Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

Marxon

Majstr
24. feb 2009
742
378
63
Za to se ti nuca baterija? :evil: ;)

Darjan...roko na srce...povprečnemu človeku se NE bo dalo vsak dan priklapljat avtomobila napolnilec. 1 x tedensko bo to to..in v povprečju bo vsak stremel k taki polnilnici/dosegu. Folku se pač s tem ne bo dalo ukvarjat..podobno kot je dandanes z zavijanjem na pumpo...ko imaš enkrat avto s katerim delaš 900 do 1.000 km med tankanji, ti je vse kar je manj, ultra odveč (pa realno postanek traja 10 minut).
Pol boš pa vsak dan priklapljal in odklapljal, vmes na piko daljši poti ure čakal v koloni na vrsto, da ga boš potem napolnil na polnilnici, da se vsaj privlečeš do cilja oz. doma (ker ne boš hotel čakat še polnjenja, ker si že vrsto)...in ko prideš na cilj ga daš spet takoj filat, da se boš zjutraj vsaj do šihta privlekel.
To ni mobilnost..to je tlaka.

In tega ljudje ne bojo želeli.
Tako kot ti je nokia zdržala en teden ali dva, sedaj pa moraš samsunga filat vsak dan, lahko tudi večkrat. Si se navadil ali si še vedno na nokii 3310?
Priklapljanje avta na wallcharger ti vzame približno toliko, kot priklaplanje telefona na polnilec.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Polnjenje doma se mi ne zdi problem. Problem je lahko samo daljša pot, kjer moraš računati na neke postanke in verjetno imeti še nekaj sreče, da je planirana lokacija prosta in delujoča.
Odkar imajo telefoni in prenosniki enak usb-c polnilec, polnjenje telefona ni problem.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
250
197
43
Dobro jutro, tukaj je zanimiv članek ki primerja prednosti in slabosti ICE, hibrida, priključnega hibrida in električarja na isti poti.

 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
Polnjenje doma se mi ne zdi problem. Problem je lahko samo daljša pot, kjer moraš računati na neke postanke in verjetno imeti še nekaj sreče, da je planirana lokacija prosta in delujoča.
Odkar imajo telefoni in prenosniki enak usb-c polnilec, polnjenje telefona ni problem.
Tesla ti sama zroute pot do želene destinacije, če imaš premalo % te vmes napoti na njihove SuC, če je kateri poln/preveč zaseden, te prestavi na drugega. Če se vmes stanje spremeni, te lahko spet prerouta. Če ti gre na knap, te opozori, da vozi počasneje. Sploh nobenih težav.

Verjamem pa, da imajo ostali težave z xy karticami in nedelovanjem polnilnic, ipd.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.060
-8.749
113
Tesla ti sama zroute pot do želene destinacije, če imaš premalo % te vmes napoti na njihove SuC, če je kateri poln/preveč zaseden, te prestavi na drugega. Če se vmes stanje spremeni, te lahko spet prerouta. Če ti gre na knap, te opozori, da vozi počasneje. Sploh nobenih težav.
Ali drugače povedano...
Namesto da bi brez skrbi prišel od A do B, moraš prenašati muhe vozila, delati obvoze, brezvezne postanke, voziti 90km/h po avtocesti za tovornjaki,... Super :zmaga:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.754
113
100kwh baterija "na dnu avta" je tudi idealna za lego na cesti, varnost, ipd.
Ja, 2+ tonska kepa pločevine je idealna za lego na cesti in varnost.
Za to se ti nuca baterija? :evil: ;)

Darjan...roko na srce...povprečnemu človeku se NE bo dalo vsak dan priklapljat avtomobila na polnilec. 1 x tedensko bo to to..in v povprečju bo vsak stremel k taki polnilnici/dosegu. Folku se pač s tem ne bo dalo ukvarjat..podobno kot je dandanes z zavijanjem na pumpo...ko imaš enkrat avto s katerim delaš 900 do 1.000 km med tankanji, ti je vse kar je manj, ultra odveč (pa realno postanek traja 10 minut).
Pol boš pa vsak dan priklapljal in odklapljal, vmes na piko daljši poti ure čakal v koloni na vrsto, da ga boš potem napolnil na polnilnici, da se vsaj privlečeš do cilja oz. doma (ker ne boš hotel čakat še polnjenja, ker si že vrsto)...in ko prideš na cilj ga daš spet takoj filat, da se boš zjutraj vsaj do šihta privlekel.
To ni mobilnost..to je tlaka.

In tega ljudje ne bojo želeli.
Obisk črpalke je malo drugo kot vzeti kabel doma s stene in ga pripopat v avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in Gonzo
22. jul 2007
13.521
1.723
113
124
Dobro jutro, tukaj je zanimiv članek ki primerja prednosti in slabosti ICE, hibrida, priključnega hibrida in električarja na isti poti.

Zajeta slika.PNG
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Tesla ti sama zroute pot do želene destinacije, če imaš premalo % te vmes napoti na njihove SuC, če je kateri poln/preveč zaseden, te prestavi na drugega. Če se vmes stanje spremeni, te lahko spet prerouta. Če ti gre na knap, te opozori, da vozi počasneje. Sploh nobenih težav.
A to se tebi ne zdi težava, da ti spremeni ruto oziroma celo svetuje, da vozi počasneje? Sto ljudi, sto čudi ... Verjetno ti pa rezervira prostor, ko si pot začel in kaže, da boš približno takrat tam?
Doslej smo navajeni, da med točkama A in B vzameš najhitrejšo pot. Sploh, če res moraš tja. Če se pelješ kar tako, je seveda drugače.
 
  • Objave ne odobravam
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in ales85

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Take dolge vožnje so redke in so stresne za večino, pa če si to priznamo ali ne. Dodatni stres si povzročati z doslej nepoznanim problemom je malce mazohistično.
Problem je enostavno rešljiv, če je na voljo več avtov v družini in je en bolj primeren za kratke poti, drug pa za daljše.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
A to se tebi ne zdi težava, da ti spremeni ruto oziroma celo svetuje, da vozi počasneje? Sto ljudi, sto čudi ... Verjetno ti pa rezervira prostor, ko si pot začel in kaže, da boš približno takrat tam?
Doslej smo navajeni, da med točkama A in B vzameš najhitrejšo pot. Sploh, če res moraš tja. Če se pelješ kar tako, je seveda drugače.
Če grem iz MB do Barcelona pa mi je res vseeno če se vmes parkrat spremeni ruta, in da moram voziti različni tempo. Konec koncev je tudi pot del izleta. Če bi se mi hudo mudilo pri čimprej na cilj, bi pač šel z letalom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.132
7.021
113
Eni ste res neverjetni, koliko izgovorov najdete, da upravičete te nesmisle.
Vseeno sem zaradi tega "nesmisla" v lanskem letu naredi brezplačnih 40.000km "izletov", videl ogromno Slovenije in Balkana.

Letos, na račun tesla, pa se bodo izleti razširili na evropo, seveda spet brezplačno (razen cestnine, predornine, ipd...ali pa se gre izven AC, kjer se tudi praviloma vidi več okolice).

Ljudje imamo pač različne interese, meni to lepo sovpada z EVjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags