Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Veliko sreče in zadovoljstva pri izbiri. S-max je dober avtomobil, vendar ti priporočam, da (če imaš še čas) vzameš testno vozilo za dan, dva in ga temeljito preizkusiš. Vse malenkosti.
Namreč, če si bil do sedaj pristaš VAG skupine, potem znaš biti razočaran skozi čas. Sam sem tudi večinoma na VAG-u, sem pa v zadnjem času kar nekaj Fordov prevozil in moram reči, da sem zelo razočaran. Seveda, če bi bila neka hudo ugodna priložnost, bi še vedno vzel Forda, vendar bi vedno vedel, da nekaj ni v redu.
Ne bom pisal na dolgo in široko, ampak zgolj tri (nekomu morda brezvezni) primeri, kateri ponazarjajo, zakaj so avti VAG grupe bolj domišljeni, čeprav so na hiter pogled enaki:
- parkirni senzorji: poleg tega, da pri VAG-u ti še na radiju grafično kaže oddaljenost je potem tu še zvočni signal: pri VAG-u ti rikverc avtomatsko utiša radio (ne zgolj to, če tega ne želiš lahko v nastavitvah radia to izključiš): pri Fordu tega ni. Vem, je malenkost in če ne bi vedel, da gre drugače (beri prej vozil VAG-a) mi utišanje radija ne bi bil problem, ampak sedaj mi gre pa vsakič par (ne lepih) besed skozi misli, ko moram ročno utišat radio, ker so sicer senzorji neuporabni (pa ne nabijam muzike na polno)
- bluetooth povezava: pri Fordu deluje ZGOLJ, če imaš vključen radio. Ugasneš radio in ostaneš brez BT povezave: ja, vem, lahko imaš radio vključen in ga daš potiho, ampak ej???? WTF? Poleg tega sem pri VAG-u enkrat nastavil dva telefona (hkrati) in pozabil, saj je zadeva delala. Pri Fordu me hkratna povezava dveh telefonov non stop nekaj zaje….
- vključitev lučke pri kozmetičnem ogledalu pri Mondeu (ne spomnim se kako ima S-Max to rešeno): zadeva bi bila primerna za avto razreda Clio letnik 1990. Da pa ima danes avto za 30.000 EUR to zadevo tako rešeno lahko napišem le: smeeeeeeeeeeeeeh.... Medtem ko imajo nekateri že ledike in seveda avtomatsko vključitev, ko ogledalce odpreš ima ta zadeva (pazi to, govorimo o avtu za 30.000 EUR, ne o neki Dači za 7.999 EUR) navadno lučko na stikalo, katero moraš ročno vključit in potem ko zapreš nazaj senčnik le ta pritisne na lučko in jo ugasne
Škoda, ker nisem zadeve poslikal.
Tukaj je potem še en kup zadev: ena od njih je, da recimo v Mondeu nikakor ne najdem dobrega položaja sedeža: po 200 km pridem totalno usut ven… Morda sem samo jaz… 3 leta star Mondeo ima totalno zarjavelo podvozje. Moja 6 let stara gara z bistveno več km ima podvozje kot novo proti Mondeu.
Naslednja (bolj resna in draga) zadeva pa je, da recimo pri 1.8TDCI pri 55.000 km (redno servisiran na pooblaščencih) crkne ena šoba. Strošek 490 EUR, pooblaščenec seveda ne ve (ali noče vedet) kaj pomeni kulanca. S tem, da je avto prej občasno na recimo 500 km malenkost cuknil. Avto je bil zaradi tega 2x na servisu, obakrat niso našli nič. No, po menjavi šobe tega cukanja ni več.
Tako da, po teh izkušnjah sam o Fordu ne razmišljam več in pa mi je malo bolj jasno zakaj je cenejši (tako nov kot rabljen) od VW-ja. Zanimivo pa je, da je prejšnja Fiesta neproblematično in v zadovoljstvo (razen sedežev, kateri so bili še najbolj podobni leseni klopci v parku
) preživela v naši družini 2 leti…. Who knows…
Fajn vozi...