A to misliš potem ko si za ene 10.000 evrov preplačal že tako drago vozilo? Koliko let si čakal na ta trenutek? 8?V temah o EVjih so itak vedno ljudje, ki drugega kot izpostavljat robne primere in se tresti, če bi morali v bližnjo trgovino po liter mleka, ker ne vejo, ali jim bo uspelo brez polnjenja ali ne. Ali bodo obstali na cesti ali ne. In imaš druge, ki že več let vozimo EVje in se vsak dan vsedmo v vozilo s polno baterijo in se tem prvim smejemo v brk in na koncu leta štejemo denarce, ki smo jih privrčevali na servisih, registraciji, gorivu in si lahko za ta denar privoščimo konkretni dopust za celo familijo (ali pa zapijemo, damo v štumf,....).
Pač nekdo bo sposoben izkoristiti prednosti in uživati, med tem ko bo drugi vedno jamral kako se ne da in iskal razloge, da sam sebi dokaže, da ne gre. Pa ni tako samo pri avtih. Nasplošno v življenju maš ljudi, ki se znajdejo in ljudi ki vedno samo jamrajo
Pa dobro, ne vozim se 500km 150kmh. Teh 140-150kmh po števcu je razdalja cca. 150km v eno smer, se pravi skupaj ene 300km razdalje, ostala hitrost pa bolj mestna pa primestna. Pa da se lepo tako peljat, velikokrat ob zgodnjih jutranjih ter večernih urah ni taka frka s prometom ob vikendih v štajersko-prekmursko smer.Če ne moreš doma polniti, potem jaz osebno EV odsvetujem. EV-ja, ki bi s 130-150km/h (po slovenskih avtocestah sicer težko toliko voziš... pa ne zaradi omejitve) prevozil 500km brez polnjenja, pa tudi še ni.
Torej EV avto zate ni. Kje je težava? A ti ga kdo vsiljuje?Jaz nisem EV hejter pa imam razloge zakaj nimam EV vozila. Ti so zelo preprosti;
- Nimam kje filat trenutno doma, saj živim v stanovanju (v hiši imam predinštalacijo narejeno, samo še nisem preseljen),
- EV vozilo, ki bi mi ustrezalo s stališča dometa je najbrž predrago ali pa ne obstaja (prosim za kakšen predlog EV vozila, če ima kdo kakšen dober). Mesečno imam večkrat recimo temu "krožno" pot, ki je ranga 400-500km, kamor se peljem po avtocesti na tempomatu od 130-150kmh, moram not spraviti 3 otroške sedeže v zadnjo vrsto in tja kamor grem ne morem polnit, dodatno pa se zadržujem krajši čas cca. 30min na enem mestu. Časovna komponenta mi je bistvenega pomena. Po domače to pomeni, da bi bilo smiselno, da ima avto domet realnih 500-600km z enim polnjenjem, če se vozim realnih 130-140kmh po avtocesti.
- Med tednom delam večkrat v enem dnevu med 90-150km in kot omenjeno, doma ne morem polnit. Najbližje je cca. 700m stran za polnjenje, kar mi je nepraktično.
- Bi šlo z EV načeloma kot drugi avto, vendar bi moral imeti doma možnost polnjenja + pač kupiti tak avto, ki pa ni ravno poceni.
Pa naj bi vzel golfa ali zoe.Pol pa se 8€ ali koliko je sedaj, ker ga je pustil v MB. Domnevam, da se ni z njim vracal v LJ...
A podaš prosim link do članka.
Kaj se pa vsajaš? Napisal sem kaj bi potreboval, da EV pride v poštev in ker ne spremljam EV scene ravno v detajle, sem pričakoval kakšen vsaj približek nečesa, kar bi lahko prišlo v poštev od EV. Dobim pa nazaj tvoj beden odgovor.Torej EV avto zate ni. Kje je težava? A ti ga kdo vsiljuje?
Tako kot recimo EV voznikom vi dokazujete, da nimajo pojma in da dejansko ne vedo, da se vozijo v redu in poceni. In to z bolnimi primeri nekoga, ki očitno nima pojma o EVjih in je zaradi svoje lastne neumnosti obstal na cesti, ker je izbral popolnoma napačno vozilo, hkrati pa še, ker se mu je mudilo, ni nafilal vmes . No, potem je očitno imel čas čakati na avtovleko.
Nov ali rabljen?Pa dobro, ne vozim se 500km 150kmh. Teh 140-150kmh po števcu je razdalja cca. 150km v eno smer, se pravi skupaj ene 300km razdalje, ostala hitrost pa bolj mestna pa primestna. Pa da se lepo tako peljat, velikokrat ob zgodnjih jutranjih ter večernih urah ni taka frka s prometom ob vikendih v štajersko-prekmursko smer.
Trenutno nimam namenjenih sredstev za menjavo avtomobila, me pa zanima kaj bi moral gledat sploh za modelov. Nissan, Tesla, Kia, Hyundai...?Nov ali rabljen?
Imas kak budget?
Kaj je to zaen avto in koliko jih lahko zamenjajo na uro/dan?Realno ali nerealno, trenutno ze funkcionira na Norveskem.