Dilema: sharan vs s-max

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
A ta nov Sharan je pa kaj lepši
smile-1.gif
?
 

B81

22. jul 2007
37.720
10.985
113
- senzorji... super zadeva pri VAG, da utišajo radio. Sem razbil zadnjo levo luč na parkirišču, ker nisem slišal piskača, ker sem imel radio preveč na glas.

- bluetooth imamo v fiesti s to govorno zadevo in je bolj kot ne neuporabno. Da nastaviš telefon, kar traja en čas. Govorni ukazi so neuporabni in preveč počasni.

- za lučko pa totalno razočaranje s tem stikalom. Da se pa sama ugasne, ko zapreš senčnik (kiga imam sam vedno dol, celo leto), pa prvič slišim, pa imam mondea 5 let
grin1.gif


No sam bi vseeno vzel smaxa, ker ni ravno avto, ki ima že 10 prejšnjih generacij, ampak je nekaj let star model avta.
Je pa predrag v primerjavi s VW, to se strinjam. Tudi Fiesta letnik 2010 ima rjave roke spredaj, sicer ne vem, če je to rja ali kaj...
bonk.gif

Recimo moj, ki bo star 10 let, pa nima rje na podvozju.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
[
Odprt forum je, kdorkoli lahko replicira komurkoli
smile-1.gif


Prosim poglej si, kaj pomeni termin "funkcionalna nepismenost", ker ga uporabljaš narobe.

Takoj za tem pa predstavi svoje argumente. Dosedaj si napisal samo kup [avtocenzura], ki pojasnjuje tvojo religijo, ne pa dejstev. Oz. drugače: predstavil si dejstva, ki sicer potrdijo tvoje trditve, ne potrdijo pa korektnosti teh trditev, celo obratno, potrdijo, da so tvoje trditve napačne.

Zeh.... si pa nadležen ko podrepna muha. Ko boš enkrat (sicer ne vem kdaj)razumel, da je moje mnenje pač tako kot je (in si ne pustim vsiljevat drugega), sem pa odprt za debato bova lahko kako rekla.Po sistemu samo jaz imam prav pri meni ne bo šlo.

PS: Nisem pa vedel, da sem na izpitu iz dodatne opreme, ko moram zaradi repliciranja v temi izdelati cel referat o primerljivosti cen
smile-1.gif


LP
 

B81

22. jul 2007
37.720
10.985
113
Pred tednom avto v zraku in ok ne da ni nič rje tu pa tam, morda je bivši lastnik dal zaščititi, kupil sem 5 let starega...ampak pri 2 leti stari fiesti je cela desna prednja roka rjava. Jebemu sunce.
Če kupiš novega forda, je pametno dat zaščitit podvozje.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.369
89
48
Pri Fiesti sem tudi jaz mel rjava roke. Enkrat na sevisu mi je celo serviser nabijal, da jih je treba zamenjat, sem se mu samo posmejal. Tip je hotel zakasirat
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To s površinsko rjo na podvozju je povečini čista kozmetika. Ni lepo. Ma po dvajsetih letih bo VW ulih tako gnil kot Ford ali Toyota, ki imata površinsko rjo na podvozju že 3 mesece po nakupu. Vsi troji pa dajo natanko enako dolgo garancijo na prerjavenje - 12 let.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.972
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Rikolus pravi:
Pri Fiesti sem tudi jaz mel rjava roke. Enkrat na sevisu mi je celo serviser nabijal, da jih je treba zamenjat, sem se mu samo posmejal. Tip je hotel zakasirat
rekel bi mu da imaš xy let garancije. Da naj menja pod garancijo. Aja potem ti bo rekel da krije samo prerjavenje. KO pa ti bo v roko naredilo luknjo se boš pa tudi sam zapeljal s ceste.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.601
1.129
113
Titograd
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pred tednom avto v zraku in ok ne da ni nič rje tu pa tam, morda je bivši lastnik dal zaščititi, kupil sem 5 let starega...ampak pri 2 leti stari fiesti je cela desna prednja roka rjava. Jebemu sunce.
Če kupiš novega forda, je pametno dat zaščitit podvozje.

moj 7 let star ima rje skoraj nič na podvozju, samo malenkost na rokah, od jedine 3 leta stara fiesta je sploh nima.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Veliko sreče in zadovoljstva pri izbiri. S-max je dober avtomobil, vendar ti priporočam, da (če imaš še čas) vzameš testno vozilo za dan, dva in ga temeljito preizkusiš. Vse malenkosti.
Namreč, če si bil do sedaj pristaš VAG skupine, potem znaš biti razočaran skozi čas. Sam sem tudi večinoma na VAG-u, sem pa v zadnjem času kar nekaj Fordov prevozil in moram reči, da sem zelo razočaran. Seveda, če bi bila neka hudo ugodna priložnost, bi še vedno vzel Forda, vendar bi vedno vedel, da nekaj ni v redu.
Ne bom pisal na dolgo in široko, ampak zgolj tri (nekomu morda brezvezni) primeri, kateri ponazarjajo, zakaj so avti VAG grupe bolj domišljeni, čeprav so na hiter pogled enaki:

- parkirni senzorji: poleg tega, da pri VAG-u ti še na radiju grafično kaže oddaljenost je potem tu še zvočni signal: pri VAG-u ti rikverc avtomatsko utiša radio (ne zgolj to, če tega ne želiš lahko v nastavitvah radia to izključiš): pri Fordu tega ni. Vem, je malenkost in če ne bi vedel, da gre drugače (beri prej vozil VAG-a) mi utišanje radija ne bi bil problem, ampak sedaj mi gre pa vsakič par (ne lepih) besed skozi misli, ko moram ročno utišat radio, ker so sicer senzorji neuporabni (pa ne nabijam muzike na polno)

- bluetooth povezava: pri Fordu deluje ZGOLJ, če imaš vključen radio. Ugasneš radio in ostaneš brez BT povezave: ja, vem, lahko imaš radio vključen in ga daš potiho, ampak ej???? WTF? Poleg tega sem pri VAG-u enkrat nastavil dva telefona (hkrati) in pozabil, saj je zadeva delala. Pri Fordu me hkratna povezava dveh telefonov non stop nekaj zaje….

