Kateri izvoz iz krožišča je pravilen?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Poslušaj sina (tako je po zakonih)
Ce zelis brezskrbno voziti, vozis po zunanjem pasu stalno. Razen ce je na izvozu polna crta katero bi prevozil z voznjo po zunanjem pasu.
Takrat se moras prestaviti na notranji pas, takemu kroziscu se rece turbo krozisce ponavadi imajo tudi dva ali vec vstopnih in izstopnih pasov in sem moras ze na vhodu pravilno razvrstiti.
Slovenci ne bi bili bolj pametni od papeza in smo naredili rondoje v stilu rondojev med tomacevim.in Žalami.
Dva vstopna in izstopna pasova, dva pasova v rondoju, lahko vstopis v rondo z levega pasu, lahko vozis po notranjem pasa v rondoju, rondoja pa "NE SMES" zapustiti z notranjega pasu na zunanji levi pas. Ker s tem sekas pot voznje tistemu ki po zunanjem pasu voznjo mimo izvoza.
Samo zato ker ne znamo polne crte narisati kot je narisana zgoraj na sliki.
 

henkl

Majstr
18. nov 2019
473
292
63
Poslušaj sina (tako je po zakonih)
Ce zelis brezskrbno voziti, vozis po zunanjem pasu stalno. Razen ce je na izvozu polna crta katero bi prevozil z voznjo po zunanjem pasu.
Takrat se moras prestaviti na notranji pas, takemu kroziscu se rece turbo krozisce ponavadi imajo tudi dva ali vec vstopnih in izstopnih pasov in sem moras ze na vhodu pravilno razvrstiti.
Slovenci ne bi bili bolj pametni od papeza in smo naredili rondoje v stilu rondojev med tomacevim.in Žalami.
Dva vstopna in izstopna pasova, dva pasova v rondoju, lahko vstopis v rondo z levega pasu, lahko vozis po notranjem pasa v rondoju, rondoja pa "NE SMES" zapustiti z notranjega pasu na zunanji levi pas. Ker s tem sekas pot voznje tistemu ki po zunanjem pasu voznjo mimo izvoza.
Samo zato ker ne znamo polne crte narisati kot je narisana zgoraj na sliki.
Končno en ki je preprosto razložil:aplauz::nazdravje:
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Poslušaj sina (tako je po zakonih)
Ce zelis brezskrbno voziti, vozis po zunanjem pasu stalno. Razen ce je na izvozu polna crta katero bi prevozil z voznjo po zunanjem pasu.
Takrat se moras prestaviti na notranji pas, takemu kroziscu se rece turbo krozisce ponavadi imajo tudi dva ali vec vstopnih in izstopnih pasov in sem moras ze na vhodu pravilno razvrstiti.
Slovenci ne bi bili bolj pametni od papeza in smo naredili rondoje v stilu rondojev med tomacevim.in Žalami.
Dva vstopna in izstopna pasova, dva pasova v rondoju, lahko vstopis v rondo z levega pasu, lahko vozis po notranjem pasa v rondoju, rondoja pa "NE SMES" zapustiti z notranjega pasu na zunanji levi pas. Ker s tem sekas pot voznje tistemu ki po zunanjem pasu voznjo mimo izvoza.
Samo zato ker ne znamo polne crte narisati kot je narisana zgoraj na sliki.
JAZ, JAZ, JAZ!

Jebala vas vožnja po zunanjem pasu naokoli!
Pa pojma nimaš kaj je turbo krožišče.
Turbo krožišče ti z ločenimi pasovi ONEMOGOČI fizično, da zapelješ naokoli!

Pa še narisani dve vsakodnevni napaki v turbo krožiščih:

4599670b91cafb488b87.jpeg
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
pa je kak poseben razlog, zakaj modri avto ne bi smel zapeljati po rdeči puščici na notranji pas? s tem koga ovira ali ogroža?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Vse ovira s tem, ker more zmanjšat hitroat, ker križišce ni zdizajnirano za tak način prometa.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.014
837
113
odpiralcu teme - pravilna je rdeča (to so ti že ostali dopovedali).. manjka ti vijolična (po zunanjem pasu okrog in okrog) - to je žal standard pri nas

kar se pa teh turbo križišč tiče - priznam, da sem grem velikokrat po rdeči črti.. predvsem, če vidim da se na desnem pasu (poleg tega belega) nekdo približuje krožišču... s tem mu omogočim bolj tekočo vključitev v rondo.. je pa zgleda narobe ja.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
...
kar se pa teh turbo križišč tiče - priznam, da sem grem velikokrat po rdeči črti.. predvsem, če vidim da se na desnem pasu (poleg tega belega) nekdo približuje krožišču... s tem mu omogočim bolj tekočo vključitev v rondo.. je pa zgleda narobe ja.
Tole napako po MB krožiščih iz istega razloga delam tudi jaz. Je pa tudi res, da menjavo pasu vedno izvedem dinamično, da 'Alter' članstvu ne delam sramote in sem tako prej iz krožišča, kot po zunanji strani. :fredi:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Samo ste smešni z debatami okoli krožišč.

