Ja res ste eni bogi revčki... Rojeni med vijolicami...no, torej še dodaten razlog, da se ti izpuhi manjšajo/odstranijo
Daj ne nakladaj...seveda ne, ker tisti ki so imeli težave, so ležali na pljučnem....
Predlog da se plača vstop v Ljubljano z avtom ni slab. Vendar bi moralo veljati tudi obratno. Vstop v Slovenijo iz Ljubljane, naj se tudi plača.Res je, ampak ICE zasrmrdujejo mesta in ne bi bilo nic naredo ce zaradi tega ze gremo v celoti na EV
Pravilno bi bilo, izpusti PRESTAVILI nekam za hribe (termoelektrarna) ali Kitajsko (sončne celice)…sajkek, ne vem, kje ti živiš, ampak v mestu, kjer sem jaz, se zelo pozna če so na cesti dizli/bencinarji. Ker se v službo in po mestu vozim s kolesom, sem dnevno izpostavljen vsem vrstam izpuhov. in ja, zagotovo bo zrak v mestih dosti bolj čist, ko se bodo izpuhi zmanjšali/odstranili. Če pa sediš v avtu, pa tega seveda ne občutiš
In? Te pa stopi do znanca s kakšnim oldtimerjem, pa se lepo skloni do izpuha in parkrat fajn potegni, da se boš spomnil lepih otroških časov.Ja res ste eni bogi revčki... Rojeni med vijolicami...
Pred 40 let je bil v Mostah pri Ljubljani blizu TE-TOLa sneg ki se je stopil črn...
Pa ni nihče tako zelo jamral, kot jamrate danes....
Zato ker ni bilo znanja o vplivih na okolje oz. ozaveščenosti.Ja res ste eni bogi revčki... Rojeni med vijolicami...
Pred 40 let je bil v Mostah pri Ljubljani blizu TE-TOLa sneg ki se je stopil črn...
Pa ni nihče tako zelo jamral, kot jamrate danes....
pozabil si električnim javnim...ekologija v mestu se začne, s pametnim in modernim javnim prometom. in ne z EVji.
Mi ravno včeraj kolega strojevodja razlaga kake super nove Siemens vlake imamo z električnim pogonom (motorji), ki jih napaja generator na dizel vgrajen v vlak, ki troši cca 20% več kot prejšnje dizelce - ampak so pa oh in sploh, pa moderni.Ja električni vlak.
Ne pa dizlovka na poti v Kočevje..
Ne drži. Če pri EV gledaš od vira do izpuha (ker si upošteval CO2 pridelave elektrike), potem to upoštevaj tudi pri ICE in upoštevaj CO2 čpranja in rafiniranja goriva. In potem ima Prius med 150 in 200 ... Dizli pa 300+ ... Torej smo na 5% ali manj.No, če bomo delali na čistejših virih elektrike, potem ne bo ravno držalo, da gre samo za prenos emisij.
Emisije slovenske prabne elektrike danes, ko je TEŠ v remontu in uvažamo hidro elektriko iz Avstrije, smo na 82g/kWh.
Če gledamo recimo električarja s porabo 20 kWh/100 km, pridemo na 16,4 g CO2 na km. En Prius ima tam od 75 g CO2 na km emisij. Večina dizlarjev z ekvivalentom EV porabe okro 20 kW/100 km pa preko 150 g na km. Torej smo na 10% emisij.
Kolega strojevodja nima pojma ...Mi ravno včeraj kolega strojevodja razlaga kake super nove Siemens vlake imamo z električnim pogonom (motorji), ki jih napaja generator na dizel vgrajen v vlak, ki troši cca 20% več kot prejšnje dizelce - ampak so pa oh in sploh, pa moderni.
Vlaki so Stadler in ne Simens. So večji, težji, močnejši, hitrejši in tudi veliko udobnejši (klimatizirani) od starih vlakov tako da večja poraba niti ne preseneča. So pa dizel agregati na novih Stadler valkih delani po nanoveši EURO 6d normi in so izpusti veliko manj obremenjujoči za okolje kljub morebitni večji porabi.Mi ravno včeraj kolega strojevodja razlaga kake super nove Siemens vlake imamo z električnim pogonom (motorji), ki jih napaja generator na dizel vgrajen v vlak, ki troši cca 20% več kot prejšnje dizelce - ampak so pa oh in sploh, pa moderni.
Mi ravno včeraj kolega strojevodja razlaga kake super nove Siemens vlake imamo z električnim pogonom (motorji), ki jih napaja generator na dizel vgrajen v vlak, ki troši cca 20% več kot prejšnje dizelce - ampak so pa oh in sploh, pa moderni.
P.S. Če pa porabljene litre goriva deliš s kapaciteto vlaka (potnikov) pa novi Stadler vlaki zmagajo v vsakem primeru, saj imajo porabo na (potencialno) prepeljanega potnika veliko nižjo kot stari vlaki.Vlaki so Stadler in ne Simens. So večji, težji, močnejši, hitrejši in tudi veliko udobnejši (klimatizirani) od starih vlakov tako da večja poraba niti ne preseneča. So pa dizel agregati na novih Stadler valkih delani po nanoveši EURO 6d normi in so izpusti veliko manj obremenjujoči za okolje kljub morebitni večji porabi.
Ampak ne, dejmo se vozit v 40 let starih vlakih, ki se pokvarijo 2x na dan in so okolju in uporabniku veliko manj prijazni, saj imajo "manjšo porabo" #alterLogika
No ja, s komerkoli se pogovarjam (ok, ni jih tako veliko), je vsak novejši vlak manj udoben od prejšnjega. Torej gomulka zmaga (ok, klime ni, se da pa okna odpreti ), Siemens nato že manj udoben (klima, ja, pogosto nastavljena na prenizko temperaturo poleti in se je mnogo ljudi pritoževalo nad temperaturnimi šoki - že pričakujem komentarje) in sedaj spet novi, še manj udobni. Primarna metrika je dejanska fizična udobnost ob sedenju.veliko udobnejši
P.S. 2P.S. Če pa porabljene litre goriva deliš s kapaciteto vlaka (potnikov) pa novi Stadler vlaki zmagajo v vsakem primeru, saj imajo porabo na (potencialno) prepeljanega potnika veliko nižjo kot stari vlaki.
Govoril sem o porabi, zato sem tudi v oklepaje pri udobnosti napisal klima. Namreč kompresor klime in ostale komponente klime tudi terjajo svoj davek pri porabi. Glede udobja sedežev pa imam premalo izkušenj, da bi komentiral. Lahko pa gremo po odpadih in iz gomulk prešraufamo sedeže v nove vlakeNo ja, s komerkoli se pogovarjam (ok, ni jih tako veliko), je vsak novejši vlak manj udoben od prejšnjega. Torej gomulka zmaga (ok, klime ni, se da pa okna odpreti ), Siemens nato že manj udoben (klima, ja, pogosto nastavljena na prenizko temperaturo poleti in se je mnogo ljudi pritoževalo nad temperaturnimi šoki - že pričakujem komentarje) in sedaj spet novi, še manj udobni. Primarna metrika je dejanska fizična udobnost ob sedenju.