sirina balance. In po tem kar je Car napisal on mtb ne potrebuje
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.858
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Seveda je MTB. Če je trdak, še ne pomeni, da je treking.
Ja lej, niso vsi doma na kolesu, kot ti ... hardtail, fully, x-cross, downhill, specialka, treking ... to je tolk za razumet, da se prej naučiš fuzije jeder, kot tole ... Pol pa pride na vrsto še SPD, pa dropper, pa .... vidš, teb je simpl ;)

Drugač pa za tko na hitro, pa res nasplošno:
hardtail nima vzmetenja zadaj, fully ga ima. Treking je bolj za po mestu pa po asfaltu, s fullyem se lahko mal bolj po luknjah voziš, z DH pa skor navpično dol - po koreninah, dokler in če maš cojones (ker pol se lahko zgodi, da jih nimaš več :evil: )

Zdaj pa še ti kaj dodaj, da nam sam jest lapal ...
 
  • Haha
Reactions: mosseero

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.512
2.665
113
MTB določa velikost koles in gum, ter predvsem geometrija kolesa, pa seveda oprema (gonila, menjalnika) in nikakor zgolj ali ima zadnje vzmetenje ali ne.

Tisti, ki imate sicer dobro "navadno" kolo, ga z malo dela lahko za cca 500-1000€ (odvisno od baterije) predelate v centralno gnani e-bike. Iščite Bafang ponudbo.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
Ne vem, jaz sem tega hotela, ga ni bilo nikjer za dobit (ali slično, ampak cubi so lansko leto bili najcenejši):

Meni je to MTB. hardtail ali ipak mtb

Tudi meni je to MTB. Tudi če je brez amortizerjev, bi bilo takšno kolo še vedno MTB če ima namontirane gume za teren... Verjamem pa, da se definicije nečesa lahko spremenijo z leti in je sedaj MTB pač nekaj drugega.

Drugače pa to kolo izgleda sigurno v redu, če ti cena za to ni problem, potem pač go4it. Meni osebno pa me je cena za takšnega odbila, ker ne vidim razlike med kolesom za 2000€ proti temu za 3200€, če govorimo o nekem nezahtevnem preganjanju po cesti gor dol, po kakšnem makadamu boljšem in slabšem, skakal z njim ne bom, niti ne bom se šel downhila, ne zdaj ne kasneje. To je nekaj, kar tem gorečim privržencem kolesarjenja očitno ne gre v glavo, niti ne trgovcem, še posebej tistemu v Freestyleu, ki mi je veselo kazal kolo za 6000€.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.225
6.766
113
ne, cena ni bila problem, problem je bil, da ga nikjer ni bilo za dobiti. in zdaj imam analog tega s klasičnim nožnim guralom. in kjer se jaz vozim, pač ne rabim fullya niti ne vidim smisla premikati tiste krave po terenu, če ni treba. Po drugi strani pa tudi ne vidim smisla kupovati pa prav posebej kolo za na asfalt, kadar se mi zalušta iti na jezersko npr. Pač odkotalim z gorcem teh 70km, grem k jezeru na radler in nihče ne umre, nihče me ne izloči s prometa zaradi namensko zgrešenega bicikla, niti sam bicikel ne trmari, da ne bo gum obračal, če bo spodi asfalt...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

damirj

Guru
9. maj 2012
5.321
2.423
113
... ki bodo tudi opravila svoje delo, tako kot adidaske iz bangladeša, najkice iz pakistana, lada iz rusije ali pa bmw iz nemčije. OP se hoče it malo na zrak preganjat s kolesom, ki bi dalo tudi malo pomoči za gonit, ker nismo vsi športniki, in za to ni glih nuja po kolesu za 6000€. Resnici na ljubo, dovolj je tudi tisto iz bolhe za 100€, le da nekateri smo doma po krajih, kjer dol greš lahko s kolesom zelo hitro, za nazaj pa boljše da kolo pustiš kar v dolini ali pa te nekdo pride iskat.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Na hrvaškem se po obali vozijo nemški upokojenci s takimi. Zgleda, da služijo svojemu namenu.

1647269636385.png
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.512
2.665
113
No, no, nekaj oz. ogromno razlike je v kolesu za 100, 1000 in če hočete 5000€. Smo predlani predelali dva malo starejša "goni-sam" Gianta (vrednost na Bolhi 200-300€ :() v električna. Če ne bi na bateriji šparal, oz. me nebi kitajc nategnil z baterijami 9Ah, ki imajo v resnici +-5Ah, bi bil kar super nadomestek za nov e-bike v rangu 1500-2000 €. Hči si je potem jeseni vzela testnega Giant e-fulija in priznam - vreden vseh 2900 tojrotof!