Preden spet “pogrizete”:
1. pred kdo začne debatirati si naj krožišče “raztegne” v ravno cesto - začne z “ravnanjem” pri prvem uvozu in konča probi zadnjem izvozu (dejansko tam kjer je začel”
2. vsi uvozi postanejo priključki / križišča z odvzemom prednosti s stop znakom
3. zdaj se pa vozite
4. edina izjema od običajnih pravil je, da iz “levega pasu” (= notranji pas) ne smeš “direkt” v križišče

Pa moje osebno mnenje - zakon, ki prepoveduje izvoz iz notranjega pasu, ozr. dovoljuje le, če zunanji ločuje polna črta, je lahko napisal samo kdo, ki ga je mati spremljala na prva predavanja na faks.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Seveda,.ce pa nas zakon tiste na notranjem pasu postavlja v podrejen polozaj.
Enkrat ti dopizdi (ce ne prej takrat ko te en v bok nabase ker po zunanjem nadaljuje voznjo mimo izvoza in si ti kriv) in se odlocis da v primeru malo primera odpelješ rondo cimbolj "dinamicno naravnost" po najkrajsi poti, ce pa je guzva se oa odlocis delat se vecjo gneco na zunanjem pasu.
Ce bom kdaj imel razbit levo spredaj avto bom poiskal enega politika ali prometovarstvenika na notranjem pasu rondoja in se bom ob njegovem boku vozil po zunanjem pasu :evil:
 
  • Haha
Reactions: luciano

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
JAZ, JAZ, JAZ!

Jebala vas vožnja po zunanjem pasu naokoli!
Pa pojma nimaš kaj je turbo krožišče.
Turbo krožišče ti z ločenimi pasovi ONEMOGOČI fizično, da zapelješ naokoli!

Pa še narisani dve vsakodnevni napaki v turbo krožiščih:

Poglej priponko 50392
Fizicna prepreci tistim v 2,5T SUV na 21" gumah. Meni na 15" s tono in pol ni problem skakat cez tiste ovire ;)
 
  • Haha
Reactions: ales85

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
jekleni,
da na celovški in vseh ostalih cestah In krožiščih ima tisti na desnem pasu prednost pri zavijanju desno, pred tistim, ki je na levem pasu.
Ne, ker tisti na levem pasu sploh ne sme zavijati desno - popolnoma enako, kot to velja na krožiščih. Če manevra ne smeš izvesti, ni smiselno govoriti, da nimaš prednosti.

(Če pozabimo, da gre za križišča, ki imajo svoja posebna pravila, je na "ta velkih križiščih" lahko 4-5 pasov, in če je najbolj desni namenjen izklučno zavijanju desno, lahko včasih tudi iz naslednjega bolj levega zaviješ desno. Ampak takrat se z voznikom na desnem pasu ne moreš srečati, torej prednosti ni.).
 

Mr_Globus

Fizikalc
1. dec 2011
236
26
28
Rdeči avto je v prednosti, ker se že pelje po krožišču. Tu ni dileme.
Sin, ki pravkar dela izpit, trdi, da je prava pot rdeča: takoj na zunanji pas, ko si mimo uvoza ,na katerem je modri avto. Tako ga je naučil inštruktor.
Jaz pa trdim, da je prava pot zelena: kolikor dolgo je možno, naj rdeči ostane na notranjem pasu, zato da omogoči modremu (in koloni, ki se začne nabirati za njim) čim prejšnjo vključitev v krožišče. Izhod rdečega ne bo problem, saj je modri komaj speljal, torej bo rdeči dovolj spredaj pred modrim, da bo lahko varno zapustil krožišče.
Če pa modri že spelje in je dovolj hiter (ali pa tudi prehiter), se pa razvrstita po sistemu zadrge, oz. rdeči spusti modrega prvega na ta izvoz.

(Situacija, ko bi modri zapeljal ven na kakem drugem izvozu, tukaj nima nobenega vpliva.)

Že mogoče, da bo moral sin na izpitu peljati po rdeči poti (pač pravila CPP. če so res taka.).
Ima kdo kak bolj tehten argument proti zeleni poti? (zdravapamet.press)
Zeleno pot vozijo cudaki, ki pol trobijo ker mislijo da majo prednost na notranjem pasu... Prava opcija je rdeca, da se pravocasno das na prednostni pas za izhod. Razen ce gre za turbokrozisce, kjer menjavanje pasu ni dovoljeno.

v praksi pa je v vseh “mikro” kroziscih - nadgrajenih starih navadnih krizisc- notranji pas samo v napoto... ni casa za varno menjavo pasov.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
808
113
toti Maribor
Po rdeči puščici je prepovedano. Ne sme se menjati pasa v krožišču, ampak mora nadaljevati po zeleni puščici. V turbo krožiščih je spreminjanje pasov prepovedano.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.558
113
Krožna so jeba!
Sine ima prav!
Ko gre zares, sine nima prav!
Zakaj se moraš pri Tomačevskem prav postaviti, še predno si not?