Dvopasovno krožišče - krivda

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
Uporabnik ambroz pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Ma dej no. Pol pa naredijo krožišče s premerom sekreta in z dvemi ali tremi pasovi. In smo pri menjavanju pasov na 2 metra
cheer.gif

Tako je. Dizajn dvopasovnih krožišč je obupen. V Kamniku na primer pričakujejo, da se bom na nekaj metrih vključil v krožišče, se varno in pravočasno razvrstil na notranji pas, se varno in pravočasno razvrstil nazaj na zunanji pas in zopet varno in pravočasno zapustil krožišče. Nemogoče.
na vse to bi dodal še to, da je vse več debilov, katerim takšni rondoji služijo za dirkališče
bonk.gif


dirkanje in prehitevanje po levi strani...ehh te so pa še posebnejši pacijenti....
bonk.gif



Medvoški rondo je pravi biser kar se tega tiče....
confused-1.gif
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.369
89
48
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ker očitno obstaja kar nekaj pametnih alterjevcev, ki sploh ne vedo, da ne poznajo pravil obnašanja v rondoju, si lepo prosim poglejte simulaciji 1 in 2 na tej strani.
http://www.varnavoznja.si/template/flash/krozisca.swf

Stein in Sistemik, vidva še posebej pozorno ...
crazy1.gif
Pri tej simulaciji se talne označbe spreminjajo
shocked-1.gif
. Enkrat je neprekinjena črta označena (takrat ko sta skupaj in imata oba smernike vključne in hočeta zapustiti krožisšte na istem izvozu), drugič pa ne (ko avtomobil na zunanji strani nima vključenega smernika, notranji pa želi zapustiti izvoz, tudi ko sta skupaj)
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.194
3.570
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Rikolus pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ker očitno obstaja kar nekaj pametnih alterjevcev, ki sploh ne vedo, da ne poznajo pravil obnašanja v rondoju, si lepo prosim poglejte simulaciji 1 in 2 na tej strani.
http://www.varnavoznja.si/template/flash/krozisca.swf

Stein in Sistemik, vidva še posebej pozorno ...
crazy1.gif
Pri tej simulaciji se talne označbe spreminjajo
shocked-1.gif
. Enkrat je neprekinjena črta označena (takrat ko sta skupaj in imata oba smernike vključne in hočeta zapustiti krožisšte na istem izvozu), drugič pa ne (ko avtomobil na zunanji strani nima vključenega smernika, notranji pa želi zapustiti izvoz, tudi ko sta skupaj)
Pa saj to se ravno navezuje, na enega od mojih predhodnih sporočil, kjer sta Stein in Sistemik trdila, da moje besede ne držijo.
Ne vem kaj je enim tak težko razumet sistem krožišča ... pač sistem avtoceste, ki je sklenjena v krog, vse stranke ceste pa so uvozi in izvozi na avtocesto. Samo očitno, kdor ne zna po avtocesti vozit, mu tudi rondo dela probleme ...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
A na avtocesti si ti kdaj videl dvopasovni izvoz?
Enkrat z , pa enkrat brez polne črte?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.194
3.570
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik stein pravi:
A na avtocesti si ti kdaj videl dvopasovni izvoz?
Enkrat z , pa enkrat brez polne črte?
Jih imaš ogromno, takšnih in drugačnih, z črtami in brez črt, tudi vizično ločene. Reče se jim avtocestni razcepi.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Pa de ne zabluziva: Na avtocesti ni križišč. Torej to odpade kot primerjava.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
60. člen

(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.

bonk.gif

Me zanima razlaga tegale zgoraj, če ima krožišče 3 pasove.

a nisi ti zadnjič razlagal, da znaš brat?
vprašanje je, če znaš ti brati
evil.gif
njega namreč zanima primer, če ima uvozna cesta 2 pasova, krožišče pa 3 pasove. tak primer bo recimo novi uvoz bivše titove ceste na krožišče žale v LJ. to krožišče ima namreč tri pasove in strogo vzeto bi moral biti sredinski vedno prazen, voziti pa bi se moral le po skrajno levem ali desnem.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
60. člen

(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.

bonk.gif

Me zanima razlaga tegale zgoraj, če ima krožišče 3 pasove.

a nisi ti zadnjič razlagal, da znaš brat?

Globoko vdihni.
Si?
Super.
Preberi tvoj odebljen tekst. Beri v kontekstu.
Piše kaj že?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Pa saj to se ravno navezuje, na enega od mojih predhodnih sporočil, kjer sta Stein in Sistemik trdila, da moje besede ne držijo.
Ne vem kaj je enim tak težko razumet sistem krožišča ... pač sistem avtoceste, ki je sklenjena v krog, vse stranke ceste pa so uvozi in izvozi na avtocesto. Samo očitno, kdor ne zna po avtocesti vozit, mu tudi rondo dela probleme ...
recimo takole, da bo tudi stein razumel:
notranji (ali sredinski) pas v rondoju je enakovreden voznemu pasu na AC. po njem se vozi okoli krožišča.
zunanju pas je enakovreden zaviralnemu pasu na AC. na njega zapeljemo, preden začnemo zavirati pred izvozom, da ne oviramo ostalih mimoidočih vozil
in ker je pri AC razcepih nekako jasno, da če se pred razcepom voziš po desnem pasu, potem je edina pot naprej skozi razcep po desni, bi enako lahko reklu tudi za rondoje z večpasovnimi izvozi.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Da ti na kratko pomagam pri razlagi teksta (5. razred OŠ):
Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova To je cestna površina preden prideš v krožišče. Ja? Ima 2 pasova.

Stavek se nato nadaljuje:

se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas Upam da je to razumljivo. Vozilo ki prihaja v krožišče po dvopasovnici po desnem pasu, se v krožišče postavi na zunanji pas (desni, gledano v smeri vožnje v krožišču)

Stavek se zaključi s trditvijo:

vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča pomeni da če prihajaš proti krožišču po dvopasovnici in se voziš po levem pasu, da je treba v krožišču (ali v krožišče če hočeš) "skočit" na skrajno notranji pas (popolnoma levi gledano v smeri vožnje v krožišču). Zadeva slučajno štima, če ima krožišče 2 (dva) vozna pasova. Kako se razvrstiš če ima tri?
Če ima tri in se držiš zgoraj napisanega - čemu služi potem srednji prometni pas v krožišču? Za rezervo?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
60. člen

(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.

bonk.gif

Me zanima razlaga tegale zgoraj, če ima krožišče 3 pasove.

a nisi ti zadnjič razlagal, da znaš brat?
vprašanje je, če znaš ti brati
evil.gif
njega namreč zanima primer, če ima uvozna cesta 2 pasova, krožišče pa 3 pasove. tak primer bo recimo novi uvoz bivše titove ceste na krožišče žale v LJ. to krožišče ima namreč tri pasove in strogo vzeto bi moral biti sredinski vedno prazen, voziti pa bi se moral le po skrajno levem ali desnem.

verjetno obstaja za to drug člen? Lahko bereš tudi člen o prehodih za pešce, pa ti verjetno ne bo povedal, kaj narediti v krožiščih s tremi pasovi?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Hmmm - OK - tu se je treba strinjati, da je zakonodajalec očitno pozabil, da obstajajo tudi 3 ali 4 pasovna krožišča.

Upam da se boste strinjali z mano, da je takih (3 in večpasovnih) zelo malo. Vprašanje je ali je smiselno, da se v detajle opiše in določi res vsaka situacija v prometu (@stein - ne potrebujem tu tvoje retorike) ali je bolj smiselno opisati 95% situacij in imeti pregleden zakon (pozor - to še ne pomeni, da je naša kolobocija s 4 zakoni pregledna) v preostalih 5% pa upati na zdravo kmečko pamet vseh vpletenih (voznikov, represije in sodstva).

Za konkreten primer 3 pasovnega krožišča bi (vsaj po moji logiki) predpis / zakon morali razumeti tako, da se iz levega voznega pasa vključiš na srednji pas v krožišču oz. če se da (in se npr. imaš namen krožišče zapustiti na kakšnem "poznem" izvozu) skočiš na notranji pas, ter se seveda potem skozi krožišče pomikaš na zunanji pas.
S takim načinom voænje postane krožišče bolj pretočno.

Kot sem že omenil večkrat v tem threadu je težava poplnoma drugje. Veliko voznikom že razumevanje osnovnih prometnih pravil dela težave, dodatno k temu pa je še splošna vozniška kultura na psu. In zato imamo tako kot imamo.
frown-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Evo, zakaj je uporaben dvopasovni rondo, čeprav je majhen.
smile-1.gif
To jaz isto naredim. Me čudi, zakaj eni pišejo, da se v rondoju ne sme prehitevat.
confused-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ma sej v praksi se potem nekateri kregajo (mogoče celo upravičeno) s polcajem okrog oslove sence (ker se ne ve ali je neko dejanje bilo prekršek ali ne), obenem pa je dejstvo, da imamo zakonodajo in pravilnike tako zaštrikane da glava boli (ne velja samo za promet temveč na splošno). Še tisti ki so sprejemali zakone, ne vejo za kaj sploh gre. In miljavžnt popravkov in podčlenov in pravilnikov ki se sklicujejo na nek drug pravilnik in na tainta člen, .....
bonk.gif


Sicer se pa moje zgornje pisanje nanaša izključno na @Killakhan-a in na njegovo provokacijo v smislu pismenosti glede na citirano besedilo. @Killa: enanula zame
cheer.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Pa de ne zabluziva: Na avtocesti ni križišč. Torej to odpade kot primerjava.

zakaj potem imamo te znake na avtocesti
prepoved.jpg


aplauz.gif
Lahko bi ti narisal, samo se mi ne da Paint-a zaganjat....
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
60. člen

(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.

bonk.gif

Me zanima razlaga tegale zgoraj, če ima krožišče 3 pasove.

a nisi ti zadnjič razlagal, da znaš brat?
vprašanje je, če znaš ti brati
evil.gif
njega namreč zanima primer, če ima uvozna cesta 2 pasova, krožišče pa 3 pasove. tak primer bo recimo novi uvoz bivše titove ceste na krožišče žale v LJ. to krožišče ima namreč tri pasove in strogo vzeto bi moral biti sredinski vedno prazen, voziti pa bi se moral le po skrajno levem ali desnem.

verjetno obstaja za to drug člen? Lahko bereš tudi člen o prehodih za pešce, pa ti verjetno ne bo povedal, kaj narediti v krožiščih s tremi pasovi?

Kaj ima zdaj tukaj zraven še nek drug ali tretji čeln?
Sej si pripel citirano tako kot jaz.
Striktno imava midva debato o tem ali znava brat ali ne?
Torej? Kaj že piše zgoraj?