Sem spregledal, ni bilo namnerno.Si namerno spregledal znak odvzem prednosti v krožišču? Res pa ni pospremljen s pravilno talno označbo.
V bistvu se motiš, pri dveh voziščih mora bit znak levo in desno, da velja za oba, sicer velja samo za tistega ob znaku.Sem spregledal, ni bilo namnerno.
Spremeni pa to ničesar. Ko se domačin in južnak srečata, je tudi južnak že v krožišču. Ni legalnega scenarija, kjer bi južnak moral čakati (izvzemši polno krožišče). Zato je znak za odvzem prednosti desnemu južnaku samo formalnost (za levega pa seveda prime - kar je prav, levake je potrebno tlačiti dol).
Ne motim se. Zakon izrecno odvzema prednost tistim, ki vstopajo v krožišče, in znaki so popolnoma skladni z zakonom - tudi če jih odvzameš, se nič ne spremeni, ker ne zapovedujejo ali pripovedujejo nič novega.V bistvu se motiš, pri dveh voziščih mora bit znak levo in desno, da velja za oba, sicer velja samo za tistega ob znaku.
legalen scenarij je v primeru, da tisti v krožišču zapušča krožišče proti vzhodu in zato pravočasno vklopi desni smerokaz, da bo zapeljal na zunanji pas. podobna situacija je na mnogih izvozih iz LJ obvoznice... Ko se domačin in južnak srečata, je tudi južnak že v krožišču. Ni legalnega scenarija, kjer bi južnak moral čakati (izvzemši polno krožišče). Zato je znak za odvzem prednosti desnemu južnaku samo formalnost (za levega pa seveda prime - kar je prav, levake je potrebno tlačiti dol).
lahko poveš, kje to piše? kolikor imam jaz v spominu, znaki ki so postavljeni levo in desno ob vozišču veljajo za vse prometne pasove v tisto smer, tisti nad voziščem pa veljajo samo za posamezno vozišče pod njimiV bistvu se motiš, pri dveh voziščih mora bit znak levo in desno, da velja za oba, sicer velja samo za tistega ob znaku.
Nič ne piše o več voznih pasovih v isto smer - za tak primer pravim jaz.lahko poveš, kje to piše? kolikor imam jaz v spominu, znaki ki so postavljeni levo in desno ob vozišču veljajo za vse prometne pasove v tisto smer, tisti nad voziščem pa veljajo samo za posamezno vozišče pod njimi
glede obveznega postavljanja znakov na obeh straneh ceste pa je tole:
9. člen
(postavljanje prometnih znakov)
(1) Prometni znaki se postavljajo na desni strani poleg vozišča oziroma cestišča ali nad njim v smeri vožnje vozil, in sicer tako da ne ovirajo prometa vozil in pešcev ter da jih udeleženci cestnega prometa ali druge ovire ne zakrivajo.
(2) Če na mestu, kjer je postavljen prometni znak, zaradi gostote prometa ali iz drugih razlogov udeleženci cestnega prometa prometnega znaka ne bi pravočasno opazili, mora biti ta ponovljen tudi na nasprotni, levi strani ceste ali smernega vozišča, če je potrebno, pa tudi nad voziščem.
Še 1krat: na mestu, ko lahko domačin zamenja pas, je južnak že v krožišču. Pri menjavi pasov prednosti ni, tudi če je domačin nakazal namero še pri Lidlu. Domačin menja pas in domačin mora zagotoviti, da je njegov manever varen in sploh mogoč. Južnak ga samo ne sme aktivno ovirat (npr. pospeševat, da bi ga zaprl).legalen scenarij je v primeru, da tisti v krožišču zapušča krožišče proti vzhodu in zato pravočasno vklopi desni smerokaz, da bo zapeljal na zunanji pas. podobna situacija je na mnogih izvozih iz LJ obvoznice
https://www.google.com/maps/@46.083...4!1sP_FBzzZjlTBbkeoF5f1UiA!2e0!7i13312!8i6656
11. odstavek sicer že citiranega 9. člena Pravilnika o prometni signalizaciji in opremi na cestah:Nič ne piše o več voznih pasovih v isto smer - za tak primer pravim jaz.
V Avstriji so jim eno celo zimo padle vse kazni za avtocestno iGL omejitev za levi pas, ker so bili znaki 100 postavljeni samo na desni strani.