- vključitev lučke pri kozmetičnem ogledalu pri Mondeu (ne spomnim se kako ima S-Max to rešeno): zadeva bi bila primerna za avto razreda Clio letnik 1990. Da pa ima danes avto za 30.000 EUR to zadevo tako rešeno lahko napišem le: smeeeeeeeeeeeeeh.... Medtem ko imajo nekateri že ledike in seveda avtomatsko vključitev, ko ogledalce odpreš ima ta zadeva (pazi to, govorimo o avtu za 30.000 EUR, ne o neki Dači za 7.999 EUR) navadno lučko na stikalo, katero moraš ročno vključit in potem ko zapreš nazaj senčnik le ta pritisne na lučko in jo ugasne
grin1.gif
Škoda, ker nisem zadeve poslikal.


Tukaj je potem še en kup zadev: ena od njih je, da recimo v Mondeu nikakor ne najdem dobrega položaja sedeža: po 200 km pridem totalno usut ven… Morda sem samo jaz… 3 leta star Mondeo ima totalno zarjavelo podvozje. Moja 6 let stara gara z bistveno več km ima podvozje kot novo proti Mondeu.

Naslednja (bolj resna in draga) zadeva pa je, da recimo pri 1.8TDCI pri 55.000 km (redno servisiran na pooblaščencih) crkne ena šoba. Strošek 490 EUR, pooblaščenec seveda ne ve (ali noče vedet) kaj pomeni kulanca. S tem, da je avto prej občasno na recimo 500 km malenkost cuknil. Avto je bil zaradi tega 2x na servisu, obakrat niso našli nič. No, po menjavi šobe tega cukanja ni več.

Tako da, po teh izkušnjah sam o Fordu ne razmišljam več in pa mi je malo bolj jasno zakaj je cenejši (tako nov kot rabljen) od VW-ja. Zanimivo pa je, da je prejšnja Fiesta neproblematično in v zadovoljstvo (razen sedežev, kateri so bili še najbolj podobni leseni klopci v parku
rolleyes-1.gif
) preživela v naši družini 2 leti…. Who knows…

Fajn vozi...
cool-1.gif

Dejstvo je da v takih detajlih res VAG zmaga še vedno, zdaj kogar to tako moti bo pač vzel VAG. Podvozje mam pa raje Fordovo zarustano kot pa zglancano VAG :p tukaj je Ford tudi blestel vedno in še vedno blesti. In zato je S-MAX tako posekal vse ko je ven prišel, saj folk večinoma ni rabil velikih kombijev a-la galaxy in sharan, je čisto dovolj placa v smaxu pa ne izgubiš na užitku v vožnji...
Zdaj Bluetooth imam izkušnje v Fiesti in ne vem v čem je fora, radio dela - telefon dela (1 telefon brezhibno), ugasneš radio - valda ne dela saj nisem v avtu z ugasnjenim radiem
sprasujem se.gif
niso mi pa všeč original radii in bi sam v vsakem primeru menjal s kako firmo - to je pač moja varianta, saj original Ford radio prodam za višjo ceno kot pa potem kupim novega Pioneerja recimo ki požene ozvočenje precej bolje.

Ne vem no, men sterilnost VAG ni bila nikoli všeč, Ford se je že dosti popravil v kvaliteti, pa itak je cenejši
cheer.gif


da ne rečem da bi vsako jutro prišel v garažo al pa na parkplac pa zagledal tourana al pa sharana, men sta za zjokat grda........
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
pa kje vi vozite, da nima rje

Ne vem, moj bo imel 11 let pa jo ima. Sem že štrihal spodaj vrata - v garanciji. Zadnja prema - dosti rjasta ampak ne vem kakšno pričakovat pri 11 letih?

Aja kulanco pa se drugač da dobit, samo kot pri vseh morajo papirji štimat....
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
avto k zapelješ prvih 100km po makadamu, prvih 500 zimske vožnje..kamenčki naredijo svoje.

zdej, poznam primere, ki se ne vozijo pozimi, v dežju in po makadamu...sam to ni uporaba avta
 

slafari

Pripravnik
12. sep 2007
83
0
6
vprašaj se kaj rabiš od avta
sharan je gajba za vozit, motor skoraj prešvoh za to težo
smax sem vozil oba dizla, škoda da kW letijo čez 130, 2.2 se vozi top

titanium S je trd avto, izjemno trd, če ne iščeš športnika je titanium dovolj, pa vzameš kaj drugega od opreme.

sam sem spomladi prevozi vse enoprostorce, ki se prodajajo pri nas.
kupil sem zafiro tourer. medosno razdaljo ima enako kot gornja dva, ima pa 15cm manj prtljažnika

so pa sedeži odlični, prav tako motor, lega na cesti, bixenon luči, ...
vsak kilometer k ga nardim z njo sem bolj zadovoljen z avtom.
popust dajo povsod, pri oplu so šli iz 31->25

pojdi vozit pa se boš najlažje odločil. pa vozi točno tako opremo in motor kot si želiš.

lp