Tako net meteringu, kot free vožnji z EV so šteti dnevi, za to pogruntat ne rabiš bit Baba Vanga. Kdaj se bo to zgodilo, pa seveda ne vemo. Več ljudi bo kurlo TČjke in tlačilo na strehe SE prej se bo to zgodilo. Tko da če imaš šanso, ne spravi na EV čimprej, da boš čimveč potegnila iz tega.Razumem jaz tebe. Ampak glede na to, da je SE že nabavljena, sem ta strosek porinila hiši, tudi za viske in jih ne pripisujem petrolu, npr. Posteno ali pa ne do hise. Ker placam jih jaz. In prenos bo s petrola na EV, ne s hise. In ker sem neposteno amortizacijo za SE porinila hisi ob nakupu SE, je pac ne bom vec k nobeni drugi zadevi, ki bo v okviru viskov. To je zdaj ze narejeno, ali kupim EV ali ne. In ce placam za elektriko enako ce kupim EV ali pa ce ga nimam, je strosek elektrike zanj 0.
kalbo
Zal nisem kot sandra ali kot ti, ki vidita v prihodnost ko baba vanga. Te preracuni se delajo na "danasnje" stanje. Vedno. Ker ostali ne vemo, kaj sele bo. In potem bolj ali manj pravilno ugibamo. Zato se tudi da "nizka" povracila doba, da se zminimalizira vpliv sprememb v prihodnosti. Glede na to, kako se slovenci kleno oklepamo dizlov, za vsak denar, kamoli ICE na sploh in do kdaj naj bi se se prodajali (2035, pa se ze nekaj premika na kasneje) lahko jaz spet bolj ali manj pravilno od tebe ugibam interval bistveno daljsi od 5 let.
Dokler nimas EV gre na hiso, jasno. Ce si ga pa jutri kupis in zacnes porabljati svoje viske, moras pa tako ovrednotiti strosek "goriva" za vozilo, torej ta del amortizacije.ales85 Povej mi, kam naj pol danes porinem strosek vecje SE potem. Ga z veseljem. Ce bo zdaj lazje razumeti... Placat moram, EV gor ali dol.
Zadeva je ista, pa kakorkoli si jo razlagaš, če vkalkulira EV , se ji bo SE izplačala v 3 letih, v naslednjih 4 pa lovi razliko med ICE in EV.Ni problema, tako pač računaš ti. Malo me preseneča glede na vso matematiko, katero vidim iz tvoje strani. Ampak nič hudega. Jaz pač ne računam tako.
No sej teh + je kar nekaj, olje, naftni, oljni filtr, cestnina...., vse je treba kalkulirat na daljše obdobjeKaj pa EV, zastonj voznja, in izplacevanje potnih stroskov?
pozabljaš, da ima jabe predimenzionirano SE, torej je že v štartu naredila izgubo (katero bi teoretično lahko zmanjšala z nabavo električnega avtomobila)Ja , sam je razlika ali izgubljaš samo na ceni vozila , ali moraš še vsak mesec dat petrolu , OMV-ju ... 200-300 evrov, to pa je razlika, predvsem ko gledamo na daljši rok.
Vidim slabo bereš, pa tudi računaš bolj slabo, jabe , če se prav spomnim je zavestno , z namenom postavila SE v tej velikosti , ali EV ali pa ogrevanje na elo blok, ob morebitni odpovedi TČ.pozabljaš, da ima jabe predimenzionirano SE, torej je že v štartu naredila izgubo (katero bi teoretično lahko zmanjšala z nabavo električnega avtomobila)
ali drugače malo karikirano prikazano: če v štartu neko investicijo preplačaš za (hipotetično) 10.000 EUR, zato da se boš v naslednjih 10 letih vozil brezplačno in tako privarčeval 5000 EUR na gorivu, potem temu ne moreš reči prihranek.
Tvoja pavsalna matematika odlicno deluje, kar tako naprej.Zadeva je ista, pa kakorkoli si jo razlagaš, če vkalkulira EV , se ji bo SE izplačala v 3 letih, v naslednjih 4 pa lovi razliko med ICE in EV.
Razlika je sam v tem ,da bo imela po 10 letih EV na nuli ,ICE pa na vsaj 30 000 EUR minusa .
Za to se ti nuca baterija?
Darjan...roko na srce...povprečnemu človeku se NE bo dalo vsak dan priklapljat avtomobila na polnilec. 1 x tedensko bo to to..in v povprečju bo vsak stremel k taki polnilnici/dosegu. Folku se pač s tem ne bo dalo ukvarjat..podobno kot je dandanes z zavijanjem na pumpo...ko imaš enkrat avto s katerim delaš 900 do 1.000 km med tankanji, ti je vse kar je manj, ultra odveč (pa realno postanek traja 10 minut).
Pol boš pa vsak dan priklapljal in odklapljal, vmes na piko daljši poti ure čakal v koloni na vrsto, da ga boš potem napolnil na polnilnici, da se vsaj privlečeš do cilja oz. doma (ker ne boš hotel čakat še polnjenja, ker si že vrsto)...in ko prideš na cilj ga daš spet takoj filat, da se boš zjutraj vsaj do šihta privlekel.
To ni mobilnost..to je tlaka.
In tega ljudje ne bojo želeli.
Ok, sej dobro tu je to, da nihce nikogar ne sili. Bo manjsa guzva na polnilnicah.Ja, 2+ tonska kepa pločevine je idealna za lego na cesti in varnost.
Obisk črpalke je malo drugo kot vzeti kabel doma s stene in ga pripopat v avto.
Dnevno ali ne, nima veze.
Ko grem kam na izlet, ne grem zaradi igrice "najdi polnilnico", ampak ker želim nekam priti/ nekaj videti.