Avstrijske kazni bi tudi pri nas padle, jer IG-L omejitev sploh ne poznamo. Tako da prakse niso neposredno prenosljive.(11) Prometni znaki nad smernimi vozišči z več prometnimi pasovi se postavljajo:
- nad vsakim prometnim pasom posebej, če se promet po posameznih prometnih pasovih ureja različno. Med temi znaki se v osi ločilnih črt med prometnimi pasovi lahko postavljajo znaki za opozarjanje na nevarnost ali obveščanje, ki veljajo na celotnem smernem vozišču,
- v osi dveh ali več pasov, če se na teh prometnih pasovih promet ureja enako,
- simetrično od osi pasov z enakim urejanjem prometa v primerih, ko sta nad prometnimi pasovi horizontalno postavljena dva ali več prometnih znakov, s katerimi se promet na vseh prometnih pasovih ureja enako. Znaki morajo biti enaki na levi in desni strani,
- na levi strani znak za nevarnost, na desni strani pa znak za izrecne odredbe ali obvestila, če sta nad dvema ali več prometnimi pasovi horizontalno postavljena dva različna prometna znaka. Če je na obeh straneh postavljen znak za izrecne odredbe, mora biti znak za omejitev hitrosti vedno postavljen na desni strani.
brez zamere, ampak tako razmišljanje imajo mnogi vozniki točno na tem mestu v tem krožišču:Še 1krat: na mestu, ko lahko domačin zamenja pas, je južnak že v krožišču. Pri menjavi pasov prednosti ni, tudi če je domačin nakazal namero še pri Lidlu. Domačin menja pas in domačin mora zagotoviti, da je njegov manever varen in sploh mogoč. Južnak ga samo ne sme aktivno ovirat (npr. pospeševat, da bi ga zaprl).
Tisti primer iz Ljubljane je posebnost, ko ti sredi ceste odvzamejo prednost. Da bi to veljalo v Lescah, bi morali zarisati naravni tok za domačina in pred njim desnemu južnaku ponovno odvzeti prednost. Česar niso storili, ker je interes Bleda, da čimveč južnakov čim hitreje pride in napačno parkira.
V Leškem krožnem križišču je na obema vstopnima prometnima pasovoma iz smeri avtoceste odvzeta prednost. V primeru ko voznik kateri že vozi v krožnem križišču pravočasno nakaže željo po spremembi prometnih pasov (še predno je peljal mimo prometnih pasov iz smeri avtoceste), da želi menjati prometni pas iz notranjega na zunanjega. Nobeno vozilo ne sme vstopiti v krožno križišče, kajti voznik kateri vozi po krožnem je na prednosti cesti in ima prednost pred vozili katera se želijo vključiti v krožno križišče. Seveda to drži, samo v primeru pravočasnega nakazovanja spremembe smeri vožnje voznika kateri vozi v krožnem križišču in želi krožno zapustiti v smeri Žirovnice.
lp
Znak mora biti postavljen neposredno pred vključevanjem na prednostno cesto. Postavlja se v kombinaciji s prekinjeno široko prečno črto (5212) na vozišču, če širina in zaključna plast vozišča omogočata njeno izvedbo. Znak je lahko nameščen na drogu semaforja.
tako je, nič ne piše o več voznih pasovih v isto smer, zato pa trdim, da znaki na desni veljajo za vse vozne pasove v isti smeri - razen če ne pokažeš v ustreznem zakonu ali pravilniku, da piše drugače. poglej recimo to križišče. če imaš tri pasove v isto smer, pa da znak na desni velja samo za desni pas in znak za levi samo za levi pas, kje je potem znak za srednji pas?Nič ne piše o več voznih pasovih v isto smer - za tak primer pravim jaz.
V Avstriji so jim eno celo zimo padle vse kazni za avtocestno iGL omejitev za levi pas, ker so bili znaki 100 postavljeni samo na desni strani.
Tako kot si napisal, ne. Ampak mora biti pravilno. Če pa se zaleti vate, ker je se je odločil, da bo zamenjal pas (iz levega na desnega), čeprav je videl, da vstopaš na desnega in da imaš vso pravico do tega, ker ima nekako skozi križišče in še 5m naprej potegnjeno polno črto, potem težko rečeš, da je vozil pravilno.potemtakem lahko jaz iz stranske ceste zavijem desno na glavno cesto in če se mi bo nekdo, ki je pravilno pripeljal z 90 km/h po glavni cesti, po 6m kasneje zaletel v rit, bo to njegova krivda, ker sem jaz že 1m nazaj zapustil križišče in je bil tisti odvzem prednosti že preteklost?
Ali pa ce nehajo obcine tekmovati katera bo imela vec krozisc in vecji falus na sredi postavljen. Ta slovenski fenomen je edinstven v svetu.Več bi nas moglo it nazaj v avtošolo!
Bi bil ja, ampak povej kje v sloveniji imas dvopasovnico, ki šiba v krozisce. Razen tomacevo in par prikljuckov iz avtocest. Nikjer, ceprav bi morale biti. Pri nas je vazn, da ima cimvecjo harmoniko na sredi ali grad.Ce bi rondo naredil v stilu tega, bi bilo bistveno manj nejasnosti in dvoumnosti.
Tako po spominu imamo v MB najmanj tri take.Ce bi rondo naredil v stilu tega, bi bilo bistveno manj nejasnosti in dvoumnosti.